Stránka 7 z 21

Napsal: pát srp 07, 2009 10:46
od +Stano-
nato, ze je to Lada som myslel, ze to dopadne aj horsie:D:D

Napsal: pát srp 07, 2009 22:02
od Vazko
Základná verzia Lady Priora Sedan 2170 má iba jeden airbag vodiča (podusnik bezopasnosti) na východnych trhoch Rusko a spol. Crash testy ako bol tento v podobe ZR, ale aj autoreview na Dimitrovskom autopolygone na baze EURONCAP sa vždy vykonávajú na základnom modeli sériovej výroby Ruského trhu.
Z vlastných skúseností si ani takú zrážku aj s airbagom na strane spolujazdca v Priore pri 90km/h a 20 stupňovom uhle nárazu do zvodidiel ani nechcem predstavovať hlavne u osôb vyšších ako 188 cm, pretože kto ste aspoň sedel v Priore viete, že posunutie sedadla dozadu je ako by som to povedal nedostatočné ba až katastrofálne pre takto vzrastlé osoby resp. ich dolné končatiny a bedrá. Paradox je, že v Kaline sa dajú posunúť predné sedadlá omnoho ďalej dozadu! Ostatne ak si pozriete to video spomalené (dokonca to tam aj je) je viditeľné, že hlava spolujazdca pri takejto kolízii putuje hlavne do bočného skla až A stĺpika s odrazom do bočného skla a B stĺpika, k čomu slúžia bočné a hlavové airbagy, to isté platí o pravej hornej končatine a pravej strane hrudníka. Inak o Vazovcoch je známe, že práve aj takéto testy slúžia k ďalšiemu vývoju – teda dúfajme, že minimálne k bočným airbagom viď. poslednú generáciu desiatky s airbagom vodiča. Tradičná otázka je, že kedy ...
Inak všimnite si spomalene aj hlavu vodiča, ktorý pri danom ulhe míňa airbag vodiča resp. len ho jemne lizne.

Napsal: sob srp 08, 2009 18:56
od Majo
priora ma pod sedackou dorobene vyduchy kurenia k noham ludi sediacich vzadu. Vdaka tomu museli obmedzit posuv sedacky, takze ide viac dopredu nez je zdrave ale dozadu sa posunut neda.

Ja som tie plastove kkciny spod sedacky vyhodil, uchyt sedacky prevaril a teraz si sedim vzadu tak, ze nedociahnem na pedale a konecne mozem vyuzit vyskovo nastavitelny volant(pretoze este som nevidel nikoho tak maleho kto by si ho v zakladnej polohe sedacky mohol posunut nizsie).
Vidim ze tu sedacku prerobim aj u spolujazdca pretoze teraz ked tam sedi niekto dlhy ma nohy az v odkladacej policke.

Ale vysledok toho crashtestu sa mi celkom pozdava, zas budem o nieco odvaznejsi. :mrgreen:

Napsal: sob srp 08, 2009 21:57
od Vazko
2Majo: Ćo sa týka tých sedačiek tak to s tebou naprosto súhlasím, úprimne povedané veľa ľudí vyššieho vzrastu to po usadnutí do Prior naprosto odradzuje. Inak naozaj posunutie sedačky smerom dopredu je asi tak pre Hobita z Pána prsteňov. Nemohol by si to prosím ťa nafotiť ako to máš vo vnutri tú sedačku prerobenú (tie kolajničky navarené).

Čo sa týka toho testu len zostaň pri zemi pretože dopadol katastrofálne pre posádku! Netreba zabúdať, že sa jednalo o simuláciu "štandardného nárazu" napr. pri mikrospánku na dialnici do zvodidiel pri rýchlosti 90 km/h pod uhlom 20 stupňov. Ak si uvedomíme, že Rusi testujú v laboratóriach Dimitrovského autopolygónu alebo priamo v laboratóriach AvtoVazu podľa metodiky EuroNCAP pri frontálnom náraze v rýchlosti 64 km/h so 40% prekrytím na strane vodiča a 50 km/h rýchlosti vozíka s nákladom 950kg pri bočnom náraze tak tie možno u Priory považovať za relatívne bezpečné.


http://www.autoreview.ru/archive/2007/15/crash_priora/
http://www.autoreview.ru/archive/2007/10/crash_side/

Videá tu:
Краш-тест Lada Priora фаза I по методике EuroNCAP на скорости 64 км/ч
Краш-тест с непристегнутыми манекенами. "Отвязанные 2". Боковой удар.
http://www.autoreview.ru/Video/2007/Autoreview/

Napsal: sob srp 08, 2009 22:24
od plavec
Vazko píše:Ćo sa týka tých sedačiek tak to s tebou naprosto súhlasím, úprimne povedané veľa ľudí vyššieho vzrastu to po usadnutí do Prior naprosto odradzuje
S tímto také souhlasím.Potvrdil mi to i prodejce v Sadské, nevěřil jsem, tak jsem se posadil do obou aut.A opravdu je kalina pohodlnější posezení než priora. :wink:

Napsal: ned srp 09, 2009 21:59
od Tommel
Majo píše:uchyt sedacky prevaril a teraz si sedim vzadu
To je prakticky jedine možné řešeni :roll:

