Stránka 7 z 16

Napsal: pon kvě 30, 2011 23:05
od MartasBrno
Luky, já mám 1972 a 173 000. Ale v nějakém roce 86 to mělo větší opravu především kastle a dostalo to i ozon a podtlakový rozdělovač. Jinak těch cca 7 dávám při dovolenkové jízdě, všechny další režimy jsou s městem, což leze někam k 8 - 9l podle hustoty provozu a zima ve městě tomu dává pokouřit tak, že leze až ke 12, když je hodně zle. Podotýkám, že to jsou spotřeby odhadované z tankování za 300,- nebo podobnou částku, tedy cca 10l.

Po opravě předních brzd a celkovém zlepšení počasí a jízdního stylu jsem udělal spotřebu kolem 5, ale příští bude 9, což dá těch 7 :lol:

Napsal: čtv čer 02, 2011 18:36
od Luky
Už v pátek před odjezdem na sraz se mi objevil zvláštní problém. Volnoběh běží celkem slušně, ale občas to tak trochu poskočí. Že by to střelilo do výfuku se mi nezdá, to řešil Marťas na Nikolajovi a to vypadalo jinak. Když se pokusím rozjet, tak to chcípne při zátěži. Dělá to to samé, jako když jsem měl vypadlou záslepku u akcelerační pumpičky, ale to jsem kontroloval a je to ok. Nejdřív jsem si myslel, jestli není problém v elektrice, takže jsem vyměnil víčko, palec, kabely i svíčky a furt to samé. Po té jsme kontrolovali hladinu plovákovky a karbec obecně, jestli někde není natržený těsnění či špinavý nebo dokonce protržený membrány a nic, vše ok. Nicméně jsme je pročistili a vše důkladně dotáhli. Celý sraz to bylo docela v pohodě, jen při hodně nízkých otáčkách to cukalo a mělo tak 1/4 výkon, když se to vytočilo, tak ok. V neděli při cestě do Prahy už to bylo v naprostém pořádku. Včera se to ale stalo znova :evil: ... úplně ten samý průběh, jen už jsem neměl večer sílu na to, zjišťovat příčinu. Ještě dodám, že AC pumpa funguje jak má, ten filtr či membránku nebo co to tam je jsem nekontroloval, ale benzínu to čerpá dostatek( odzkoušeno). Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo případné nápady čím by to mohlo být? Napadlo mě, že by mohlo pomoct kompletní přetěsnění karbce, jestli si to někde nepřisává vzduch :?: ...ale to je jen moje domněnka.... poraďte prosim

Napsal: čtv čer 02, 2011 20:21
od MartasBrno
Tak já zareaguju jen na dvě věci a ostatní nechám ostatním :)
Za prvé píšeš, že jste vše důkladně dotáhli. Na tohle si dávejte setsakra bacha, to dotahování způsobuje pokřevení všech myslitelných dílů a rovnání není žádná velká radost. Takže s citem, ne jak cikán.

Píšeš, že jsi hledal chybu v elektrice a já dedukuju, že máš problém v nejnižších otáčkách. Já toto vyřešil očistou kladívka - měl jsem zamaštěné kontakty. Moc si neumím vysvětlit že to fungovalo, ale od té doby je chod o dost kulturnější a vliv to mělo hlavně v nízkých otáčkách. To poskočení, nebo takové uprdnutí do výfuku mi to dělalo v zimě, samo to zase odeznělo. Sem ti pomoh co? :mrgreen:

Napsal: čtv čer 02, 2011 20:25
od Marťas
MartasBrno píše:Sem ti pomoh co?
Jojo, vyplývá z toho: "Nebuď cikán a oprav to" :D

Napsal: čtv čer 02, 2011 20:38
od MartasBrno
Tak tak sem to vůbec nechtěl říct, jen sem chtěl upozornit. Mám tu několik věcí, které někdo tak festovně dotáhnul, že se hodí opravdu jen na kila do sběru. škoda toho.

