Stránka 7 z 18
Napsal: úte kvě 03, 2011 20:36
od MartasBrno
ger007,
Napsal: úte kvě 03, 2011 20:59
od Jakub Metelka
MartasBrno, díky
.
O víkendu zkusím panhardku přeměřit a znovu zkontroluju její držák.
Napsal: stř kvě 04, 2011 15:22
od Saša
Plováky s kombíků nejdou použít do limuzím . Teda šly by , ale po velké úpravě .
Držák panhardky (na kastli) se opravuje poměrně složitě , ale je to možné . I já ho kdysi na 02 při "záchraně života" (odvrácení čelního střetu s autem které dostalo smyk a vělo mi do pruhu) držák ulomil z kastle .
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: sob srp 27, 2011 18:17
od Jakub Metelka
Mám problém s karburátorem.
Nedávno jsem jej kompletně pročistil,vyfoukal a vyměnil těsnění + membránu v akcelerační pumpičce.Po implantaci zpět do vozu jsem zkušebně nastartoval a seřídili jsme volnoběh a bohatost.Problém je v tom ,že při rychlém sešlápnutí plynového pedálu se auto dusí.Vše funguje jak má obě komory plní svojí funkci a akcelerační pumpička také.Hladina je seřízena podle knihy.Vůbec mě nenapadá co by to mohlo způsobovat.Při mírném sešlápnutí plynu auto normálně vyběhne do otáček.
Je to karburátor Weber.
Děkuji za vaše rady
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: sob srp 27, 2011 18:58
od Jiry31
To jsem dost zvědavej co se dozvíš, protože s tímhle problémem jsem auto koupil před 2ma lety a trvá to u mě pořád a to jsem měl v autě už 4 karburátory, 3 rozdělovače a teď mám celej druhej novej motor, a nemůžu přijít na to čím to je.... jediný při čem jsem tenhle neduh odstranil, byl podtlakovej karbec ze 1600 (mám 1200) tak auto sice strašně špatně startovalo, nemělo takovou pružnost, ale zase nekolísal volnoběh a tohle dušení tam taky nebylo...
tak doufám, že nějaká chytrá hlava ví co s tím...??
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: ned srp 28, 2011 13:31
od Jakub Metelka
Snad někdo bude vědět čím to je
.Karburátor jsem už venku měl min 4 a momentálně už mám chuť dotoho kopnout
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: ned srp 28, 2011 20:27
od Sid
Mňa napadá pár vecí:
1. Skontroloval si, či sú trysky a vzdušníky správnych rozmerov?
2.Na klapke prvej komory by mala byť vlasová vôľa. Máš ju tam???
3. Klapka druhej komory by sa mala otvárať v momente keď je prvá klapka otvorená na X milimetrov. Hodnotu X si nepamätám, pozri v Túmovi.
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: pon srp 29, 2011 13:46
od Jakub Metelka
Dnes opět vše rozebráno vyčistěno a nastaveno podle Tůmy.Výsledek není žádný
Jen doplním ,že auto nechce ani startovat s plně sešlápnutým plynem.Do otáček vyletí když plyn sešlápuju postupně a velice jemně.
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: pon srp 29, 2011 13:51
od Křečík Barbuška
A "tryskošroub" akcelerační pumpičky je v pořádku?
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: pon srp 29, 2011 20:54
od Jakub Metelka
Koko Loko píše:A "tryskošroub" akcelerační pumpičky je v pořádku?
Ano ten je také v pořádku.Dělá to i s jiným karburátorem ,kterej na původním voze chodil na jedničku.Má to úplně stejné příznaky.PO tomto zjištění jsem usoudil krpu v rozdělovači po vyčistění a seřízení předstihu se opět nic nezlepšilo.V záchvatu zoufalosti jsem zkusil i jiné čerpadlo a též bezezměny.
Shrnutí : Rozdělovač OK,čerpadlo OK a karburátor také OK
Když se motor trochu nabudí lehkým sešlápnutím plynu do otáček a pak plyn sešlápnu na podlahu ,tak vylétne do otáček přímo ukázkově ,ale z volnoběhu ani náhodou.
