2107
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
No ale ten pasik zlty a cerveny by som pri otackomery premaloval na zeleny vyzeralo by to viecej profiPavel04 píše:Tak jsem si v noci trosku hral atohle je vysledek. Bylo to celkem rychly - tak dve hodiny spekulovani a tri hodiny prace.
Skoda ze nemuzete videt jak je to krasne cervene podsvetleny
Jo a diky Majovi za ty budiky co poskenoval a hodil sem - pouzil sem je jako sablonu.

530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever

Expedicia Eesti 2010
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Nevite nekdo o nejakym schematu nejakeho udelatka, ktere by umoznilo, aby se v urcitych oteckach rozsvitilo svetylko? Chtel bych si dat zluty svetylko na 5500rpm a na 6000 cerveny nebo mozna to este trochu posunu, ovsem az po patricnych upravach, ktere umzni vyssi tocivot motoru a zvednou vykon vyse. Spis by me zajimalo, jestli se to normalni 15W40 SFkem umaze, nebo bude potrebovat treba jiny cerpadlo??? Co se muze poskodit???
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 

-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
na to sa da pouzit hocijaky ledkovy otackomer, schem je plno, ja mam jeden aj hotovy ale neoziveny... pouzijes len tie ledky ktore chces. alebo este zapalko od IMF ma jeden vystup kde si nastavujes otacky kedy zopne, ja tam mam blikavu ledku...Pavel04 píše:Nevite nekdo o nejakym schematu nejakeho udelatka, ktere by umoznilo, aby se v urcitych oteckach rozsvitilo svetylko? Chtel bych si dat zluty svetylko na 5500rpm a na 6000 cerveny
a potom tam je este obmedzovac, pri tebou zadanych otackach zacne vynechavat impulzy zapalovacie, a potom je tam bezpecnostny stop, ked pretocis tak odpoji zapalovanie... musis vypnut a zapnut motor potom aby si mohol pokracovat. vsetko customizovatelne...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever

- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pavel04: Co takhle dosadit otáčkoměr z Karosy r.v. 1994 a výše? Tam máš kontrolku taky. Jenom si nejsem jistý, jestli by Ti stačilo pásmo do 3000 ot.
Mimochodem, Tobě i Pátračovi děkuju za vyčerpávající výklad ohledně zrcátek a jiných věcí, uvidíme, co se s tím dá dělat. Mám v plánu taky pomocí prodlouženého vodiče přeměřit vodu a olej měřáky v mém žigulu, protože vím, jak a kolik ukazují. Voltmetr buď půjde snadno oživit, nebo se s tím nebude dělat nic a dosadí se 2 diody nabíjení/přebíjení. Když to dobře dopadne, fotky budou během pár dní. Zatím plná spokojenost.

Mimochodem, Tobě i Pátračovi děkuju za vyčerpávající výklad ohledně zrcátek a jiných věcí, uvidíme, co se s tím dá dělat. Mám v plánu taky pomocí prodlouženého vodiče přeměřit vodu a olej měřáky v mém žigulu, protože vím, jak a kolik ukazují. Voltmetr buď půjde snadno oživit, nebo se s tím nebude dělat nic a dosadí se 2 diody nabíjení/přebíjení. Když to dobře dopadne, fotky budou během pár dní. Zatím plná spokojenost.

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na to je jednoduchá rada, a sice jaký by byl problém, dosadit k otáčkoměru odpovídající motor? V tomto případě Liaz ML 636 E. 178 kW dobrých ne? Stačí obejít autobusové garáže, třeba se jim tam nějaký povaluje. 
Ne, ale teď vážně. Pokud vím, kontrolku a myslím i bzučák nad 6 tis.ot. měla i Mazda RX-7, protože Wankelův motor nebyl ve vysokých otáčkách slyšet, nebo se také po drobných úpravách zapojovaly jako otáčkoměry, diodové ekonoměry u Wartburgů... A nejlepší otáčkoměr králů silnic je stejně sluch, co já vím, tak Praha je to poslední místo, kde bych chtěl místo provozu sledovat otáčkoměr.
A co se týče toho oleje při zvýšeném výkonu, tak bych se spíše bál o to, aby se uchladil- tím pádem aby mazal stále dobře. Chladič oleje, nebo alespoň žebrovanou vanu na tomto motoru máš? (a zase experimentujeme, vzpomeň na Vaši 21041
)

