Stránka 7 z 18

Napsal: úte bře 23, 2010 20:09
od Cooper
No to vím, ale v servisní příručce se píše, že to umí jen předstih zmenšit kvůli menšímu oktanovému číslu, jestli to jde i naopak, se v příručce nepíše. Tak doufám, že se někdo ozve a osvětlí mi to ;-)

Napsal: úte bře 23, 2010 20:09
od MartasBrno
Ten mejl nefunguje, podle serveru už dlouho :lol:
N adotaz ohledně karbyu určo neodpoví, nejde jim o to aby někomu pomohli ušetřit, ale aby sami vydělali na svících po 500 za kus a krabičkách které podle toho jejich popisu umí minimálně desetina z nás vyrobit za 200/kus.

Napsal: úte bře 23, 2010 20:12
od Cooper
MartasBrno píše:krabičkách které podle toho jejich popisu umí minimálně desetina z nás vyrobit za 200/kus.
Tak mi jednu prosím prosím vyrob :-)

Napsal: úte bře 23, 2010 20:24
od MartasBrno
Myslíš to vážně? Zase sem udělal machra a teď ze sebe udělám blba: Nevím o kolik procent má být delší ten vstřik. Jinak jestli chceš, tak přes léto budu mít čas.

Napsal: úte bře 23, 2010 20:26
od Cooper
To je fakt, to neví asi nikdo o kolik déle to má stříkat. Já si spíš myslím že bude stačit ten předstih.

Napsal: úte bře 23, 2010 20:44
od Ivo
Cooper píše:že bude stačit ten předstih.
A co ti brání v tom, to vyzkoušet? Zapamatuj si jak to je natočené a jestli to půjde otočit na obě strany, tak by to mělo umět ubrat i přidat.

Napsal: úte bře 23, 2010 20:58
od Kalasnikov
studený start v +6 °C? Až to blafne v -25 na první otočení jako na benzín tak se můžeme bavit o nějakých vlastnostech při studených startech.

Napsal: úte bře 23, 2010 21:02
od Jelen
Kalasnikov, studený start je myšlený v jakémkoliv počasí, když je motor studený (neběžel před tím), nikoliv v zimě. :idea:

A jak je známo, líh pro odpařování potřebuje teplo, proto asi studené starty nebudou úplně super. Však to tam taky psali:
http://www.4cc.eu/E85_faq.htm píše:13. V zimě to prý nejede.

Ale jede, nicméně v závislosti na kvalitě paliva - etanol, stejně jako nafta, se dodává v letní a zimní variantě - každopádně by to měl správný dodavatel paliva dodržet. Nicméně pokud natankujete v zimě letní směs, zas tak nic zlého se nestane - na běh zahřátého motoru to má naprosto nulový vliv, pouze při studeném startu se možná může stát, že napoprvé nenastartujete. Prostě to chytne až napodruhé, což je vlastnost etanolu - rozhoří se až v trochu teplém válci a po nastartování chce nechat ještě motor krátce zahřát. Pomocná řídící jednotka by si s tím měla umět poradit, pokud je ale vadné palivo, je každá snaha marná. Nehledejte v tom žádnou závadu, je to prostě líh a chová se tak. Oproti naftě netuhne, naopak zůstane plně tekutý, jen pouze nemá rád studený povrch válců motoru.

Napsal: úte bře 23, 2010 21:23
od Ivo
Já si pamatuju, že když jsem ještě dělal zedníka, tak jsme na zimu fasovali líh, kterým jsme topili v kýblu v místnosti, aby tam bylo teplo. První zapálení bylo hrozné. Prostě to nešlo. Ale když už byl kbelík nahřátý, tak se zapalovalo skoro samo. Samozřejmě, že se dělaly i pokusy s autama. V ostřikovačích to mělo asi všichni, ale jezdit na to zkoušeli jezdit jenom někteří, včetně mě. Měl jsem Š 1202STW a celkem to šlo. Ale vzhledem k tomu, že k lihu se dalo dostat jenom v zimě, tak jsem měl vyzkoušené i zimní starty. Nic moc. Kolikrát jsem se musel nachat i roztahovat. Ale jak už to chytlo a prochu se to ohřálo, tak to co si vzpomínám, jelo normálně.

Napsal: úte bře 23, 2010 21:49
od Křečík Barbuška
http://www.4cc.eu/E85_pulstar.htm MegaWattové svíčky za 500Kč ... :mrgreen: .

Napsal: úte bře 23, 2010 21:52
od Jelen
jo, to mě taky zaujalo, jak taková svíčka dosáhne výkonu 1MW :-D hlavně na megawattovej oblouk je to na tý fotce nějaký slabý, to by mělo upálit všechno v okolí a né jen takhle zajiskřit, jak při zkratu tužkový baterky :mrgreen:

Napsal: úte bře 23, 2010 21:53
od Veverka
Takže na E85 se musí tunit
Čemu se dívíte,ty svíčky jsou z USA,tam je možné vše... :mrgreen:

Napsal: úte bře 23, 2010 22:50
od Petr HC
Jelen píše:jo, to mě taky zaujalo, jak taková svíčka dosáhne výkonu 1MW ...
Samozřejmě jde o obchodní trik. Chybí tam jen slovíčko <okamžitý> výkon .Pak jej dosahne hravě a nezáleží ani tak na svíčce, jako na zbytku zapalovacího obvodu. Pokud svíčka zapálí při 10 kV ., obloukem poteče pouhý 1 mA a bude-li oblouk hořet 10 mikrosekund, pak je okamzitý výkon na svíčce skutečně 1 MW (vztaženo na základní jednotky soustavy SI dříve mksA).Obdobně se počítá a udává pulzní výkon radiolokátoru a podobných zařízení.

Napsal: úte bře 23, 2010 22:57
od Skid
Takze ten clanek v anglictine byl jak sem psal z Hotrod fora a bavili se o zavodnich autech ale nejsem si jisty jestli to nebyla spis vseobecna rada.

Napsal: stř bře 24, 2010 14:51
od Cooper
Kurnik, že bych s tím skusil potočit? Ale nevím na kterou stranu :-D

Dneska jsem natankoval znova za 200,-. Už na 100% čistý ethanol, jede to normálně, až na volnoběh, ten je tak tak před chcípnutím. Stačí se dotknout plynu a otáčky vyletí nahoru rychlostí blesku. Nicméně jak jsem čuchal k výfuku tak se sem tam ozve takové poprdnutí, jak z dvojtaktu....