Napsal: čtv čer 02, 2011 21:12
od Luky
MartasBrno píše:Sem ti pomoh co?
Velmi :lol: . S tím dotahováním...důkladně jsem myslel, že odhadem na pevno ale šetrně, ne, že prodloužíme klíč a rvát za to jako když se tahala řepa :!: Kontakty vypadaly ok, a hlavně když by byly zabordelené, tak by to dělalo pořád, ne? A ne, že by to 300 km jelo bez problému a pak z ničeho nic prd a šlus(Schluss :lol: )...si myslim, teda

Napsal: ned čer 19, 2011 16:24
od Luky
Dnes jsem se vrátil z třídního srazu. Voloďa dostal co proto, ale vydržal! :) Jeli jsme tam v pěti a zpátky ve čtyřech lidech, pokaždé kufr doslova našlapán. Při stání jsem mezi zástěrky a silnici nestrčil dva prsty a při přejezdu větších hupů, spomalovačů, přejezdů a tak dále jsem je lechce odrbával. Několik poznatků z cesty: 1) Náklad byl poznat při rozjezdu, ale i při brzdění! Do kopců to chtělo za tři, ale po rovince bez problému. 2)Auto ukrutným stylem plavalo :shock: . Sice už jsem si zvyknul, ale s tim nákladem to bylo...šílený. 3) Velmi mile mě překvapila spotřeba. Z celkových 150 km, bylo 50 po městě a 100 po okreskách. Spotřeba se ustálila na cca 7,0 - 7,5 litrech na sto. Do auta už nebylo co a hlavně kam naložit, snad už jen přidělat zahrádku a tam, takže s touhle spotřebou jsem byl spokojen. Toliko o víkendu a zároveň prvním zátěžovém testu Voloďi. :wink:

Napsal: ned čer 19, 2011 16:30
od Laďuša
Luky píše:Jeli jsme tam v pěti a zpátky ve čtyřech lidech
To musela bejt docela ostrá akce! :mrgreen:

Napsal: ned čer 19, 2011 16:52
od mayo456
práve ja mám skúsenosť, že keď sa do lady naloží tak ten zadok drží lepšie. neodskakuje na nerovnostiach ale inak celkovo je to taká loď :)

Napsal: ned čer 19, 2011 17:03
od Luky
Laďuša píše:
Luky píše:Jeli jsme tam v pěti a zpátky ve čtyřech lidech
To musela bejt docela ostrá akce! :mrgreen:
To jako, že jsme o jednoho přišli, jo? :lol:
mayo456, Což o to, zadek neodskakoval, ale každá zatáčka byla stylem: pohnu volantem, příď se nakloní dovnitř zatáčky, chvilku nic, auto zatáčí, chvilku nic, auto přestane zatáčet, příď se chvilku centruje, a jedeme rovně :D

Napsal: ned čer 19, 2011 21:04
od Cory
Luky píše:Což o to, zadek neodskakoval, ale každá zatáčka byla stylem: pohnu volantem, příď se nakloní dovnitř zatáčky, chvilku nic, auto zatáčí, chvilku nic, auto přestane zatáčet, příď se chvilku centruje, a jedeme rovně :D
To poznam! zla geometria prednej napravy :) Robilo mi to len pri plnej zatazi.skontroluj zbiehavost.

Napsal: ned čer 19, 2011 21:46
od radek mb
Zlehka se optám, máš vepředu pořád ty šílené diagonální pneumatiky? Pokud ano,tak tím by to bylo jasné 8)

Napsal: pon čer 20, 2011 00:02
od Luky
radek mb píše: máš vepředu pořád ty šílené diagonální pneumatiky?
mmm...pokud tím myslíš ty OR34, s kterýma jsem to koupil, pak ano. Jinak se v gumách oporavdu nevyznám. Na OR34 mi plavala i 07, ale teďko to bylo opravdu...brutál :D

Napsal: pon čer 20, 2011 09:18
od mayo456
OR34 mám aj ja vpredu a dá sa s tým jazdiť pokiaľ sa ide plynule. ak náhodou do záakruty albo odbočky vojdme príliš rýchlo tak predok ide von :P a to príliš rýchlo ani rýchlo nie je :D

Napsal: pon čer 20, 2011 09:50
od Teepee
A na kolik ty gumy foukáš? Když jsi to měl naložené, dal bych klidně 2,5 vpředu a 2,5 i klidně trochu více vzadu.