Stránka 7 z 16

Napsal: ned čer 26, 2011 11:15
od Jarda
Požadavky dálného východu jsou jistě odlišné, ale pokud jde o ty opravy, tak u řady 211x lze dokoupit palubní počítač, který slouží zárověň jako celkem slušná diagnostika. Dokáže zobrazit nejen závady na elektronice, ale i hodnoty, které dávají některá čidla. Když vám tato krabičkařekne, které čidlo odešlo, je oprava (výměna čidla) snad ještě jednodušší, než oprava karburátoru či mechanického rozdělovače.

Zato požadavky evropského trhu, nebo spíše orgánů EU se mi zdají být již poněkud zvrácené. Už nevědí, jakou blbost by si vymysleli, jak by co zpřísnili. Přitom to již nemá žádný prokazatelně pozitivní efekt. A řečem, že to auta neprodražuje nevěřím. Nic se nevyrobí zadarmo, žádný výrobce vám nedá zadarmo jediný šroubek.

Napsal: čtv črc 07, 2011 19:26
od marian2110
Dnes zverejnil Za rulem názov Lada Largus :roll:

Napsal: čtv črc 07, 2011 19:29
od Marťas
Už zas pruděj s tim paskvilem :vom: :vom: :vom:

Napsal: čtv črc 07, 2011 19:36
od zelvotron
marian2110 píše:Dnes zverejnil Za rulem názov Lada Largus :roll:
Oproti ladaforu mají zpoždění pouhý tři měsíce :P :lol:
zelvotron 4. dubna píše:R90 se bude jmenovat Lada Largus, výroba začne v prvním čtvrtletí 2012, základní provedení bude stát 350 tis. rublů a bude mít jeden bag, ABS a elektrický posilovač řízení (mmch logan má hydrauliku ne?).

Kromě toho si VAZ nedávno nechal registrovat obchodní názvy Fortuna, Slavia, Ladoga, Quanta, Adera, Alegra a Terra.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=322806#322806

Napsal: čtv črc 07, 2011 20:02
od radek mb
marian2110 píše:Dnes zverejnil Za rulem názov Lada Largus
Hm, mám nějakou asociaci se slovem vágus.... :roll:

Napsal: pát črc 08, 2011 06:21
od Patrac
radek mb píše:
marian2110 píše:Dnes zverejnil Za rulem názov Lada Largus
Hm, mám nějakou asociaci se slovem vágus.... :roll:
ještě že ne anus..

Napsal: pon črc 25, 2011 23:04
od MartasBrno
Nějak jsem to tu přelouskal a mám na celý dohady o dovozech lady do čr poznámku. Opravdu jsme asi nadšenci. Ale nemůsíme být fanatici. Jestli řeším, jak koupit za 200 000 nový auto, a chci aby to byla Lada, chcačky nechcačky se nevyhnu tomu, že slevím z té Lady, když mi ji prostě nechtějí dovézt. A těch 200 000 vrazím do tříletýho focuse jako kamarád. Nemá to sice nový, není to dokonce ani ruský, ale je to super a ještě stále s tím nejsou problémy. Má to sice tvrdý plasty, ale není to žádné velké zlo. Jede to dobře, uveze to kde co, nežere to víc, než by člověk snesl a opravdu to má i užitnou hodnotu.

Teď nevím, jestli to bylo v tomto tématu, ale někdo, tuším mirozv napsal něco o záruce na PROREZIVĚNÍ karoserie, nikoliv na její rezivění. Kdo četl, ví. Moje reakce na takovou záruku - :error: :thefinger: :sign5: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3:

Re: Projekt R90

Napsal: čtv zář 01, 2011 05:27
od mirozv
Naozaj neviem, čo na tom soudruzi v Togliatti tie dva roky vyvíjali. Interiér bez ameny oproti loganu. http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/57 ... da-largus/

