Motor 1.7i -toci a nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Tak jsem zkoušel tu žárovičku ještě jednou pořádně ukostřil na motor a vložil do konektoru a při startování stále svítila. Předtím jsem měl asi blbý kontakt někde.Po propojení přes pípák konektor růžovo/černý na mínus baterie píská
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
O niekolko dni idem k zakaznikom do Ostravy, Hradca a Berouna, ak treba, vedel by som Tvoj problem vyriesit.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
jde o to kdy by to bylo abych byl doma.Cory píše:O niekolko dni idem k zakaznikom do Ostravy, Hradca a Berouna, ak treba, vedel by som Tvoj problem vyriesit.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
ještě jsem zkusil dát žárovku do plusu konektoru a na plus baterie a svítila
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Parada, takze +12V na injektore je! Teraz musis skumat - vetvu od injektora do RJ (prepipat obojstranne odpojeny kabel od - pinu konektora injektora po pin D16 iduci do RJ).
A nakoniec to bude, presne ako Ludek pisal, ten snimac kluky Iskru ti to hadze pocas startovania? Bez signalu zo snimaca kluky totiz nefunguje ani injektor ani zapalovanie.
A nakoniec to bude, presne ako Ludek pisal, ten snimac kluky Iskru ti to hadze pocas startovania? Bez signalu zo snimaca kluky totiz nefunguje ani injektor ani zapalovanie.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Snímač kliky je vyměněn za nový. modrý kabel je průchozí
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
To este neviem, termin upresnim.kubabuba píše:jde o to kdy by to bylo abych byl doma.Cory píše:O niekolko dni idem k zakaznikom do Ostravy, Hradca a Berouna, ak treba, vedel by som Tvoj problem vyriesit.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Tak niva už funguje. Povolil očistil a utahl všechny ukostření. Všechny kontakty prostříkal kontaktolem a zkusil vyměnit zapalovací cívky i když to jiskru dávalo. Zkusil natočit a chytlo to nechal jsem to běžet cca 30 minut a v pohodě to fungovalo. Ještě zkusím pohledat jak ty staré cívky proměřit. Všem moc děkuji za pomoc.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Vyborne!
Odpor primarneho vinutia: 0,3-1,5 Ohm (potrebne odmontovat cievku z modulu zapalovania a merat v tych 2 dutinach)
Odpor sekundarneho vinutia: 5000-7000 Ohm (merane medzi 2 vyvodmi ku svieckam)
Odpor primarneho vinutia: 0,3-1,5 Ohm (potrebne odmontovat cievku z modulu zapalovania a merat v tych 2 dutinach)
Odpor sekundarneho vinutia: 5000-7000 Ohm (merane medzi 2 vyvodmi ku svieckam)
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Děkuji je mi totiž divné že by ty cívky odešli jen tak. Přijedu domu zaparkuji a za týden chci nastartovat a nic.Ještě se zeptam je něco na co si dávat u této 1,7i pozor, aby se něco neposralo?Henry píše:Vyborne!
Odpor primarneho vinutia: 0,3-1,5 Ohm (potrebne odmontovat cievku z modulu zapalovania a merat v tych 2 dutinach)
Odpor sekundarneho vinutia: 5000-7000 Ohm (merane medzi 2 vyvodmi ku svieckam)
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Poskodenie oboch cievok naraz je velmi nepravdepodobne, to uz skor modul zapalovania, ale omnoho pravdepodobnejsi je prechodovy odpor.
Ani neviem, ked sa to podari dat dokopy, aby to fungovalo bez chyb v RJ, tak to uz funguje vcelku spolahlivo. Asi teda iba nezabudnut napinat retaz a kontrolovat volu ventilov. Tie najvacsie kurvitka ako hydronapinak retaze, hydrostely ventilov, atd. SPI este nema, tym "potesili" az majitelov MPI.
Ani neviem, ked sa to podari dat dokopy, aby to fungovalo bez chyb v RJ, tak to uz funguje vcelku spolahlivo. Asi teda iba nezabudnut napinat retaz a kontrolovat volu ventilov. Tie najvacsie kurvitka ako hydronapinak retaze, hydrostely ventilov, atd. SPI este nema, tym "potesili" az majitelov MPI.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Ak si clovek dnes kupi novy mechanicky napinak a nove nastavovace ventilov, tak po case zisti ze zlate hydrostely a hydronapinakyHenry píše: Tie najvacsie kurvitka ako hydronapinak retaze, hydrostely ventilov, atd. SPI este nema, tym "potesili" az majitelov MPI.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Tak odpor sekundárního vinutí:1/4 5400 a 2/3 5450
odpor primárního vinutí: 0,4 a 0,4
pak by to mohlo být v tom modulu mezi modulem a cívkama byla zateklá nějaká špína a ta tesnící gumička okolo té stříbrné destičky byla dole povylezlá tak jestli se tam nemohla dostat vlhkost a nemohlo to zoxidovat? něco podobného se mi stalo u řídící jednotky na octavii
odpor primárního vinutí: 0,4 a 0,4
pak by to mohlo být v tom modulu mezi modulem a cívkama byla zateklá nějaká špína a ta tesnící gumička okolo té stříbrné destičky byla dole povylezlá tak jestli se tam nemohla dostat vlhkost a nemohlo to zoxidovat? něco podobného se mi stalo u řídící jednotky na octavii
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Myslis povodnu koncepciu napinaku, ktory len obcas odblokujes, napnes retaz a potom naspat zafixujes alebo tu modernu nahradu hydronapinaku, ktora ma retaz napinat permanentne (ak som spravne pochopil)? A co myslis pod nastavovacmi ventilov? To akoze uz nezvladaju vyrobit "vahadlo", cervik a kontramatku v normalnej kvalite? Nastastie pri tych original vnutornostiach vyrobenych od socializmu az po 2000 som si nevsimol ziadne problemy ani po 200k km (ak nedoslo ku kolizii motora).Cory píše:Ak si clovek dnes kupi novy mechanicky napinak a nove nastavovace ventilov, tak po case zisti ze zlate hydrostely a hydronapinaky
Aj by som povedal, ze to je teoreticky dost dobre mozne.kubabuba píše: tak jestli se tam nemohla dostat vlhkost a nemohlo to zoxidovat?
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Mylsim povodnu koncepciu napinaku, teda 2101. Ano, a nevedia vyrobit ani oporny cap, kontramaticu a vlozku v normalnej kvalite. Posledny napinak, ktory som dal v decembri na novy motor, vydrzal az 300km.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)