Stránka 7 z 23
Napsal: stř kvě 30, 2007 19:43
od Křečík Barbuška
Nechci ti do toho kecat, karburátorům moc nerozumím, ale když jsem měl pokažený ten šroubek co v něm lítá ta kulička (součást akcelerační pumpičky), tak se s tím jezdilo dost blbě, zejména při rozjezdech, takže mám dojem, že vyřazení pumpičky bude mít značně neblahý vliv na chod motoru, ale je to jen můj dojem, zkus to, třeba se dostaneš k vysněnému cíli.
Napsal: stř kvě 30, 2007 19:59
od Stanley__001x
Ja taky newim ja přeně je tam ta pumpička, ale jak si matně vzpomínám tak je tam na táhle od plynu- spíš od osičky co prochází karburátorem a ovládá klapku z druhý strany tokový volaký exentr a na něj je uchycená ta pumpička ve který je nějaká membránka (asi) a při pomalém sešlápnutí plynu ten exentr nevyhodí táhlo od tý pumpičky na horu a nevstříkne do komory benzin, takže je buď zatuhlí to táhlo na tom exetnru, nebo je nějak pofachaná ta pumpička, která by měla jít nějak rozebrat a vyměnit nějakou tu mebr. Na trisky bych ale moc nehrabal, protože s tim musič změnit i hladinu v plovákovce a předstih a jebání na tejden
Neručim za to moc si toho nepamatuju ( pracoval jsem jemně v náladě
)
Napsal: stř kvě 30, 2007 20:01
od Nemo
No, sice to bude jezdit jako mrtvý osel, ale možná se skutečně spotřeba o nějaký ten mikrolitr na milion kilometrů sníží.
Pravda, ti konstruktéři karburátorů byli zjevně idioti, kteří svojí práci vůbec nerozuměli, vlastně ani nechápali, co dělají. Prostě tam jen najebali hafo hejblat a pořádnou rouru na chrstání benálu po litrech.
"zaslepím akcelerační pumpičku" Doporučuji udělat to způsobem, aby se to dalo zas vrátit do původního stavu.
Napsal: stř kvě 30, 2007 20:35
od Maysner
pokud si vzpominam tak uz to tu nekdo chtel delat a bylo mu vysvetleno ze je to blbost
nechapu co furt resis. spis si to cely poradne serid
Napsal: stř kvě 30, 2007 21:04
od Křečík Barbuška
To se ti to radí, když ti to míchá počítač co?
Napsal: stř kvě 30, 2007 21:05
od Maysner
micha micha ale karburator to micha na sprintech lip
Napsal: stř kvě 30, 2007 21:13
od Křečík Barbuška
To jo, ale kolik dní v roce jezdíš sprinty a kolik dní v normálním provozu?
Napsal: stř kvě 30, 2007 21:21
od JmJ
Wejra píše:tak změna trysky nechám a zaslepím akcelerační pumpičku protože to tam teče po litrech,šílenství koukal jsem na karbec z vrchu a lítá to tam při sebecitlivějším sešlápnutí,musím vykoumat nějaký zlapešovák jak ji zaselpit
Holna, Malota! Autoservis!
Napsal: stř kvě 30, 2007 22:22
od Little Red Riding Hood
ježiš to je ftipů..
víš jak snižíš náklady??? přivaž se k někomu na lano..
Napsal: pát čer 01, 2007 13:42
od Wejra
No reakce jsou sice podivne,lec mel jsem moznost se zaslepenou pumpičkou jezdit a auto žralo radikálně méně,jenže...při rozjezdu značně škubalo:( tak jsem to dal do servisu na komplet seřízení a zjistili že je zaslepená.respektive totálně zarostlá tak tam dali jinou /40ku/ od te doby to tak neškube,ale chlastá jako žigul:¨)
Napsal: pát čer 01, 2007 16:14
od Křečík Barbuška
Právě proto se to jmenuje akcelerační pumpička, vyrovnává přechodné stavy a činí tak rozjezdy plynulými, mmj. myslíš, že cukání apod. tvému motoru prospějí?
Napsal: pát čer 01, 2007 16:31
od Wejra
souhlas tak jinak poradite mi jak seřídit dávkování? prosotže jsem měl sundaný sán a i při sebe citlivějším přidání to tam prostě leje,pokud by mi někdo ukázal na fotce ozonu jak se to dá seřídit(pokud se to dá seřídit:)
Napsal: pát čer 01, 2007 17:24
od BA3
Wejra píše:souhlas tak jinak poradite mi jak seřídit dávkování? prosotže jsem měl sundaný sán a i při sebe citlivějším přidání to tam prostě leje,pokud by mi někdo ukázal na fotce ozonu jak se to dá seřídit(pokud se to dá seřídit:)
Seřídit se to určitě dá když to neumíš tak to rozladíš ještě víc.Co takhle Trnava je za chvilku a tam e ti na to jistě někdo podívá.
Napsal: pát čer 01, 2007 18:19
od Wejra
no tak to je pro mě výlet za 3tisíce:) to mám na vysoké na měsíc žití:)
Napsal: pát čer 01, 2007 19:48
od BA3
Wejra píše:no tak to je pro mě výlet za 3tisíce:) to mám na vysoké na měsíc žití:)
A odkud jsi?