Stránka 7 z 66
Napsal: pon bře 02, 2009 05:06
od Honza 21061
Majo píše:priora je hlavne motorom skor sportovo zamerana
Dovol, abych se zasmál.
Sportovně zaměřené auto/motor bych alespoň tedy já, hledal mezi úplně jinými značkami, než v neustále zdokonalované X let staré vykopávce v poněkud překresleném kabátě.
Ale uznávám a toleruji, že jako majitel to vidíš jinak, tak nebudu dál šťourat!
Majo píše:na styl ospaleho autobusaka to auto rozhodne neni
To ne, s Karosou všechny metu z cesty, pokud mě brzdí v mojí bravurní svižné jízdě, což by s Priorou jaksi nešlo.
Koko Loko: I pravověrní Ladisté čas od času procitají.
Ostatně, Genius loci, jak ho známe z našich kulatě-hranatých strojů, zmizel tak někde s koncem výroby Samary, takže není nad čím zoufat.
Napsal: pon bře 02, 2009 08:16
od Cory
Honza 21061 píše:s Karosou všechny metu z cesty, pokud mě brzdí v mojí bravurní svižné jízdě, což by s Priorou jaksi nešlo.
No jasne, LIAZacky motor je urcite viac stavany na sportovu jazdu ako X-krat zdokonalovany motor zo samary... Ak sa nemylim, tak priora ma dost odlisny agregat voči predchadzajucim modelom, a to sa tyka aj SW.
Honza 21061, mas vela reči a da sa povedat ze o nicom
Napsal: pon bře 02, 2009 08:33
od JmJ
Honza 21061 píše:Majo píše:priora je hlavne motorom skor sportovo zamerana
Dovol, abych se zasmál.
Sportovně zaměřené auto/motor bych alespoň tedy já, hledal mezi úplně jinými značkami, než v neustále zdokonalované X let staré vykopávce v poněkud překresleném kabátě.
Ale uznávám a toleruji, že jako majitel to vidíš jinak, tak nebudu dál šťourat!
Majo píše:na styl ospaleho autobusaka to auto rozhodne neni
To ne, s Karosou všechny metu z cesty, pokud mě brzdí v mojí bravurní svižné jízdě, což by s Priorou jaksi nešlo.
Koko Loko: I pravověrní Ladisté čas od času procitají.
Ostatně, Genius loci, jak ho známe z našich kulatě-hranatých strojů, zmizel tak někde s koncem výroby Samary, takže není nad čím zoufat.
ty si vylezl z postele hore prdeli, nebo co se ti stalo? me muze byt priora sumak, ale tvuj styl vyjadrovani me ponekud desi. vynaset soudy o aute, ktere si videl na videu, to chce jistou davku drzosti. navic tve argumenty rozhodne nejsou konstruktivni, jen tu delas vlny (jak by rekl kolgea asterix), kterymi si zjevne neco dokazujes. promin, ale takhle to proste byva. pokud mam neco, co je lepsi nez to, co mas ty, tak pokud nejsem uplny kreten, tak tvou vec nepomlouvam. pokud nemam ani to, co mas ty, pak tu tvou vec pomlouvam, abych si tim zduvodnil, proc ji nemam. takze pozor na to!
Napsal: pon bře 02, 2009 09:05
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:To ne, s Karosou všechny metu z cesty, pokud mě brzdí v mojí bravurní svižné jízdě
http://www.youtube.com/watch?v=KEd9YZOg ... re=related
Napsal: pon bře 02, 2009 09:46
od Majo
aby som vsetko nepisal na honzu: skuste si najst nejake info o motore, ktory sa montuje do priory. Ide o model 21126, v podstate najslabsia(98k) verzia TMS-sackej verzie motora 2112. Podotykam, ze najsilnejsia ma nieco cez 210koni. Ten motor ma so 112kovym spolocne asi tolko ako s 1.3jkou v samare. Krutiaci moment ma pri 4000rpm, odlahcene kovane ojnice a klika, Tckove piesty.........
Nehovorte mi, ze je to motor pre panicku na nakupy...
Napsal: pon bře 02, 2009 12:12
od zelvotron
Majo píše: Ten motor ma so 112kovym spolocne asi tolko ako s 1.3jkou v samare.
No zase bych to nepřeháněl, ale je to potěšitelný, že se modernizace motoru neodehrála jen v ŘJ, ono jim asi nic jinýho nezbylo, je to prostě další vývojovej stupeň 1,6 16v z desítky (tam už třeba bylo plast. sací potrubí a kat. hned za sběrným potrubím) a je dobře, že se šlo s výkonem nahoru, protože upgrade 1,5 na 1,6 sice znamenal lepší emisní normu, ale taky nepatrně menší výkon a točivej moment ve vyšších otáčkách (v tom opravdu nevidím výhodu, přestože rozhodně nejsem zastáncem línejch "nízkootáčkovejch" motorů, ale zase, když je max. výkon při 5600, tak se mi jeví max. toč. mom. do 4000 optimální, ale samozřejmě záleží na chování motoru v praxi)
Co se týká samotný hodnoty max. výkonu tho motoru tak samozřejmě v dnešní době vzhledem k objemu není oslnivá, spíš tak slabší průměr, ale na druhou stranu si člověk musí uvědomit, že ten motor nemá žádný "novodobý" vyfikundace typu proměnná délka sání, časování ventilů ap. navíc Priora oproti desítce asi moc na váze nepřibrala, takže myslím, že zrovna k motoru nejde mít nějaký zásadní výtky.
Mimochodem nechce se někdo z prioristů zeptat kolik stojí ten vlnovec, co jsem slyšel, tak u starších aut se před tím varuje, že je to v případě nutnosti výměny dražší součástka....
Napsal: pon bře 02, 2009 14:17
od Majo
ten vlnovec mam aj na nive a viem ho zohnat made in germany cca za 5 kil
Napsal: pon bře 02, 2009 17:30
od Honza 21061
Na fóru je oproti minulosti nuda... je třeba občas přilít oheň do oleje ne?
Abyste si nemysleli, že jenom kecám a provokuju, budu mít brzy příležitost Prioru vyzkoušet a po testovací jízdě si to určitě nenechám pro sebe, takže uvidíme.
Cory: Liaz ML636E výkon 175 kW, Lada Priora 72 kW, takže co je silnější?!
Napsal: pon bře 02, 2009 17:47
od JmJ
Honza 21061 píše:Na fóru je oproti minulosti nuda... je třeba občas přilít oheň do oleje ne?
Abyste si nemysleli, že jenom kecám a provokuju, budu mít brzy příležitost Prioru vyzkoušet a po testovací jízdě si to určitě nenechám pro sebe, takže uvidíme.
no to je slovo do pranice
Napsal: pon bře 02, 2009 17:56
od plavec
Honza 21061 píše:oheň do oleje ne?
NE, zásadně olej do hně
Napsal: úte bře 03, 2009 09:05
od Trevor
Vidim ze postupne sa ludia zacinaju spametavat
Len tak dalej Honzo. Vynimocne som teraz na tvojej strane. Ked som to tu minule pozeral a videl som tu palubovku v priore tak som to radsej hned zavrel
. Proste otrasne. Ono na ruske pomery je to znacny pokrok ale tu unas slabota. Davat tolko penazi za prioru je podla mna zla volba. Je pravda ze clovek dostane nove auto ale to je silne pod priemerom a to vo vsetkych smeroch.
Sportovejsi motor
hahaaahaaa Mozno ide lepsie do otacok a dava zo seba nejakeho ponika naviac ale hovorit o sporovom motore ... LOL
Napsal: úte bře 03, 2009 09:38
od plavec
Trevor píše:Ked som to tu minule pozeral a videl som tu palubovku v priore tak som to radsej hned zavrel
.
Každému se holt líbí něco jiného.Někdo má rád holky, jiný zase vdolky
Jsou hnusnější interiéry- třeba u malých aut typu nákupní taška.Kde je jeden budík uprostřed a trapně okolo něj naplácaný všechny kontrolky a ještě z tý kaúpličky třeba trčí na tyčce budík který vypadá jako teploměr z bojleru a je to menší otáčkoměr.
Trevor píše:Davat tolko penazi za prioru je podla mna zla volba
To si právě nemyslím.Kdo zná desítku, tak ví co může asi tak čekat a může si opravit kdeco doma "na koleni" bez nutnosti servisu.Což je výhoda, kterou moc aut zrovna nemá.
Napsal: úte bře 03, 2009 11:06
od JmJ
Mi stejne prijde, ze tu porad delame jak tem autum rozumime a jak si umime auto vybrat a jak ta nase volba je jedina spravna a zbyte lidi si kupuji kramy atd. a stejne skutek utek. Mi prijde, ze mezi temi auty dnes stejne zadny diametralni rozdil neni a ze kdyz se s tim autem normalne jezdi, tak si pomalu muzu vybirat auto podle barvy a to je tak vsechno. Je proste modni auta resit, delaji se o tom porady v tv, casopisy, my tady s tim travime more casu a nejaky genialni zaver stejne nikdo neucinil. Je zajimave, ze se tolik casu a prostredku nevenuje treba nakupu kartace na boty.