Napadá někoho něco dalšího
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: pon srp 29, 2011 21:10
od Jiry31
Jak jsem psal výše mám úplně to samý a prakticky vše kolem motoru jsem vyměnil a stejně se nic nezměnilo... nakonec se s tím smíříš a naučíš jezdit stylem že si na rozjezdech budeš ten plyn přidávat takovým "pulsováním" aby ses normálně rozjel....
btw... nejspíš to všechno stejně bude karbecem, protože tou podtlakovou 1600 jsem to odstranil, třeba jsme oba stejně levý a jen ty karbeci neumíme seřídit jako všichni ostatní
i to je varianta
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: úte srp 30, 2011 06:16
od Luděk Musil
Jakub Metelka píše:Když se motor trochu nabudí lehkým sešlápnutím plynu do otáček a pak plyn sešlápnu na podlahu ,tak vylétne do otáček přímo ukázkově ,ale z volnoběhu ani náhodou.
Napadá někoho něco dalšího
Jiry21 píše:třeba jsme oba stejně leví a jen ty karburátory neumíme seřídit jako všichni ostatní i to je varianta
Ano, myslím si, že to je hlavní příčina Vašich (ostatně i mého drobného trápení s veteránem).
Vše je o správném naladění karburátoru. Počínaje jeho čistotou, správnými rozměry trysek, výškou hladiny, membránou v ACpumpě a v neposlední řadě nastavením volnoběhu a bohatosti směsi. Prostě z volnoběhu do otáček tam je "díra". L.
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: úte srp 30, 2011 07:54
od Jakub Metelka
Zkusím to v Jedovnici poladit s Drobkem ,tedy jestli přijede
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: úte srp 30, 2011 09:29
od MartasBrno
Kolik je tu lidí s tímto nejstarším karbecem? jestli to třeba není vlastnost. Ale když Kuba píše, že na jiném autě to chodilo správně...
Re: Jakubova Nastěnka - (Lada2102)
Napsal: ned zář 25, 2011 08:41
od Jakub Metelka
Na úvod bych řekl ,že auto už jezdí jak má a problémy s karburátorem byly odstraněny na včerejším Jedovnickém srazu.Tímto děkuji Markovi
No a teď k druhé části věci.Jak jste si již někteří včera všimli ,tak Nastěnka se změnila a to doslova.Pro ty co se na sraz nedostaly ,ale i pro ostatní ,kteří si to budou ochotni přečíst ,tak popíši co se na vozidle událo za změny.
Začal bych výměnou omezovače brzd ,který byl zareznutý a auto brzdilo pouze na předek.Dalé jsme pokračovali u přední nápravy a to výměnou svislých a řídicích čepů za nové.Ramena byla natřena rezistinem a asfaltovou stříbřenkou.Rezstinem byl natřen i spodek a podběhy.Motor a některé časti jako karburátor,sací potrubí atd. byly očištěny.Nově nalakované víko ventilů a filtrbox to příjemně oživily.V interiéru bylo práce také hodně.Ze 4 mechanismů na stahování okna byl funkční pouze 1 a ostatní okna byla podepřená latěmi.Gumy na podlaze nebyly nikde uchycené ,protože nějakej dobrák už do vozu nevrátil ty prahové lištičky myslím ,že jsou hlinikové.Nebyly na jejich uchycení ani díry ,takže se vše vrtalo znovu.Přední tapecy byly vyměněny za lepší.Původní se rozpadly kvůli vhlkosti ,která tam byla díky tomu ,že do dveří už nikdo nevrátil folie ,které brání vlhosti.Původní přední sedačky byly prasklé ve švech ,takže i ty se daly jiné.Detaily jako zrcátko či clony proti slunci pominu
.
Co se týče karosařiny ,tak se na autě vařilo přední čelo a práh.Chtěl jsem mít opět plné.Tmelení bylo nejvíce na pravém předním blatníku ,ale i ostatní místa byla pracná.Viz album.Celkově na auto padly 3 plechovky tmelu.Broušení ve vodě tu nemusím popisovat to jistě znáte dobře
.
Pak se auto oblepilo páskou a šlo se lakovat.I teďkom jsou na laku neduhy ,ale vše jak už jsem říkal v Jedovnici doladíme.
Co se týče chromů ,tak má Nastěnka původní pouze kliky,přední nárazník ,protože ho dávaly nový už původní majitelé.Měnil jsem zadní nárazník za nový,osvětlení SPZ,přední blinkry,masku a ještě mě chybí jedno zadní svělo a budu naprosto spokojen
A ,aby to nebylo pouze tlachání ,tak zde je ono album kde jsou zachyceny průběhy oprav
http://www.somali.rajce.net/Nastenka-renovace
Jméno je :
lada
Heslo :
2102