Stránka 7 z 50
Napsal: pát pro 15, 2006 20:39
od Pavel04
A je prebytecnej?
Napsal: sob pro 16, 2006 09:39
od Trevor
Pavel04 píše:Tak jsem si v noci trosku hral atohle je vysledek. Bylo to celkem rychly - tak dve hodiny spekulovani a tri hodiny prace.
Skoda ze nemuzete videt jak je to krasne cervene podsvetleny

Jo a diky Majovi za ty budiky co poskenoval a hodil sem - pouzil sem je jako sablonu.
No ale ten pasik zlty a cerveny by som pri otackomery premaloval na zeleny vyzeralo by to viecej profi

Napsal: sob pro 16, 2006 11:33
od Pavel04
To by si mel udelat Majo

Napsal: sob pro 16, 2006 11:38
od Pavel04
Nevite nekdo o nejakym schematu nejakeho udelatka, ktere by umoznilo, aby se v urcitych oteckach rozsvitilo svetylko? Chtel bych si dat zluty svetylko na 5500rpm a na 6000 cerveny nebo mozna to este trochu posunu, ovsem az po patricnych upravach, ktere umzni vyssi tocivot motoru a zvednou vykon vyse. Spis by me zajimalo, jestli se to normalni 15W40 SFkem umaze, nebo bude potrebovat treba jiny cerpadlo??? Co se muze poskodit???
Napsal: sob pro 16, 2006 16:01
od Myso
Pavel04 píše:Nevite nekdo o nejakym schematu nejakeho udelatka, ktere by umoznilo, aby se v urcitych oteckach rozsvitilo svetylko? Chtel bych si dat zluty svetylko na 5500rpm a na 6000 cerveny
na to sa da pouzit hocijaky ledkovy otackomer, schem je plno, ja mam jeden aj hotovy ale neoziveny... pouzijes len tie ledky ktore chces. alebo este zapalko od IMF ma jeden vystup kde si nastavujes otacky kedy zopne, ja tam mam blikavu ledku...
a potom tam je este obmedzovac, pri tebou zadanych otackach zacne vynechavat impulzy zapalovacie, a potom je tam bezpecnostny stop, ked pretocis tak odpoji zapalovanie... musis vypnut a zapnut motor potom aby si mohol pokracovat. vsetko customizovatelne...
Napsal: ned pro 17, 2006 12:09
od Pavel04
Hele to je dobry, to se mi to IMF libi cim dal tim vic, nehlede na to, ze mi to zapaluje nejak divne - prijde mi ze to obcas vynechava, ale nevim cim to je.
Napsal: ned pro 17, 2006 19:34
od Honza 21061
Pavel04: Co takhle dosadit otáčkoměr z Karosy r.v. 1994 a výše? Tam máš kontrolku taky. Jenom si nejsem jistý, jestli by Ti stačilo pásmo do 3000 ot.
Mimochodem, Tobě i Pátračovi děkuju za vyčerpávající výklad ohledně zrcátek a jiných věcí, uvidíme, co se s tím dá dělat. Mám v plánu taky pomocí prodlouženého vodiče přeměřit vodu a olej měřáky v mém žigulu, protože vím, jak a kolik ukazují. Voltmetr buď půjde snadno oživit, nebo se s tím nebude dělat nic a dosadí se 2 diody nabíjení/přebíjení. Když to dobře dopadne, fotky budou během pár dní. Zatím plná spokojenost.

Napsal: ned pro 17, 2006 23:23
od Pavel04
mozna ze i jo treba varujici pred hlucnosti motoru ve vyssim pasmu otacek
ALe nevim jak by se ten otackomer popral se ctyrma valcema (kdyby byla karosa osmivalec tak by se to vykompenzovalo a ukazovalo by to vlastne do sesti ne???)
Napsal: pon pro 18, 2006 01:49
od Honza 21061
Na to je jednoduchá rada, a sice jaký by byl problém, dosadit k otáčkoměru odpovídající motor? V tomto případě Liaz ML 636 E. 178 kW dobrých ne? Stačí obejít autobusové garáže, třeba se jim tam nějaký povaluje.