Re: Projekt R90

Napsal: čtv zář 01, 2011 06:52
od Luděk Musil
mirozv píše:Naozaj neviem, čo na tom soudruzi v Togliatti tie dva roky vyvíjali.
No co? Jak to co nejvíce odlišit od Klokana :roll: . Např. změnou loga :lol: .
Ale nalejme si čistého vína.
Modernizace, tedy spíše styl a tvar karoserie jde ve vlnách, přirovnal bych to k plátu okružní pily - cirkulárky ( /l_/l_/l ). Na začátku je "nějaký" tvar, který se postupně zdokonaluje a až se přijde na vrchol - je potřeba vymyslet něco jiného. Jako příklad bych použil třeba řadu Škody, znalci jistě eventuelně doplní či opraví (v závorce "facelift"): Spartak (Octavia) -> Š1000 (Š100) -> Š105/120 -> Favorit (Felicia) -> Fabia -> ? .
Chtěl jsem tím spíše říct, že jak výrobci (resp. jejich vývojová centra) postupují po tom "pilovém plátě" nahoru, začínají se ty auta (kdovíproč) sobě podobat. A to nemluvím o koupi licencí (VAZ, Dacia, ...), sprostém kopírování tvarů (Čína) či společných projektech (Sharan-Galaxy-Alhambra).
Mohli bychom použít i přísloví: Když dva dělají totéž - není to totéž ... s dodatkem, že občas to tak vypadá.
L.

Re: Projekt R90

Napsal: čtv zář 01, 2011 06:56
od Patrac
no když jsme u toho tak asi příští rok na jaře pořizuji Dacii Logan MCV. Je to defakto jediné auto které se bude blížit Ladě. Prioru a ani Kalinu nechci. Granta v combi je v nedohlednu. Snad Cory časem bude schopný dodat znak na masku a volant a nápis na kufr. ..

Re: Projekt R90

Napsal: čtv zář 01, 2011 23:36
od DJW
Patrac píše:no když jsme u toho tak asi příští rok na jaře pořizuji Dacii Logan MCV. Je to defakto jediné auto které se bude blížit Ladě. Prioru a ani Kalinu nechci. Granta v combi je v nedohlednu. Snad Cory časem bude schopný dodat znak na masku a volant a nápis na kufr. ..
Čožeeee? Takáto zrada??!!?? Pátrač nie je ochotný počkať na R90? :wink:

Re: Projekt R90

Napsal: pát zář 02, 2011 05:44
od Cory
DJW píše:
Patrac píše:no když jsme u toho tak asi příští rok na jaře pořizuji Dacii Logan MCV. Je to defakto jediné auto které se bude blížit Ladě. Prioru a ani Kalinu nechci. Granta v combi je v nedohlednu. Snad Cory časem bude schopný dodat znak na masku a volant a nápis na kufr. ..
Čožeeee? Takáto zrada??!!?? Pátrač nie je ochotný počkať na R90? :wink:
R90 sa predsa k nam dovazat nebude.

Re: Projekt R90

Napsal: pát zář 02, 2011 06:56
od Patrac
no bohužel ve hvězdách je i Granta.. a jak jsem psal Prioru nechci protože je to facelift staré řady, a Kalina to je defakto už zastaralý model. ( MCV sice skoro taky) ale tam to prochází modernizacema a když porovnávám užitnou hodnotu MCV / Kaliba Combi tak není co řešit...

Re: Projekt R90

Napsal: pát zář 02, 2011 12:29
od mirozv
Cory píše: R90 sa predsa k nam dovazat nebude.
Ktožeho vie? Možno keď Dacia prestane vyrábať Logana MCV uvoľnia trhy a Lada Largus tu bude strašiť ešte ďalších 20 rokov. Zatiaľ bude Cory pre záujemcov voziť logá na prednú masku a nápisy na zadok. :lol:

Re: Projekt R90

Napsal: stř zář 14, 2011 22:34
od DJW
Patrac píše:no bohužel ve hvězdách je i Granta.. a jak jsem psal Prioru nechci protože je to facelift staré řady, a Kalina to je defakto už zastaralý model. ( MCV sice skoro taky) ale tam to prochází modernizacema a když porovnávám užitnou hodnotu MCV / Kaliba Combi tak není co řešit...
Kam tento svet speje.. Najprv prevrátil kabát Majo, teraz sa chystá Pátrač.. Zostane tu niekto skalný? :rolleyes: