Stránka 7 z 12
Napsal: úte lis 02, 2010 23:02
od MartasBrno
dmatej píše:Haha, vyvedu vás z omylu - zapomínáte na urezávající horní konzoli panhardky. Pravá zadní strana jest ohrožena celkem řádně, do toho třístěnnýho vinglu se nakydá bláto a vyhnije. Panhardka pak příjemně bouchá a v zatáčkách začne se ozývati strašidelný zvuk! Toť kolo dřící o blatník ...
Akorát mě tak napadá, jestli to vůbec plastovej podběh překreje ... mhm ... no ... tak ... možná ... nic ...?!
Ten plast to nezachrání že? Nebo jo?
Napsal: úte lis 02, 2010 23:47
od dmatej
Musim se kouknout, jestli zabrání tomu, aby se tam blilo bahno nebo ne ... nejsem si jistej ...
Napsal: stř lis 03, 2010 09:10
od Vašátor
Mám pocit, že tomuto stejně nezabrání. Nicméně znalý člověk bahno z toho místa jednou za čas vyškrábe a místo stříkne antikorozním nástřikem - tlumex, základovka, barva či třeba jen rezistin, je to celkem jedno. Hmmm...když se nad tím tak zamyslím, tak stejně u většiny žigulíků prvně shnijou věže....
Napsal: stř lis 03, 2010 09:15
od Patrac
Vašátor píše:Mám pocit, že tomuto stejně nezabrání. Nicméně znalý člověk bahno z toho místa jednou za čas vyškrábe a místo stříkne antikorozním nástřikem - tlumex, základovka, barva či třeba jen rezistin, je to celkem jedno. Hmmm...když se nad tím tak zamyslím, tak stejně u většiny žigulíků prvně shnijou věže....
nee podlaha sekery a prahy
Napsal: stř lis 03, 2010 09:56
od Vašátor
Ach to slovíčkaření ... prvně věže, pak až držák panghardky
Napsal: stř lis 03, 2010 10:41
od MartasBrno
No nevím, mně to vzadu fakt nepřijde nijak moc rizikový, když se to ošetří. Osobně to jednou za čas projdu s wapkou a je čisto.
Napsal: stř lis 03, 2010 22:04
od dmatej
Věže jsem měl OK, ale držák panhardky KO
. Jak Žigul, tak Laďka.
On je totiž háček v tom, že zatímco věže se dají jakžtakž ošetřit, ten držák je v pohybu, pne se a cokoliv na to nepružnýho nastříkáš, popraská. Včetně Tlumexu. A do toho to bahýnko ... který v zimě zmrzne a roztrhá co bude překážet ...
Já se kouknu, páč mi to vrtá
Napsal: pát lis 05, 2010 21:02
od MartasBrno
Tak, dneska auto sloužilo, jedno stěhování, dvakrát do pálenice
A musím říct, že ten lehčí převod té 1200 dává opravdu lepší dynamiku, nemyslel jsem si že to poznám. Ovšem jak jsem to naložil, opět z toho trhače byl zase "pouhej" žigul
.
Takže zatím spokojenost. Jo a našel sem v interieru zase nějaký předlistopadový koruny, či co to bylo, sem tam i citelně zoxidovaný. Ty koruny teda
.
Očekávám výměnu minimálně spojkové lamely. Ovšem toto ještě počká, stejně jako plechy a podobné nedostatky... Třeba jako přetěsnění víka ventilů a převodovky...
Kdo z Brňáků se hlásí dobrovolně na zkušební jízdu za účelem diagnostikovat pohon? Některé hluky neumím identifikovat...
Napsal: pát lis 05, 2010 21:26
od Tommel
Ja se klidně projedu
Napsal: pát lis 05, 2010 21:28
od MartasBrno
Tommel píše:Ja se klidně projedu
Bezva.
Napsal: stř lis 17, 2010 13:47
od MartasBrno
Takže dneska jsem opravil stěrače, resp. cyklovač, který jako váhavý střelec nevěděl kdy a zda vůbec setřít. Rozebráno, opraveno pilníčkem (kontakty) a kleštěma (justovací plíšek bimetalového časovače), takže stírá vždycky a právě tehdy, kdy se sluší a patří.
Interval mám 5s., podle referenčního kusu zelené barvy. Nenašel jsem ten interval nikde v literatuře, resp. nenašel jsem to v návodu k autu a dál to už nikde jinde nehledal, stopky to řeší s jistotou.
P.S. Jsem opravdu magor, když jdu na cyklovač se stopkama (a na matice kol s momentovým klíčem)
? Prostě mne to baví a "laboratorní" práce mne nikdy neomrzí.
Napsal: stř lis 17, 2010 14:12
od Křečík Barbuška
Hm, stopky, "laboratorní" práce, ha, ha
. Myslíš, že ten bimetal je teplotně nezávislý?
Napsal: stř lis 17, 2010 16:11
od MartasBrno
Koko Loko píše:Hm, stopky, "laboratorní" práce, ha, ha
. Myslíš, že ten bimetal je teplotně nezávislý?
Neboj, vím co to je bimetal.
A ty úvozovky myslím jsou na místě.
EDIT 18.11. 01:42
No a hned se to auto dneska využilo včetně těch stěračů, byť jen na jedno setření a s opraveným ovládáním topení je to paráda.
Napsal: čtv lis 18, 2010 07:41
od Patrac
MartasBrno píše:Koko Loko píše:Hm, stopky, "laboratorní" práce, ha, ha
. Myslíš, že ten bimetal je teplotně nezávislý?
Neboj, vím co to je bimetal.
A ty úvozovky myslím jsou na místě.
EDIT 18.11. 01:42
No a hned se to auto dneska využilo včetně těch stěračů, byť jen na jedno setření a s opraveným ovládáním topení je to paráda.
jak málo stačí k dětské radosti. já mám doma nachystaný středový panel na osazení ale znamená to zapojení asi 12ti kabelů a nějak se mi do toho nechce. chjo tak prostě letos zase vyhřívání sedadel bude zapínáno manuálně..
Napsal: čtv lis 18, 2010 11:03
od MartasBrno
Patrac píše:stačí k dětské radosti.
Jáké dětské radosti? Já už dlouho nejem dítě!