Ja sem treba ted ridil fungl novy (2000 km a 14 dni) renault megan kombi. motor 1.6 benzin. vnitrek smrdel plasty z vyroby a to nepekne, plynovy pedal sem na prvni posazeni nemohl najit, brzdovy pedal na prvnich centrimetrech chodu nedelal temer nic a interier mel nepekne radoby stribrne prvky (kliky, listy atd.). Motor jel, vic se o tom ric neda. Ovsem kdyz uz sem pedal nasel a na brzdu si torchu zvykl (par km), tak se to ridilo docela prijemne, byl v tom klid, smrad z plastu pry pomerne rychle mizi, pri koupi to bylo daleko horsi, ma to more bezpecnostnich systemu a z prahy do slusovic a zpet to dojede. A stribrne plasty v interieru nemaji na jizdu vliv. V aute je klid, 3 mesicni dite spokojene spi a majitel ma take klidnejsi spani, ze pro bezpecnost sve rodiny udelal vse, co bylo v jeho moznostech. Hotovo, tecka, slus.
Napsal: úte bře 03, 2009 11:31
od Hurikán
JmJ: V zásadě souhlasím. Jen bych upřesnil, že si dnes opravdu nemůžeš vybírat z x značek, ale v zásadě jen z pár koncernů + několik málo značek. Každý tento koncern to dělá trošku jinak, takže přece jen ještě naštěstí nějaké ty rozdíly jsou, i když velmi malé. Není to jako v šedesátých/sedmdesátých letech, kdy sis mohl vybrat jestli chceš auto kulaté/hranaté; s náhonem zadním/předním; motorem řadovým/boxerem/vidlicovým; chlazeným vodou/vzduchem; ....... Tehdy si opravdu každý vždycky našel přesně to, co mu bylo nejblíž.
A pokud jde o nákup
zcela nového auta, tak sice to leckomu můžu závidět, ale třeba já osobně bych touto cestou nikdy nešel, neb mi to přijde jako značně finančně nevýhodné. Navíc za danou cenu získám nové auto dané (většinou nižší) třídy. Já osobně si radši za stejnou cenu koupím pár let staré, lehce jeté, výborně udržované auto s jasným původem a zárukou, které je i přes svoje o pár let starší datum výroby stále o několik tříd výš. A to ve všech směrech.
Když se vrátím k Tommelovu přírůstku, tak mu jej samozřejmě přeju a možná i lehce závidím
. I když to není přesně můj šálek čaje, rád si počkám na zkušenosti z dlouhodobějšího provozu. A vzhledem k tomu, že se nemá nikdy říkat NIKDY, tak vyloučit nemůžu ani to, že si třeba Prioru sám někdy koupím.
Napsal: úte bře 03, 2009 18:58
od Majo
Trevor píše:Vidim ze postupne sa ludia zacinaju spametavat
Len tak dalej Honzo. Vynimocne som teraz na tvojej strane. Ked som to tu minule pozeral a videl som tu palubovku v priore tak som to radsej hned zavrel
. Proste otrasne. Ono na ruske pomery je to znacny pokrok ale tu unas slabota. Davat tolko penazi za prioru je podla mna zla volba. Je pravda ze clovek dostane nove auto ale to je silne pod priemerom a to vo vsetkych smeroch.
Sportovejsi motor
hahaaahaaa Mozno ide lepsie do otacok a dava zo seba nejakeho ponika naviac ale hovorit o sporovom motore ... LOL
Aaa vidim, ze Trevorko je smutny ze pojde na jarny zraz sam, pretoze Priorou(resp. Priorami) ho rozhodne nemienim(e) cakat a zase utavit toho jeho prevrateneho veteranika nechceme, vsakze
Ale nevadi, ked budes dobry preveziem Ta
Inak teda musim povedat, ze keby som si vyberal auto podla inych kriterii ako doteraz(ak niekto naaahodou nepostrehol mojim jedinym kriteriom je, ze to MUSI byt auto znacky Lada a volitelne kriterium, ze model aky som este nemal), tak by som mal prakticky na vyber iba par verzii BMW a na to ponekud nie som ochotny vyclenit prostriedky.... zatial...