Stránka 60 z 342
Napsal: ned úno 15, 2009 13:53
od Křečík Barbuška
ee
Napsal: ned úno 15, 2009 13:53
od zelvotron
Teď sem zkoušel tu Bochnii a taky mě to nešlo, ale je pravda že sem předtím zkoušel ten vlak v půlce rozpojovat a zase spojovat (to šlo
)...
Napsal: ned úno 15, 2009 15:08
od Laďuša
zelvotron píše:To já to klidně chvíli potrápím
Ale asi je to jedno jesi zabrzdit nebo trápit, hlavní bude ten pohled to vypadá. Mimochodem, jednou sem tak roztlačil zabrzděnej vlak, ale to bylo na max příkon
Tak ono to jedno je, ale to se prostě nedělá, aby jsi byl na vlaku nalepenej výkonem
Jinak ten vnější pohled se občas povede začít tak, že je jakoby pořád na stanovišti a v tom to jde spřahovat.
Jak se tě to mohlo povéct roztlačit? To bylo ňák málo zabržděný, ne? U tý ET22 mi to příde podle těch ampérmetrů, že to je spíš než paralel a série jakoby postupný připojování dvojic motorů (2-4-6), ale rozhodně to padá dřív, než se pohne druhej ampérmetr.
zelvotron píše:Hele taky ti ta ET22 občas na trati skáče jak koza? Traťová rychlost je v Rozkladu jazdy, ale ten neni dost často vyplněnej, pak ještě bejvá za stanicí na černý tabulce bílá číslice která udává traťovou rychlost v desítkách km/h a pak ve složce INNE jsou k jednotlivým tratím insturukce, tam to taky občas je. Snížení rychlosti je v trojúhelníku číslicí předzvěst a pak šipka dolů - začátek a šipka nahoru - konec.
Zkusím tu Bochni, zatím sem s tím problém neměl, vždycky se mi to rozjelo, i když jak sem jednou sunul náklad tak to bylo jen tak tak
Jo, taky někdy skáče
Hm, rozklad jazdy nestuduju, černý tabulky jsem si eště nevšim. A i kdyby, copa mají co bejt rychlostníky černý? Trojúhelníkový předvěsti jsem si všim, i jsem odtušil, co to je, ale následně rychlostník jsem nenašel
Ty šipky na síty SŽDC ani ŽSR neexistujou
Napsal: pon úno 16, 2009 07:48
od Luděk Musil
Přišla mi taktéž pozvánka, bohužel to z časových důvodů nestihnu. L.
Napsal: pon úno 16, 2009 09:21
od zelvotron
Byly to nějaký vagóny se dřevem, nešly mě připojit, tak sem se naštval, a napral sem na regulátoru co to dalo aby to nevypadlo a normálně jsem je roztlačil
Už to taky zabržďuju, já jen ze začátku kdy mě to nešlo tak sem na to radši pořádně tlačil:) Ten tvůj způsob sem dělal i v tej starej verzi, jenže tam se to dělalo z kabiny, ale tam si jen koukal z okýnka na nárazníky, zabrzdil a zmáčk ins a nemusel šaškovat s tím trefováním se vnějším pohledem, ono je to tedy hezký, ale chtělo by to nějak zpomalit ten pohyb šipkama...
Jo a s tím rozjezdem sem měl už taky problém i u EU07, normálně sem si vytáh náklad ze štorcu (v pohodě), pak ho objel, připojil se z druhý strany, pak už sem se s ním rozjel jen tak tak, no a pak mě zastavili na trati na stůj a už sem to nerozjel
Napsal: pon úno 16, 2009 10:38
od Kewint
Sakra do Ustí to mám 14 km,a jezdím tak obden
no u nás ve Třebové se to taky pěkně rozjelo...všechna zeleň pryč a začínají kopat
Napsal: pon úno 16, 2009 16:06
od Laďuša
Želvotrone, u mě se děje, že čas od času (tak každý pátý) při dání F4 se neudělá pohled zvenku, ale jsi jakoby furt v kabině. Normálně to pak funguje na pohyb podél soupravy a tak, ale v tutom pohledu z tý kabiny to připojování krásně funguje
A teď jsem zkoušel jezdit s motorovou mašinkou a zjistil jsem, že oproti elektrikam je to ňáký jiný
Ten motor mi každou chvíli zdechne a hlavně, když to mam v tej první poloze (volnoběh), tak mi to nechce přehazovat směr jízdy a to považuji za urážku.
