Coryho 2105

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Co urobit?

opravit a prestriekat blatnik
27
44%
prestriekat cele auto na obycajnu červenu
9
15%
prestriekat cele auto na cervenu metalizu
25
41%
 
Celkem hlasů: 61

Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Kewint píše:Kola i auto masakr :) .
Az uvidis ten lak zblizka, tak tiez povies "masakr" ale ironicky :mrgreen: svetla vymenim, ale zatial ich ma puhi :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Posobive. 8)
СЕКТОР ГАЗА парты
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

uz su tam
Přílohy
P8030045.JPG
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

no s týmito kolieskami to vyzerá dosť luxusne. Pod kolesami máš aj podložky, alebo to takto pasuje. Len tak pre zaujímavosť aké je tam ET, lebo ako sme vtedy boli na Ukrajine tak u nich ET5 žiadny problém.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

To auto je prostě krásný, je na něm hafo úprav a práce, ale pořád vypadá jako by vyjelo z fabryky, prostě naprosto přirozeně. Proč se ty auta nedělali tehdy takoví??
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Jozef Matuška, vpredu ostali origo podlozky a vzadu je to bez podloziek. ET by malo byt 12, ak som dobre precital zastriekane cisla. Lewn je k tomu treba este dlhsie skrutky, leb nedrzia na celom zavite a teraz som v BA so strhanymi zavitmi na zadnej polose,tak som dal plechovu rezervu namiesto elektronu,tak dufam ze mi to domov vydrzi.hlavne ta druha strana, lebo viac plechacov so sebou nemam :mrgreen:

peet2101, dakujem, len ono to nazivo az tak dobre nevyzera, este sa musim dostat k motorovemu priestrou, ale cez zimu bude na to dost casu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Až tak je to zlé, že musíš dať plecháč ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

stav sa po ceste v NM vybavim ta plechacmi na celu cestu domov :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

jj, bolo to az take zle, ale nastastie som dosiel...a asi pomohlo aj sekundove lepidlo ktore som dal do zavitov :mrgreen: A celkovo som najazdil 1470km s priemernou spotrebou 8,07l, z toho cca 100km bolo len po Bratislave a na zraz som bol plne nalozeny a este dvaja ludia so mnou a v kufri 100l benzinu, takze som spokojny...Spotreba z BA domov vysla na nejakycj 6,7l.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Konecne mam podsvietene vypinace, aj ked este nesvietia :mrgreen: Ten na svetla je zo samary a ostatne z volgy 3110. Vypinac na ohrev zadneho skla je 3-polohovy, tak som 3. polohu vyuzil na ohrev spatnych zrkadiel a spravil k tomu prislusnu kontrolku. Vypinac ventilatora kurenia bol 3-polohovy, ale vymenil som creva s 2-polohovym vypinacom hmlovky, tazke vypinac hmlovky je 3-polohovy a zapinaju sa nim predne a zadne hmlovky. Vypinacom ventilatora kurenia ovladam saharu. Na zapinanie ventilatora kurenia mam origo podsvieteny vypinac z nivy pri ovladani kurenia. Este musim povyberat z vypinacov origo ziarovky a nahradit ich bielymi vysokosvietivymi LEDkami.
Přílohy
P9050007.jpg
P9050019.jpg
P9050023.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Já bych si to s těma vysoce svítivýma vypínačema rozmyslel. Měl jsem v autě taky jeden a už jsem z něj vylámal žárovku, protože to oslňovalo jako prase.
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ved su na podlahe,zas tak tragicky by som to nevidel a je tam tiez reostat,len je k nemu treba pridat odpor, aby sa podsvietenie dalo regulovat (pokial je vsetko podsvietenie riešene LEDkami).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Cory píše:Ten na svetla je zo samary a ostatne z volgy 3110. Vypinac na ohrev zadneho skla je 3-polohovy, tak som 3. polohu vyuzil na ohrev spatnych zrkadiel a spravil k tomu prislusnu kontrolku. Vypinac ventilatora kurenia bol 3-polohovy, ale vymenil som creva s 2-polohovym vypinacom hmlovky, tazke vypinac hmlovky je 3-polohovy a zapinaju sa nim predne a zadne hmlovky. Vypinacom ventilatora kurenia ovladam saharu. Na zapinanie ventilatora kurenia mam origo podsvieteny vypinac z nivy pri ovladani kurenia. Este musim povyberat z vypinacov origo ziarovky a nahradit ich bielymi vysokosvietivymi LEDkami.
:lol: mám z toho guľáš :lol:
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Puhi píše::lol: mám z toho guľáš :lol:
-vypinac osvetlenia:
1. poloha - vypnute
2. poloha - parkovačky
3. poloha - stretavacie/dialkove

-vypinac hmloviek:
1. poloha - vypnute
2. poloha - predne hmlovky
3. poloha - predne+zadne hmlovky

-vypinac ohrevu skla:
1. poloha - vypnute
2. poloha - ohrev zadneho skla
3. poloha - ohrev zadneho skla+ohrev zrkadiel

-vypinac ventilatora kurenia, teda v mojom pripade sahary:
1. poloha - vypnuta sahara
2. poloha - zapnuta sahara bez ohladu na čidlo
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

no vidíš :lol: a dif si ešte nenahodil?
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“