Stránka 7 z 60
Napsal: úte lis 10, 2009 18:43
od Cooper
No tak všem díky za rady
Neříkám že chcu mít leštěnku, ale hlavně chcu mít funkční auto které najezdí minimálně 150 000 (teď má 89000). Ještě pár drobností, vyvařit podlahu, přijít na to pískání....
Napsal: stř lis 11, 2009 01:02
od Saša
Cooper píše:auto které najezdí minimálně 150 000 (teď má 89000).
Proč uvažovat tak krátkodobě ?
Napsal: stř lis 11, 2009 08:11
od Patrac
Cooper píše:No tak všem díky za rady
Neříkám že chcu mít leštěnku, ale hlavně chcu mít funkční auto které najezdí minimálně 150 000 (teď má 89000). Ještě pár drobností, vyvařit podlahu, přijít na to pískání....
vyzkoušej promáznout tu vodní pumpu.
Napsal: stř lis 11, 2009 08:52
od čmelák
jooj ze kratkodobo ten motor ked vydrzi 30t tak je fasa a aj tych 30t budes menit aspon raz rozvody a tri krat tie kokotiny okolo
a potom zgegne
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st listopad 11, 2009 09:10 ]
Není nad dobře míněnou radu
, čmelo - asi Tě
. L.
________
tak je
Napsal: stř lis 11, 2009 14:40
od Cooper
Saša píše:Cooper píše:auto které najezdí minimálně 150 000 (teď má 89000).
Proč uvažovat tak krátkodobě ?
Protože si myslím že ta kastle déle nevydrží....
EDIT: Teď koukám do Tůmy a nenašel jsem někde napsané, kde se čerpadlo maže....ale -> "Smykové tření probíhá pouze na čelní ploše tohoto kroužku a lopatkového kola. Tato styčná plocha je někdy zdrojem jemného hvízdání vodního čerpadla. Při intenzivnějším rušivé zvuku čerpadla je třeba těsnění vyměnit".....hmm?
Napsal: stř lis 11, 2009 15:39
od Hurikán
Cooper píše:Saša píše:Cooper píše:auto které najezdí minimálně 150 000 (teď má 89000).
Proč uvažovat tak krátkodobě ?
Protože si myslím že ta kastle déle nevydrží....
Tohle je (bohužel) docela realistický pohled. I kdyby Cooper dosáhnul proběhu 10 tkm za rok, tak je to šest let a za tu dobu by kastle nejspíš chtěla opravy i dvě. Tenhle můj předpoklad vychází z mé osobní zkušenosti nabyté s několika VAZy.
O možnosti mazání pumpy nevím. Nedokážu si to ani dost dobře představit kudy, když ložisko v pumpě je kompletně zapouzdřené a na tělese pumpy je pouze červík, stabilizující polohu ložiska.
Napsal: stř lis 11, 2009 15:45
od Cooper
A ta ucpávka? Ta se dá vyměnit, ne?
Napsal: stř lis 11, 2009 15:48
od Hurikán
TEORETICKY ano. K výměně bys musel stáhnout litinové lopatkové kolo, což jde ale hoooodně špatně. Vyměnit ucpávku a pak zpět nalisovat lopatkové kolo.
Já osobně bych do takové práce určitě nešel. Celá pupma se dá koupit cca kolem 500,- takže práce s opravou staré je úplně vyhozený čas s nejistým výsledkem.
Napsal: stř lis 11, 2009 16:05
od Cooper
Další prachy......
Napsal: stř lis 11, 2009 16:06
od Patrac
Cooper píše:Další prachy......
neser.. Ivo určitě volnou pumpu bude mít
Napsal: stř lis 11, 2009 16:12
od Cooper
Patrac píše:Cooper píše:Další prachy......
neser.. Ivo určitě volnou pumpu bude mít
nemá
Napsal: stř lis 11, 2009 16:13
od Patrac
Cooper píše:Patrac píše:Cooper píše:Další prachy......
neser.. Ivo určitě volnou pumpu bude mít
nemá
Kopr a spol..
Napsal: stř lis 11, 2009 16:29
od Ivo
Starou bez záruky bych našel.
Napsal: stř lis 11, 2009 16:30
od Patrac
šup tam s ní
a v klidu pak rozkuchat tu pískající..
Napsal: stř lis 11, 2009 16:31
od Ivo
Patrac píše:a v klidu pak rozkuchat tu pískající..
Na to nejsem vybavený. Jak se oběví nějaká špatná, tak ji tak maximálně zrecikluju.