Napsal: ned srp 09, 2009 23:09
od Maysner
Tommel píše:
Majo píše:uchyt sedacky prevaril a teraz si sedim vzadu
To je prakticky jedine možné řešeni :roll:
a kdyz se nekdy zastavis muzes ju met taky pekne vzadu :P

Napsal: pon srp 10, 2009 10:37
od Puhi
Maysner píše:a kdyz se nekdy zastavis muzes ju met taky pekne vzadu
No, ked to dojebu, tak bude uplne vzadu, hodena v kufri :mrgreen:

Napsal: pon srp 10, 2009 16:10
od plavec
Puhi píše:
Maysner píše:a kdyz se nekdy zastavis muzes ju met taky pekne vzadu
No, ked to dojebu, tak bude uplne vzadu, hodena v kufri :mrgreen:
Kdepak kluci jsou šikovný. :wink:

Napsal: pon srp 10, 2009 22:11
od Maysner
Puhi píše:
Maysner píše:a kdyz se nekdy zastavis muzes ju met taky pekne vzadu
No, ked to dojebu, tak bude uplne vzadu, hodena v kufri :mrgreen:
tak posunem tu zadni kousek dopredu at dosahne na pedaly :twisted:

Napsal: stř srp 12, 2009 13:00
od Puhi
Maysner píše:tak posunem tu zadni kousek dopredu at dosahne na pedaly
To bude riadny tunynk :lol:

Napsal: stř srp 12, 2009 21:24
od Trevor
chlapci a co takto sa poobzerat po niecom normalnom a nekupovat si picoviny

Okydávanie fóra LKCS

Napsal: sob srp 15, 2009 01:20
od DJW
Náhodou som narazil na toto fórum, ktorého sa kedysi zúčastnil aj Tavri:

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... &start=480

Zaujímavé je, ako užívateľ "Speedy60" opakovane cituje členov nášho fóra (Wolfhunt, Stano, Hurikán, Puhi...) s vlatným satirickým komentárom o ich zaostalosti, hlúposti, obmedzenosti a dobreže nie duševnej nespôsobilosti už len skrz to, že sú majiteľmi Lady a skrz to, že prejavili nejaké nadšenie z jej vlastníctva.

Úctyhodné je, že autor príspevkov zjavne ovláda azbuku a má pomerne dobrý prehľad o neutešenej situácii v AvtoVaz, no netuším kde berie právo osočovať a zosmiešnovať členov nášho fóra, rovnako ako Ladu samotnú, keď sám je majiteľom pojazdnej tureckej konzervy, ktorú chudáčik nazýva autom a o ktorej "väčšej kvalite" alebo "lepšom pomere výkon/výbava/cena" sa podľa mňa hovoriť nedá.

Nechápem ako niekto, kto prejaví pomerne dobrý prehľad o AvtoVaz-e sa môže znížiť k takému nízkemu a hlúpemu osočovaniu. Ja som si pôvodne Ladu kúpil z recesie, no presvedčil som sa o jej výhodách i nevýhodách (ktoré sa však vzhľadom na nízke údržbové náklady dajú zniesť) a preto ma iritujú podobný vševedi, ktorí majú jediný patent na rozum v štýle: "Akákoľvek Lada musí byť apriori šrot"

Kto by mal záujem, môže mu tam prispieť svojim komentárom na tému "prečo Lada áno, prečo turecný hnoj nie".

Re: Okydávanie fóra LKCS

Napsal: sob srp 15, 2009 07:37
od Wolfhunt
Nemyslim si, ze je potrebne na to reagovat. Reakcie Seedyho mi pripominaju presvedcenie mojho 80-rocneho suseda, podla ktoreho bol, je a bude dvojtaktny Warturg to najlepsie auto na svete a nic, uplne nic ho nemoze prekonat po ziadnej stranke (nechcem sa dotknut priaznivcov tej znaky, ale aj oni musia mi dat za pravdu, ze Wartak nemoze byt lepsi po vsetkych strankach ako o 20-30 rokov neskorsie vyrabane auta - aspon v oblasti pasivna bezpecnost, emisie, vybava atd...). Hold, moj sused je na tom proste mentalne tak. Proste pre neho je Wartburg to jedine a jedinecne.

A mozno Sppedy v tom svojom tureckom (co to vlastne ma?) onom zazil najvzacsiu extazu svojho zivota, tak mu to neberme. (zeby prvy sexik?)

Proste Speedy je typek, ktory posudzuje inych podla znackoveho oblecenia alebo mobilu. Ale neberme mu preto jeho nazory, ved sme sa aj trochu pobavili, no nie?

Kazdy priaznivec LADY ma svoje dovody, preco nim je. Napr. ja som si kupil Ladu z viacerych dovodov (jednym, zdaleja nie vsak jedinym, z nich bolo aj to, aby som nastval svokru - neznasa vsetko ruske - asi ju nejaky Rus v mladosti nahanal...).

Napsal: sob srp 15, 2009 09:19
od radek mb
Nechci nic řikat,ale tehle člověk jménem Speedy60 bude určitě Anonymous,velmi dobře známý prudič zde na foru zhruba před 4 lety.Zejména Dmatej s ním vedl spory a sáhodlouhé debaty bez konce.Podle mě je ten člověk debil a je vůči ladaforu zahořklý a NEMÁ cenu se s nim dohadovat.