Stránka 7 z 294

Napsal: pát čer 11, 2010 14:41
od utia
radek mb píše:Rumunsko a Bulharsko
..BINGO :wink:

Napsal: ned čer 13, 2010 18:44
od ger007
nasiel som u Elisky autoradio na Moskala 407 (original r.v. 1961) aj s neakym zosilovacom alebo co, ma to neaku hodnotu ???

Napsal: ned čer 13, 2010 19:01
od Hurikán
Jistěže má nějakou hodnotu. Ostatně jako cokoliv jiného. :D Mohl bys mě to rádio přinést ukázat na schůzi? Měl bych zájem. :)

Napsal: ned čer 13, 2010 20:08
od ger007
samozrejme ze mozem, pokial sa ovsem bude schodza konat v piatok, pretoze idem konecne do roboty od zaciatku Jula (7. mesiac)

Napsal: úte čer 15, 2010 07:46
od peet2101
Včera sem sundal z 01 hlavu a zjistil sem že v těsnění jsou na místě kanálků jenom provrtané dírky, až na dvou místech kde je těsnění zhruba ve tvaru kanálku. Je to normální??

Napsal: úte čer 15, 2010 08:01
od Cory
Ano.

Napsal: úte čer 15, 2010 08:21
od Luděk Musil
peet2101 píše:Včera sem sundal z 01 hlavu a zjistil sem že v těsnění jsou na místě kanálků jenom provrtané dírky, až na dvou místech kde je těsnění zhruba ve tvaru kanálku. Je to normální??
Ano, je to v pořádku. Ty dírky se směrem k poslednímu válci zvětšují. Jde o průtok chladicího media kolem jednotlivých válců. Kdyby byly díry všude stejně velký, tak směrem k poslednímu válci by se teplota zvyšovala a vedlo by to k přehřívání motoru se všemi důsledky z toho plynoucími. L.

Napsal: pát čer 18, 2010 19:03
od Marek89
Pred týždňom sa mi začal prehrievať motor, teplota bola v polovici medzi 90 a 130. Keď som otvoril kúrenie, teplota klesla. V expanzke vody dosť. Keď som otvoril chladič (ako mi radil Majo) tak som nevidel vodu. Dolial som 1L destilovanej vody a hľa, teplota je na 90 ako prilepená. Nechápem, načo je tam ta expanzka, keď sa nedoplnila voda do chladiča.

Napsal: pát čer 18, 2010 19:45
od vintera
stejný problém jsem měl u 02, kamarád mi pomáhal při údržbě a zjistil při dolévání vody, že mám "děravou" těsnící gumu na víčku expanzky a iniciativně mi vystřihl z gumy jinou bez díry, což jsem však nevěděl. Výsledek byl ten, že mi při ohřívání vody po troškách unikala kolem hadice u chladiče vedoucí k expanzce (ztvrdlá, nedotažená) a zpátky při chladnutí voda nemohla, protože se vytvořil v expanzce podtlak, kvůli zcela utěsněnému víčku expanzky a chladič nasával pouze vzduch pod netěsnící hadičkou k expanze. Vyměnit jsem totálně ztvrdlu hadičku k expanzce, vyměnil vičko chladiče (rozbleptaná těsnící guma), chvíli mi trvalo než jsem přišel na vyměněnou gumu u víčka expanzky, ale pak jsem to již nikdy nezažil.

Napsal: pát čer 18, 2010 21:41
od Sid
Chalani drží si niekto z vás doma autogén?

Napsal: sob čer 19, 2010 09:06
od ger007
to Marek, nemal si to zavzdusnene ??? treba fukat do expanzky :-D

Napsal: stř čer 23, 2010 11:26
od ger007
su kluky z motora 1500 a 1600 rovnake ???

Napsal: stř čer 23, 2010 11:41
od Laďuša
Startovací jo ;)

Napsal: stř čer 23, 2010 11:42
od ger007
daj si bludistaka :lol: !!

EDIT: mam na mysli klukovu hriadel !

Napsal: stř čer 23, 2010 12:33
od Puhi
1.5, 1.6 a 1.7 čo som vedel, tak by mali mať úplne rovnaké 80 kľuky. Avšak Maysner minule písal do bazaru o svojom aute, že tam má o 1.5kg ľahšu kľuku z 1.5ky (v 1.7) tak si už niesom úplne istý, či to má odľahčené, alebo či je 15kova ľahšia :roll: (ale zrejme to je iba tjunink :D )