Ne, ale teď vážně. Pokud vím, kontrolku a myslím i bzučák nad 6 tis.ot. měla i Mazda RX-7, protože Wankelův motor nebyl ve vysokých otáčkách slyšet, nebo se také po drobných úpravách zapojovaly jako otáčkoměry, diodové ekonoměry u Wartburgů... A nejlepší otáčkoměr králů silnic je stejně sluch, co já vím, tak Praha je to poslední místo, kde bych chtěl místo provozu sledovat otáčkoměr.

A co se týče toho oleje při zvýšeném výkonu, tak bych se spíše bál o to, aby se uchladil- tím pádem aby mazal stále dobře. Chladič oleje, nebo alespoň žebrovanou vanu na tomto motoru máš? (a zase experimentujeme, vzpomeň na Vaši 21041

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli motor vytáčíš do červeného pole takhle často, tak už za chvíli z praxe poznáš ten správný moment maxima i bez otáčkoměru. A co bych Ti sám za sebe doporučil, myslím, že výkon motoru Tvojí Žižkovské Střely je už tak úctyhodný na typ silničního auta, ve kterém je, že bych se pro jistotu do žádného zvyšování už nepouštěl s vědomím, že u žigula nelze udělat úpravu pro tažení SDSV (samořiditelného doprovodného sanitního vozu) a naopak pro jistotu šlapal plynový pedál při současném výkonu opravdu jen mírně.
Nerad bych totiž přišel o kolegu z klubu... 
P.S. Pokud vím, teploměr oleje vč. Lada-budíku má namontován Myšo, tak se ho zeptej na podrobnosti. Do Tvého auta by pasoval místo hodin.


P.S. Pokud vím, teploměr oleje vč. Lada-budíku má namontován Myšo, tak se ho zeptej na podrobnosti. Do Tvého auta by pasoval místo hodin.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
spravas sa k tomu motoru ako keby to bolo OHVcko zo skodofky...Pavel04 píše:a kdyz uz tak spis tak k 5500, dneska sem udelal zkousku co se stane v 6500 na 3ku a ok![]()
Ten motor chce tockyyyyy!!!
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever

- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
skodovka trpi uz na 4000 rpm 
Ja jen nevim za a) jestli to v serii vydrzi b) jak moc to motoru skodi (opotrebeni atd) c) nechci myslet na to, kolik to sezere...
BTW vcera sem se s 07 po vymene vody zahrabal v cca 30% bahnivem stoupani, tak me tahal manik s octavkou ven, ale nebyla sance, vzdycky zacal sam hrabat a byl se ze neodjede ani on (lepsi povrch, 15-20% klesani) tak to radsi vzdal a zacal basnit jak jeho oktavka ma 130 koni a ze to uz je co rict...
Radsi sem mu nerikal ze mam 100 hp na zadni kola, protoze nevypadal na to ze by to rozdejchal, i kdyz tim chvastanim me docela s..l
Nakonec sem zavolal Tomika a ten me vecer Terranem vytahnul pomalu na volnobeh a jeste do toho kopce sem na dvojku nastartoval
fakt pusobivej rozdil. Diky 

Ja jen nevim za a) jestli to v serii vydrzi b) jak moc to motoru skodi (opotrebeni atd) c) nechci myslet na to, kolik to sezere...
BTW vcera sem se s 07 po vymene vody zahrabal v cca 30% bahnivem stoupani, tak me tahal manik s octavkou ven, ale nebyla sance, vzdycky zacal sam hrabat a byl se ze neodjede ani on (lepsi povrch, 15-20% klesani) tak to radsi vzdal a zacal basnit jak jeho oktavka ma 130 koni a ze to uz je co rict...


Nakonec sem zavolal Tomika a ten me vecer Terranem vytahnul pomalu na volnobeh a jeste do toho kopce sem na dvojku nastartoval


Naposledy upravil(a) Pavel04 dne pon pro 18, 2006 21:22, celkem upraveno 1 x.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 
