Stránka 7 z 11

Napsal: pon zář 06, 2010 22:01
od dmatej
Nechci vás nějak otravovat, ale potřebuju pomoct s dalším faux pais CS AutoLada (a mým taky, páč jsem si to nezkontroloval včas):
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=293046

Výfuk je originál. 2110-1200010 B10 (to "b" je fonetický přepis z azbuky :) )

Napsal: stř zář 15, 2010 20:23
od plavec
Sehnal jsem na Koněvce ten kroužek výfuku mezi KAT a svody. cena 160kč. Ovšem na účtence čtu "Těsnení výfuku Euro3+Kalina 21100120302112 "
Je tedy Euro2 i Euro3 kroužek totožný? Zítra to tam zkusím .
Měli jeden starší (ten jsem si koupil) a jeden novější.Rozdíl je v tom že z toho staršího čuměj ještě nějaký drátky, kdežto novější vypadá uhlazenější a jako čistej grafit.

Napsal: stř zář 15, 2010 20:43
od zelvotron
Euro 3 má mezi svody a katem přírubu na 3 šrouby a mezitím plochý těsnění.

Napsal: čtv zář 16, 2010 20:46
od plavec
Inu dal jsem tam ten kroužek a nestačil se divit. Trubka měla průměr 54,1 mm a kroužek měl vnitřní průměr 55,5 mm , takže tam šel docela navolno. Tak jak oni to vyrábějí, když jednou tam ten kroužek nejde vůbec narvat (u hradní střely) a podruhý je volnej? :roll:
Obrázek Obrázek

Napsal: čtv zář 16, 2010 21:39
od vintera
jo, ruční práce, každý kus originál, jednou jsem takhle běhal po skladu s trubkama a zkoušel najít tři, co do sebe pasujou (na 2102). Aspoň byli ochotní.

Napsal: čtv zář 16, 2010 21:42
od tavri
Mně tam sednul úplně přesně, ja ten z Koněvky, tak polský drátěný. 55 mm

Napsal: čtv zář 16, 2010 22:10
od Hurikán
plavec píše:Tak jak oni to vyrábějí, když jednou tam ten kroužek nejde vůbec narvat (u hradní střely) a podruhý je volnej? :roll:
No vidíš. Statisticky vzato je výroba zcela přesná. :mrgreen: :lol:


:oops:

Napsal: pát zář 17, 2010 08:52
od plavec
Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:

Napsal: pát zář 17, 2010 12:00
od Petr HC
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:
Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.

Napsal: pát zář 17, 2010 21:52
od dmatej
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:
Když to nejde silou, chce to větší kladivo :lol:

když je kroužek menší než roura

Napsal: pát zář 17, 2010 22:32
od plavec
dmatej píše:
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:
Když to nejde silou, chce to větší kladivo :lol:
Ano v prvním případě jsem to zkusil i kladívkem, ale tak dlouho jsem to taˇm naťukával, až to ruplo vejpůl. :D

Napsal: pát zář 17, 2010 23:04
od dmatej
Tobě prostě manuální práce nejsou souzený :lol:
Já u toho jen vypadám směšně, ale toto :twisted:

Napsal: sob zář 18, 2010 06:42
od plavec
dmatej píše:Tobě prostě manuální práce nejsou souzený
no řekl bych že by to tam v mínus 15ti a tmě narvalo jen pár vyvolených kouzelníků, navíc v případě když ten kroužek měl malej průměr... :lol:

Napsal: sob zář 18, 2010 12:23
od Veverka
Petr HC píše:
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:
Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.
Dalo se to poté demontovat?

Napsal: sob zář 18, 2010 17:15
od Petr HC
Veverka píše: ...Dalo se to poté demontovat?
Nejen to, ale i opakovaně použít. A fungovalo to i jako těsnění pod hlavou u Pionýra.