Ne, ale teď vážně. Pokud vím, kontrolku a myslím i bzučák nad 6 tis.ot. měla i Mazda RX-7, protože Wankelův motor nebyl ve vysokých otáčkách slyšet, nebo se také po drobných úpravách zapojovaly jako otáčkoměry, diodové ekonoměry u Wartburgů... A nejlepší otáčkoměr králů silnic je stejně sluch, co já vím, tak Praha je to poslední místo, kde bych chtěl místo provozu sledovat otáčkoměr.

A co se týče toho oleje při zvýšeném výkonu, tak bych se spíše bál o to, aby se uchladil- tím pádem aby mazal stále dobře. Chladič oleje, nebo alespoň žebrovanou vanu na tomto motoru máš? (a zase experimentujeme, vzpomeň na Vaši 21041

)
Napsal: pon pro 18, 2006 07:43
od Pavel04
takto bude určitě chtít teploměr oleje

, uvidíme, co se dá dělat. Ja ho taky normalě nesleduju, ale když jde motor do otaček tak ho nechci přetočit
Napsal: pon pro 18, 2006 21:05
od Honza 21061
Jestli motor vytáčíš do červeného pole takhle často, tak už za chvíli z praxe poznáš ten správný moment maxima i bez otáčkoměru. A co bych Ti sám za sebe doporučil, myslím, že výkon motoru Tvojí Žižkovské Střely je už tak úctyhodný na typ silničního auta, ve kterém je, že bych se pro jistotu do žádného zvyšování už nepouštěl s vědomím, že u žigula nelze udělat úpravu pro tažení SDSV (samořiditelného doprovodného sanitního vozu) a naopak pro jistotu šlapal plynový pedál při současném výkonu opravdu jen mírně.

Nerad bych totiž přišel o kolegu z klubu...

P.S. Pokud vím, teploměr oleje vč. Lada-budíku má namontován Myšo, tak se ho zeptej na podrobnosti. Do Tvého auta by pasoval místo hodin.
Napsal: pon pro 18, 2006 21:11
od Pavel04
Ja nepsal ze vytacim casto, a kdyz uz tak spis tak k 5500, dneska sem udelal zkousku co se stane v 6500 na 3ku a ok

Jo ale neboj vzhledem k male sirce zimnich gum obcasne namokle ci namrzle vozovce si radsi moc netroufam.
BTW neni to 21041 ale 2104 (resp.21043)
Napsal: pon pro 18, 2006 21:13
od Myso
Pavel04 píše:a kdyz uz tak spis tak k 5500, dneska sem udelal zkousku co se stane v 6500 na 3ku a ok
spravas sa k tomu motoru ako keby to bolo OHVcko zo skodofky...
Ten motor chce tockyyyyy!!!
Napsal: pon pro 18, 2006 21:15
od Pavel04
skodovka trpi uz na 4000 rpm
Ja jen nevim za a) jestli to v serii vydrzi b) jak moc to motoru skodi (opotrebeni atd) c) nechci myslet na to, kolik to sezere...
BTW vcera sem se s 07 po vymene vody zahrabal v cca 30% bahnivem stoupani, tak me tahal manik s octavkou ven, ale nebyla sance, vzdycky zacal sam hrabat a byl se ze neodjede ani on (lepsi povrch, 15-20% klesani) tak to radsi vzdal a zacal basnit jak jeho oktavka ma 130 koni a ze to uz je co rict...

Radsi sem mu nerikal ze mam 100 hp na zadni kola, protoze nevypadal na to ze by to rozdejchal, i kdyz tim chvastanim me docela s..l
Nakonec sem zavolal Tomika a ten me vecer Terranem vytahnul pomalu na volnobeh a jeste do toho kopce sem na dvojku nastartoval

fakt pusobivej rozdil. Diky

Napsal: pon pro 18, 2006 21:18
od radek mb
Pavel04 píše:skodovka trpi uz na 4000 rpm

ona se tam dostane???
