Mam otazku do plena:
Opiera sa rozvodova retaz o tlmic kmitov? Nejako som si nevsimol ako to je u 2-radej retaze, u 1-radej viem, ze retaz po tlmici klze. Ja som ale pouzil plastovy tlmic z 1,7 SPi a volnym okom vidiet, ze retaz je prehnuta v mieste dotyku s tlmicom. Podla mna to tlmic neprezije.
Inak, vcera som sa pustil do vymeny ventilu kurenia. Nechapem ako tu vsetci nadavaju, ze je tam naprd pristup, mal som to vymenene za 30 minut - rozobratie kastlika, vzduchovodu, vymena ventilu a zostelovanie, bez spatnej montaze vzduchovodu a kastlika, pretoze som sa este povenoval kabelazi k vstrekovaniu.
Motor je uz viac-menej poskladany, chyba uz len nasadit prostredny a zadny diel vyfuku a este trosku dorobit par veci v kabelazi. Bezkontaktny rozdelovac som upravil tak, aby nahradil snimac vacky a nastavil na pozadovanu polohu.Ta zrezana hlava rozdelovaca je poriadny kolchoz, ale ak to bude fungovat, casom mozno vymyslim nieco ine Asi budem musiet zakupit novy chladic urceny pre MPi, ktory ma horny vyvod na opacnej strane, pretoze si to nerozumie v hadicou sania a filtrom.
Přílohy
Naposledy upravil(a) Cory dne sob dub 25, 2015 22:18, celkem upraveno 1 x.
ozaj, chladic zatial nekupuj, mozno vymenime.... vyzera to, ze dam sanie na druhu stranu a tym padom budem mat ten MPIckovy navyse... Mne by najlepsie vyhovoval z Nivy 1.6, ale musi to byt povodny mosadzny
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pred 10 minutami motor ožil! Mal som trochu problemy s RJ, pri pokusoch o cipovanie sa stalo to, ze RJ sa tvarila nefunkcne. Netahalo benzinove cerpadlo, ani CHE nesvietil. Po umornych pokusoch som musel nakoniec preinstalovat windows do ruskeho prostredia a dielo sa podarilo. Nahral som do RJ mapy a kalibracie a motor naskocil! Takže 1,9mpi zije, musim este zapojit cidlo nerovnosti vozovky, odpojit v softe druhu lambda sondu a zablokovat odstredivu regulaciu na rozdelovaci kvoli snimacu faz.