Stránka 7 z 20
Napsal: pon říj 04, 2010 19:34
od radek mb
Aby bylo vidět,kam se dostala voda,tak je to dobře znatelné na těchto fotografiích.O hodinu později by voda dosáhla na úroveň oken....
díky včasnému zásahu mého šéfa a jeho Zetoru to dopadlo jen takto....
Napsal: pon říj 04, 2010 19:45
od plavec
Achjo, práce jak na kostele, co?
Napsal: pon říj 04, 2010 20:04
od Ivo
Musíš to auto rozložit pořádně, nejlíp na atomy
. Ještě že ti aspoň vyšlo počasí.
Napsal: pon říj 04, 2010 20:07
od Maysner
a jakmile vyschne poradne i auto, osetrit zevnitr prahy a nosniky, ktery byli pod vodou
Napsal: pon říj 04, 2010 20:30
od MartasBrno
Vypadá to dobře, teda aspoň na těch fotkách
Napsal: úte říj 05, 2010 11:58
od Pavlík Brno
všechno zlé je na něco dobré, aspoň teď můžeš pohodlně ošetřit dutiny i z interiéru
. Vnitřní prahy, sloupky, nosníky na podlaze a tak. Já už se na to na šestce chystám 2roky, a odkládám to jen kvůli odporu k rozebírání celého interiéru
Napsal: stř říj 06, 2010 06:29
od Teepee
Skoro bych pouvažoval nad tím jestli se nedostala voda pod prachovky brzdových válečků, spojkového válce, do difu a ložisek kol. Co s kříži kardanu je těžký, preventivně dělat bezproblémový kardan bych nechtěl. Na druhou stranu, vzhledem k původnímu účelu vozu by to něco mělo vydržet...
Štěstí, že to dopadlo takhle a ne hůř.
Napsal: ned říj 10, 2010 19:02
od radek mb
Dneska jsem celé odpoledne dával zpět koberce a sedačky.Můžu prohlásit,že to je hrozná pakárna.Hlavně se zpátky trefit na díry,kde ty koberce původně byly a přišroubovat je k podlaze.Ale je to tam.
Jinak jak jsem byl na víkend na školení v Liberci,tak jsem žigula pořádně protáhl.Ale jsem trochu hluchý.Dal jsem tam pouze přední sedačku a zbytek vnitřku nechal holý,čili nulová zvuková isolace.Ale auto jede jak pila a na cestě z Mnichova Hradiště do Liberce přes Český Dub a Hodkovice nad Mohelkou jsem se parádně vyžil.Nehleděl jsem na spotřebu,tak jsem si trochu "zazávodil".Opět jsem se přesvědčil,že motor 1700 je prostě tahoun.
Napsal: ned říj 10, 2010 21:01
od tavri
Ze 1700 mám respekt. Přesvědčil mne o tom Vašek, který mi byl stále v patách, nedalo se tý krabici ujet .-)
Dej někam fotky desiny, jestli ji budeš ještě oživovat
Napsal: ned říj 10, 2010 21:07
od Ivo
radek mb píše:Opět jsem se přesvědčil,že motor 1700 je prostě tahoun.
Jsem ti ten motor neměl prodávat
. Zůstal mi doma jenom šrotmotor, ale to jsem kehdy nemohl vědět.
Napsal: ned říj 10, 2010 22:06
od mayo456
kua 1700 s 5q a kratkym diferakom robi divy
Mne osobne sa 1500vka s 5q vo VAZ 2107 videla dost ziva.
Napsal: pon říj 11, 2010 08:05
od radek mb
tavri píše:Ze 1700 mám respekt. Přesvědčil mne o tom Vašek, který mi byl stále v patách, nedalo se tý krabici ujet .-)
Desítka proti té mojí krabici je líná jak veš.
tavri píše:Dej někam fotky desiny, jestli ji budeš ještě oživovat
Oživovat se bude,potom založím příslušný topic.
mayo456 píše:kua 1700 s 5q a kratkym diferakom robi divy
Ale pořád to ještě není ono.Chtělo by to bezkontaktní zapalování od Coryho.Kolem 3000 otáček mi pod plynem lehce zvoní ventily.
Ivo píše:Jsem ti ten motor neměl prodávat
No jo,no.Ale udělal si radost kamarádovi a to musí hřát na srdci.
Napsal: pon říj 11, 2010 16:50
od Ivo
radek mb píše:Ivo napsal:
Jsem ti ten motor neměl prodávat
No jo,no.Ale udělal si radost kamarádovi a to musí hřát na srdci.
Tak to tu radost teď budeš muset dávat hodně najevo, protože s přicházející zimou budu potřebovat pořádně zahřát
.
Ale když nad tím tak uvažuju, jsem vlastně rád, že ti ten motor funguje. Nerad bych řešil reklamaci přes celou republiku.
Napsal: úte říj 12, 2010 17:39
od mayo456
ty tam mas diferak 4,1:1 ale jeden napr. marosqo to ma na 4q a diferak 4,3:1 a motor 1.7. podla jeho slov robi to slusne prdy a ide to. zas berme tak ze on dnu okrem dvoch sedaciek a paluby nic nema tkaze aj vaha zohrava rolu.
Napsal: úte říj 12, 2010 17:57
od Marek89
Ja mam 1,3, 5q a 4,3 dif a nepociťujem nejakú lenivosť.