Stránka 7 z 8

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: čtv zář 17, 2015 10:54
od valda1971
To je pancéřová verze ? :mrgreen: Aspoň dle dveří :( Znám od Tebe lepší kousky :)

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: čtv zář 17, 2015 12:00
od nuladvojka
Hele, oproti tomu jak to vypadalo na začátku od výrobce, tak je to dobrý ne?! :D

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát zář 18, 2015 15:25
od Laďuša
Na tuto autíčko jsem jednou v krámu narazil, tak jsem ho pln očekávání vzal do ruky, kouknul se a... No prostě, nemusim mít doma cokoliv, co se tváří jako Lada. Páč to bylo fakt strašný.

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: úte led 12, 2016 17:18
od nuladvojka
To auto mě zabije, mám další problém a to s vysokýma otáčkama při malém vysunutí knoflíku sytiče. Když ráno přijdu k studenému autu a vytáhnu sytič do půlky a nastartuju, tak motor začne řvát jako kráva, tak ho stáhnu tak na 3mm, motor chvíli běží normálně (asi tak 2 sekundy) a potom začne chcípat, tak zase musím sytič vytáhnout naplno aby nechcípnul a následně ho zase stáhnu na ty 3mm aby běžel na normální otáčky, a to se opakuje tak 5krát než se trochu motor zahřeje, pak už otáčky drží a nechcípá. Když jsem to chcípání chtěl udržet sešlápnutím plynu, tak chcípnul hned. Tak snad mi někdo poradí :wink: .

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: úte led 12, 2016 20:49
od JmJ
nuladvojka píše:To auto mě zabije, mám další problém a to s vysokýma otáčkama při malém vysunutí knoflíku sytiče. Když ráno přijdu k studenému autu a vytáhnu sytič do půlky a nastartuju, tak motor začne řvát jako kráva, tak ho stáhnu tak na 3mm, motor chvíli běží normálně (asi tak 2 sekundy) a potom začne chcípat, tak zase musím sytič vytáhnout naplno aby nechcípnul a následně ho zase stáhnu na ty 3mm aby běžel na normální otáčky, a to se opakuje tak 5krát než se trochu motor zahřeje, pak už otáčky drží a nechcípá. Když jsem to chcípání chtěl udržet sešlápnutím plynu, tak chcípnul hned. Tak snad mi někdo poradí :wink: .
Omrkni jak chodi teleskopek u sytice. Kdyz sytic vytahnes, tak se jeho klapka uplne zavre, ale po nastartovani by se podtlakem mela otevrit. Podlak od membrany jde prave pres ten teleskopek na klapku sytice. Kdyz teleskopek zadrhava, tak podtlak nema silu s klapkou sytice pohnout a pootevrit ji. Takze se to pak chova dost divne. Ruzne se to dusi, nebo to ma vysoke tocky atd. Teleskopek jsem jednou rocne strikl silikonem a taky zalezi na tom, jestli neni prohnuty nebo tak podobne.

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát led 15, 2016 10:03
od nuladvojka
Tak jsem včera teleskop vyměnil, všechno promazal, dneska ráno vyzkoušel a je to pořád stejný :cry: !!!

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát led 15, 2016 12:34
od Vašátor
Podívej se o kolik se při vytažení sytiče pootevře škrtící klapka. Měla by se pootevřít, ale ne nějak extrémně. Pootevření je popsané v Tůmovi. Pokud se pootevře moc, jsou vysoké otáčky. Je sice divné, že by to začalo samo od sebe, ale kdo ví co tam ještě hrálo roli. Nastavení se provádí pouhým přihnutím ovládací spojovací tyčinky.

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát led 15, 2016 13:02
od nuladvojka
Ono hlavně jde o to chcípání na sytič, když je motor studený. Nemůže to být tím, že někde nasává falešný vzduch, třeba že by bylo v hajzlu těsnění mezi sacím potrubím a karbucem?

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát led 15, 2016 18:30
od Vašátor
Co takhle membrána sytiče? Pokud steří, klapka sytiče se po startu nepřiotevře a motor se zadusí.
Pokud je na teplém motoru vše OK, hledej u sytiče.

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: ned led 17, 2016 19:49
od nuladvojka
Tak jsme zkusili s tátou vyměnit celý karbuc a ono je to pořád stejný. Předtím jsme ještě zkoušeli na běžícím motoru štelovat doraz (červíček) škrtící klapky a když jsme ho nakonec vyšroubovali úplně, což by měla být klapka úplně zavřená, motor šel úplně normálně. To by neměl ne? Membránu sytiče jsem taky zkoušel měnit (i když ta stará byla dobrá), a taky to nepomohlo. A nemůže být něco s motorem?

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: ned led 17, 2016 20:11
od Vašátor
Pokud po uplnem zavreni skrtici klapky motor stale bezi, je spatne nastavena vlasova vule skrtici klapky druhe komory. Palivo jde do motoru pres ni. S motorem nic nebude, leda ze by to bylo perpetum mobile
:mrgreen:

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát kvě 06, 2016 12:28
od nuladvojka
Tak je konečně po zimě a s tátou jsme se rozhodli pustit se do opravy druhé 2102. Začali jsme motorem i když je to naše premiéra, takže asi budeme potřebovat s něčím poradit od zkušenějších, co mají už s motorem zkušenosti :wink: . První věc: kde koupit pístní kroužky a šály? Nejjednodušší by to bylo asi přes Lada-díly.cz , ale nevím co mi pošlou, jaká to bude kvalita a jestli se to vůbec od nich vyplatí kupovat?! Zatím díky :D

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pát kvě 06, 2016 15:06
od Vašátor
Osobně bych ruské blato nekupoval a trošku připlatil za kvalitní zboží. Pokud chceš, mohu ti na sraz dané zboží přivézt. Pístní kroužky beru podle ceny buď Goetze, nebo KolbenSchmidt. Šály pak King Bearings či Glyco. Jedná se o renomované výrobce. Ceny ti případně mohu hodit do SZ, pro představu jsem to inzeroval zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=22181

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pon kvě 30, 2016 15:11
od nuladvojka
Tak „dědeček” má za sebou další úspěšně odjetý sraz. Tentokrát jsme se podívali do Cítolib u Loun a následně jsme pokračovali spanilkou na zámek Nový Hrad. Počasí bylo možná až moc podařený, až to nějaká auta nezvládla, třeba Favorit to cestou na zámek zavařil!


Foto zde: http://nuladvojka.rajce.idnes.cz/Citoliby_2016/

Re: 2102 nuladvojky

Napsal: pon kvě 30, 2016 21:15
od vodis
Co mám informaci od majitele, tak Favorit z V. B to odnesl dokonce prasklým chladičem a odjel potupně na plaťáku. :( Jinak sraz super!!