Stránka 7 z 15
Napsal: pát zář 03, 2010 21:38
od Ondra 07
yokodrift píše:No auto bude na normalni jezdeni a drift
Nic neobvyklyho vetsina z nas takhle ladu pouziva...
Napadu, predstav a myslenek mas dost, jsem zvedavej co z toho promenis na realitu.
Napsal: pát zář 03, 2010 21:38
od yokodrift
Napsal: sob zář 04, 2010 08:37
od Atex
Napsal: sob zář 04, 2010 08:38
od radek mb
Když sem napíšu ,že jsem se rozhodl,že s mojí 2106 budu jezdit rallye,tak mi taky budete nabízet 30 tisíc,hlavně aby to auto bylo zachráněno a já ho nekurvil???Přitom to už veterán je,narozdíl od zde diskutované sedmy a navíc ve špičkovém stavu.
Napsal: sob zář 04, 2010 09:35
od čmelák
lada turbo quatro a hrabe zadok HA HA
a ja ti drzim palec! sprav to a podobne kecy ser na ne
sam som neco skusal ale cas a priestor mi nikdy nedovolili sa realizovat:(
ale moja trojka bude peklo novy majitel ma velke plany
Napsal: sob zář 04, 2010 10:10
od Atex
čmelák píše:lada turbo quatro a hrabe zadok HA HA
no tak mel vypnuty predek ne .. si nikdy nesedel v LIAZce?
Napsal: sob zář 04, 2010 14:35
od mayo456
ja tomuto projektu tiez drzim palce. Pokial to nejdes rozbit na pole a pod. je jedno ci to nechas ako veteran alebo to budes upravovat. Hlavne rob s citom a rozumom, vsetko co ta napadne zvaz a na konci by mohlo byt auto ktore skvelo vizera a dobre jazdi
LADA drift
Napsal: sob zář 04, 2010 16:13
od yokodrift
Diky za podporu čmeláku...
shaním prostředky,jednoduše,pomalu ale jiste...drift žádá svoje
Napsal: sob zář 04, 2010 19:27
od Křečík Barbuška
radek mb píše:Když sem napíšu ,že jsem se rozhodl,že s mojí 2106 budu jezdit rallye,tak mi taky budete nabízet 30 tisíc,hlavně aby to auto bylo zachráněno a já ho nekurvil???
Dám ti 5 litrů, potřebuji něco na zimu
.
yokodrift, budou ty fotky spodku?
Napsal: sob zář 04, 2010 19:34
od autobazareliska
já si myslim že dvacet let stará popelnice jako je 07 nebude veterán nikdy a jediný k čemu je dobrá je prodej zpět na východ po částech. Takže s chutí do úprav! žádný hodnoty rozhodně nezničíš, protože kde nic neni, tam ani smrt nebere
Spousty zajímavějších a starších aut v dobrym stavu odcestovalo do hutí, protože prostě nejsou prodejný a krom několika málo fanatiků, kteří se je snaží hromadit k naprostému neužitku a myslí si búhví co nemají je nikdo nechce
.
Kdo normální by v dnešní době denně jezdil žigulíkem a nebo se ho snažil sušit někde dalších 20-30 let než to možná bude mít nějakou relativní hodnotu a hlavně to celou tu dobu udržoval v plně funkčním stavu??
Napsal: sob zář 04, 2010 19:53
od Křečík Barbuška
autobazareliska píše: Kdo normální by v dnešní době denně jezdil žigulíkem ...
Jen naprostý idiot
.
Napsal: sob zář 04, 2010 20:01
od Jelen
Třeba já
jelenici zneužívám na normální ježdění. Aspoň dokud nebude přepsaný piáno...
Napsal: sob zář 04, 2010 20:11
od autobazareliska
nojo, ale jen na přechodnou a fakt ne moc dlouhou dobu, protože ani jiný auto co by normálně jezdilo nemáš. Takže celý 3 měsíce
až s tim budeš jezdit aspoň rok v kuse a nepoužiješ víc jak desetkrát během tý doby k jízdě jiný auto tak se o tom můžeme pobavit...
každodenní ježdění = nemám jiný auto a denně dojíždím tím žigulíkem do práce - ty už si od začátku roku těch aut vystřídal tak 5 a to je teprv začátek devátýho měsíce
Napsal: sob zář 04, 2010 20:28
od Jelen
No ale od 18ti do 20ti jsem jezdil žigulem denně. Ale dost už OT, věnujme se té škatuli předurčené jízdě bokem.
Napsal: sob zář 04, 2010 20:47
od mayo456
já jsem naprostý idiot...