Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Luděk Musil »

Takže minimálně půl záhady máš odhaleno. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Citronidlo
Příspěvky: 39
Registrován: čtv črc 21, 2016 14:03
Bydliště: Jílové

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Citronidlo »

Děkji za rady, čidlo nalezeno, na zbytek ohledně něj se doptám v příslušném tématu.
Váhu koupím novou, pokud to nempomůže, nechám k ní udělat novou instalaci.
Citronidlo
Příspěvky: 39
Registrován: čtv črc 21, 2016 14:03
Bydliště: Jílové

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Citronidlo »

Pěkný den, potřeboval bych opět jednu radu - tedy jestli by se mi někdo z Vás mohl kouknout, jak jsou drátky na čidlu rychlosti, mám ho utržené a tentokrát nevím jak tam jdou. R.V. 2009. Děkuji.
Uživatelský avatar
barumák
Příspěvky: 14
Registrován: pon črc 21, 2014 15:39
Bydliště: Kroměříž

Re: Diagnostika Lada Niva

Příspěvek od barumák »

Ahoj,potřeboval bych poradit.Byl jsem na diagnostice kvuli STK a napsalo mi to chybu P0560.Nevíte někdo co to je za chybu a jak to opravit?Díky.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lada Niva

Příspěvek od Luděk Musil »

barumák píše:Ahoj,potřeboval bych poradit.Byl jsem na diagnostice kvuli STK a napsalo mi to chybu P0560.Nevíte někdo co to je za chybu a jak to opravit?Díky.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=12079
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Majo »

Tuto chybu mam na Chevy permanentne. Uz mam inu RJ, vymeneny cely hlavny konektor na RJ, odmontoval som vsetky ukostrenia a namontoval ich ocistene a premazane vazelinou na kontakty autobaterii, mam iny alternator, mal som odmontovane aj silove napajanie elektroniky od baterky, aj to je premazane, mam uz dokonca aj iny starter(dokonca aj iny motor) nez tam bol povodne a ta chyba sa tam proste objavi pri kazdom starte. Jedinym riesenim je priamo pred STK na nastartovanom motore zmazat zavady(mobilom s bluetooth modulom za 16eur)...
Ono to totiz nie je nijak zavazna zavada, proste to len zaznamena a ulozi do pamate pokles napatia pod urcitu hodnotu, takze aby som to vyriesil, musel by som dat autobateriu, ktorej by napatie nepokleslo pri startovani pod tu stanovenu hodnotu. Ja mam velku gelovku, ktorej pokles pri starte je normalny a nie je na zavadu. Takze ak nemas staru,zlu bateriu, tak to vobec neries...

Inak, to menovane som vsetko nerobil kvoli tejto zavade(len niektore z toho), to len vymenuvam, co vsetko uz je vylucene a stale to nezmizlo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Rankl »

nevím kam to psát, jedná se o 4 bod z roku 2014, jen by mě zajímalo, proč to auto má čidlo sešlápnutí spojky (fakt si to nepletu s brzdou)?
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Luděk Musil »

Rankl píše:nevím kam to psát, jedná se o 4 bod z roku 2014, jen by mě zajímalo, proč to auto má čidlo sešlápnutí spojky (fakt si to nepletu s brzdou)?
To mám na Grantě taky ... asi to bude mít něco společnýho s těma (slavnejma) eurama :scratch: :puke:
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Cory »

Kvoli el. pedalu plynu. Takisto brzdovy spinac ma 4 kontakty - jeden okruh pre brzdove svetla a druhy okruh pre RJ.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Luděk Musil »

Takže ať neumřu blbej (neinformovanej):
- když sešlápnu brzdu - ŘJ odstaví plyn (motor jde do volnoběhu)
- když sešlápnu spojku - ŘJ odstaví plyn (motor jde do volnoběhu)
Je tak? Nebo mělo by takto být? Zatím jsem to ve svým in natura nezkoušel, L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Cory »

El. plyn ma urcitu zotrvacnost. Aby sa pri prechode plyn/brzda klapka rychlo zavrela, je tam snimac brzdy. To iste je so spojkou - aby otacky rychlo spadli po vyradeni. Ono to ma urcite aj dalsie funkcie, ale ten algoritmus je zlozity. Riadi sa tym aj ABS a ESP.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Rankl »

jo tak. díky moc!
2107 a 21214
Milan_cze
Příspěvky: 39
Registrován: úte črc 25, 2017 14:48
Bydliště: Tábor

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Milan_cze »

Ahoj všem. Měl bych na Vás pár dotazů, co jsem tady na fóru nevyčetl.
1) OBD zásuvku má MPi od jakého roku..? (Tuhle jsem viděl 1.7 Mpi r.v. 2001 a měla ještě tutéž zásuvku, jako SPi)
2) Předpokládám, že pokud budu chtít takovéto MPi (1.7 MPi r.v. 2001) diagnostikovat, tak to asi neudělám ani ELM a co jsem četl, tak ani vyblikáním..?

3) Zcestná otázka, je motor 1.7 MPi r.v.2001 stejný (vč. hlavy) jako 1.7 MPi r.v. 2009?

Děkuji komukoliv za odpověď
Lada Niva 1.7 MPi r.v. 2002 s LPG
Lada Niva 1.7 SPi s LPG (rozebraná)
http://tiga.cz/niva.html
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Cory »

1) Prve MPi mali este stare zasuvky, tie dalsie OBDII, ale neviem od ktoreho roku.
2) MPi vyblikat nejde, ale MPi z roku 2001 bude mat RJ MP7.0, takze pojde diagnostikovat programom ICD a kablom KKL, len treba spravit redukciu na zasuvku, resp. natahat kabliky do KKL
3) Motory ako take su stejne, akurat 2009 bude mat uz RJ typu M7.9.7+, takze su ine cievky, ak je to E3 ,tak uz bude mat snimac nerovnej vozovky a take drobnosti. Jo, a este v urcitom roku sa preslo na novsi typ hydrostelov, ktore maju ine zavity, teda aj v hlavach su ine zavity.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Milan_cze
Příspěvky: 39
Registrován: úte črc 25, 2017 14:48
Bydliště: Tábor

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

Příspěvek od Milan_cze »

Cory píše:1) Prve MPi mali este stare zasuvky, tie dalsie OBDII, ale neviem od ktoreho roku.
2) MPi vyblikat nejde, ale MPi z roku 2001 bude mat RJ MP7.0, takze pojde diagnostikovat programom ICD a kablom KKL, len treba spravit redukciu na zasuvku, resp. natahat kabliky do KKL
3) Motory ako take su stejne, akurat 2009 bude mat uz RJ typu M7.9.7+, takze su ine cievky, ak je to E3 ,tak uz bude mat snimac nerovnej vozovky a take drobnosti. Jo, a este v urcitom roku sa preslo na novsi typ hydrostelov, ktore maju ine zavity, teda aj v hlavach su ine zavity.
Super informace, dekuji!!!
Lada Niva 1.7 MPi r.v. 2002 s LPG
Lada Niva 1.7 SPi s LPG (rozebraná)
http://tiga.cz/niva.html
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“