Az uvidis ten lak zblizka, tak tiez povies "masakr" ale ironicky svetla vymenim, ale zatial ich ma puhiKewint píše:Kola i auto masakr .
Coryho 2105
Moderátor: Moderátoři
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
Jozef Matuška, vpredu ostali origo podlozky a vzadu je to bez podloziek. ET by malo byt 12, ak som dobre precital zastriekane cisla. Lewn je k tomu treba este dlhsie skrutky, leb nedrzia na celom zavite a teraz som v BA so strhanymi zavitmi na zadnej polose,tak som dal plechovu rezervu namiesto elektronu,tak dufam ze mi to domov vydrzi.hlavne ta druha strana, lebo viac plechacov so sebou nemam
peet2101, dakujem, len ono to nazivo az tak dobre nevyzera, este sa musim dostat k motorovemu priestrou, ale cez zimu bude na to dost casu.
peet2101, dakujem, len ono to nazivo az tak dobre nevyzera, este sa musim dostat k motorovemu priestrou, ale cez zimu bude na to dost casu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Až tak je to zlé, že musíš dať plecháč ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
stav sa po ceste v NM vybavim ta plechacmi na celu cestu domov
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
jj, bolo to az take zle, ale nastastie som dosiel...a asi pomohlo aj sekundove lepidlo ktore som dal do zavitov A celkovo som najazdil 1470km s priemernou spotrebou 8,07l, z toho cca 100km bolo len po Bratislave a na zraz som bol plne nalozeny a este dvaja ludia so mnou a v kufri 100l benzinu, takze som spokojny...Spotreba z BA domov vysla na nejakycj 6,7l.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Konecne mam podsvietene vypinace, aj ked este nesvietia Ten na svetla je zo samary a ostatne z volgy 3110. Vypinac na ohrev zadneho skla je 3-polohovy, tak som 3. polohu vyuzil na ohrev spatnych zrkadiel a spravil k tomu prislusnu kontrolku. Vypinac ventilatora kurenia bol 3-polohovy, ale vymenil som creva s 2-polohovym vypinacom hmlovky, tazke vypinac hmlovky je 3-polohovy a zapinaju sa nim predne a zadne hmlovky. Vypinacom ventilatora kurenia ovladam saharu. Na zapinanie ventilatora kurenia mam origo podsvieteny vypinac z nivy pri ovladani kurenia. Este musim povyberat z vypinacov origo ziarovky a nahradit ich bielymi vysokosvietivymi LEDkami.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ved su na podlahe,zas tak tragicky by som to nevidel a je tam tiez reostat,len je k nemu treba pridat odpor, aby sa podsvietenie dalo regulovat (pokial je vsetko podsvietenie riešene LEDkami).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
mám z toho guľášCory píše:Ten na svetla je zo samary a ostatne z volgy 3110. Vypinac na ohrev zadneho skla je 3-polohovy, tak som 3. polohu vyuzil na ohrev spatnych zrkadiel a spravil k tomu prislusnu kontrolku. Vypinac ventilatora kurenia bol 3-polohovy, ale vymenil som creva s 2-polohovym vypinacom hmlovky, tazke vypinac hmlovky je 3-polohovy a zapinaju sa nim predne a zadne hmlovky. Vypinacom ventilatora kurenia ovladam saharu. Na zapinanie ventilatora kurenia mam origo podsvieteny vypinac z nivy pri ovladani kurenia. Este musim povyberat z vypinacov origo ziarovky a nahradit ich bielymi vysokosvietivymi LEDkami.
-vypinac osvetlenia:Puhi píše: mám z toho guľáš
1. poloha - vypnute
2. poloha - parkovačky
3. poloha - stretavacie/dialkove
-vypinac hmloviek:
1. poloha - vypnute
2. poloha - predne hmlovky
3. poloha - predne+zadne hmlovky
-vypinac ohrevu skla:
1. poloha - vypnute
2. poloha - ohrev zadneho skla
3. poloha - ohrev zadneho skla+ohrev zrkadiel
-vypinac ventilatora kurenia, teda v mojom pripade sahary:
1. poloha - vypnuta sahara
2. poloha - zapnuta sahara bez ohladu na čidlo
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)