Napsal: pon úno 16, 2009 16:58
od Michal Pokorný
Luděk Musil píše:
Přišla mi taktéž pozvánka, bohužel to z časových důvodů nestihnu. L.
Já bych patrně neměl časový problém, ovšem když to vezmu vlakem tak to mám za zpáteční jízdenku nějakých 500-600,- Kč . A já mám zrovna teď tak nějak finančně slabší měsíc
Napsal: pon úno 16, 2009 18:04
od Křečík Barbuška
A já jsem líný, ačkoliv bych jel zadarmo, navíc mi to v podstatě žíly neserve, když to strhnou
, ačkoliv by to byla jistě škoda, proto jsem to "podepsal". Ale na druhou stranu, je třeba, aby řešení opravy té budovy bylo též ekonomické, ono proti zbourání budovy se řve lehce, když se to nemusí platit ze svého
. Ale stejně mám pocit, že panáčkům od drah postaveným na správném místě jde jen o to co to hodí jim bokem
, lidé se můžou vztekat jak chtějí.
Napsal: pon úno 16, 2009 19:19
od zelvotron
Laďuša píše: Želvotrone, u mě se děje, že čas od času (tak každý pátý) při dání F4 se neudělá pohled zvenku, ale jsi jakoby furt v kabině. Normálně to pak funguje na pohyb podél soupravy a tak, ale v tutom pohledu z tý kabiny to připojování krásně funguje
To se mě ještě nestalo, ale jednou sem se nemoh vrátit zpátky do kabiny
Laďuša píše: A teď jsem zkoušel jezdit s motorovou mašinkou a zjistil jsem, že oproti elektrikam je to ňáký jiný
Ten motor mi každou chvíli zdechne a hlavně, když to mam v tej první poloze (volnoběh), tak mi to nechce přehazovat směr jízdy a to považuji za urážku.
Co to bylo, motorák? Ten je skvělej, páku nesmíš dát do nuly, uzavře to přívod paliva
Směr jízdy jde měnit jen s vypnutým motorem, ale když to stihneš rychle, tak vypneš přívod paliva, změníš směr a zapneš, tak se motor ještě točí a chytne se, nemusí se znovu startovat
. Horší je, když si u motoráku vyfoukáš vzduch tak to hrozně dlouho tlakuje.
Napsal: pon úno 16, 2009 23:17
od Laďuša
Nebyl to motor, byla to posunovací mašinka, tušim SM03? A mapa manewrowo. Jestli to je opravdu tak, jak řikáš, pak jsem znechucen a odmítam to hrát s motorovýma.
Správná posunovací lokomotiva totiž tuto NIKDY neudělá.
Ať žijí lokomotivy ČSD, ty měly smysl a rozum. Pouštění větráků samostatně a nemožnost reverzace lokomotivy při nahozeným motoru je DEBILITA. Ostatně nevěřim tomu, že u PKP by se to mělo dít takhle.
Napsal: úte úno 17, 2009 08:45
od zelvotron
To manewrovo mi nějak nikdy nešlo, jednak pořádně nevím co v něm přesně dělat a jednak mi vždycky po rozjetí mašiny hra spadne nebo se kousne
Škoda že nejde jezdit s velkýma motorovýma, který jsou ve hře jen jako křoví (i když někdy i v pohybu) tuším SU45 a pak Sergej...
Včera jsem se projel s tím panťákem, co vypadá jak ruský metro a dobře akcelruje a bezvadně brzdí:)
Napsal: úte úno 17, 2009 10:38
od tavri
správnej vlak veze Ladu
Napsal: pát úno 20, 2009 14:47
od Michal Pokorný
Napsal: pát úno 20, 2009 19:24
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: http ...
V tom případě okamžitě zbourat!