Stránka 60 z 294

Napsal: stř dub 13, 2011 16:53
od Saša
Z obrázku je patrné že jsou u filtru plyné báze použity specielní svorky . Při troše opatrnosti jí lze kleštěmi sevřít - odjistit a pak znovu použít . .Filtřík kapalného LPG je v elektroventilu (obyčejně poblíž reduktoru) .

kde je geer?

Napsal: stř dub 13, 2011 17:27
od plavec
Sid píše:chalani neviete kde je ger? Od stredy sa s ním nemôžem spojiť. Aj telefóny má vypnuté.
Koupil si ode mě jednu desítku a zatím nedorazil domu, asi se mu něco vysypalo na cestě. :lol: To je divný, dyk mě to v pohodě jezdilo celej život a najednou to má nějaký mouchy? :roll: :P :lol:

Napsal: stř dub 13, 2011 19:45
od Jany_RS
chlapci a dievčata,nivaci a ladisti :P aky je rozdiel medzi vanou a čerpadlom oleja z nivy a rady 2101-2107

Napsal: stř dub 13, 2011 23:14
od MartasBrno
Sou inší. :mrgreen:

Napsal: čtv dub 14, 2011 08:40
od veliz
Saša píše:Filtřík kapalného LPG je v elektroventilu (obyčejně poblíž reduktoru) .
Takže tady. Nezačne utíkat plyn, když to vyšroubuju? V každém případě to budu dělat s vyjetou nádrží.

Napsal: čtv dub 14, 2011 09:01
od MartasBrno
Hmm. Nestačí klíčem zavřít uzávěr na multiventilu na nádrži a vyjet zbytek z trubek?

Napsal: čtv dub 14, 2011 10:00
od Luděk Musil
veliz píše:Nezačne utíkat plyn, když to vyšroubuju? V každém případě to budu dělat s vyjetou nádrží.
MartasBrno píše:Nestačí klíčem zavřít uzávěr na multiventilu na nádrži a vyjet zbytek z trubek?
A nestačí mít jen vypnuté zapalování? Z trubek vždycky něco ... vlastně všechno uteče. Takže je potřeba povolit spodek ventilu, zapálit si cigaretu a počkat, až ten plyn vyprchá. L.
PS: když si nezapálíš tu cigaretu - tak to budeš mít bez adrenalinu

Napsal: čtv dub 14, 2011 10:25
od MartasBrno
:mrgreen:

Já mám taky dotaz, poněkud hloupý.
když osadím nové desky do předních brzd, které už mají dost za sebou, kotouče mají profil podle starejch desek:
1) za jak dlouho si to sedne?
2) sedne si to rovně, nebo to udělá paseku?
3) vyplatí se nechat kotouče přetočit / dělali byste to? Mně to přijde jako správnej tah. Lidi se soustruhem v okolí jsou aspoň tři, třeba by to některej chtěl dělat...

Napsal: čtv dub 14, 2011 11:11
od Teepee
Luděk Musil píše:PS: když si nezapálíš tu cigaretu - tak to budeš mít bez adrenalinu
Adrenalín, nikotín, že si nedáte pokoj... :wink:

Napsal: čtv dub 14, 2011 11:17
od veliz
Luděk Musil píše:Takže je potřeba povolit spodek ventilu, zapálit si cigaretu a počkat, až ten plyn vyprchá. L.
PS: když si nezapálíš tu cigaretu - tak to budeš mít bez adrenalinu
Sice jsem nekuřák, ale pokud pro správnou výměnu filtru kapalné fáze LPG je potřeba zapálit si cigaretu, tak udělám vyjímku. Děkuji za rady.

Napsal: čtv dub 14, 2011 13:33
od Teepee
veliz píše:Sice jsem nekuřák, ale pokud pro správnou výměnu filtru kapalné fáze LPG je potřeba zapálit si cigaretu, tak udělám vyjímku. Děkuji za rady.
No v nejhorším zavoláš hasiče a mezi místním dobrovolnými hasiči potkáš i jednoho nadšence z LADAfora... :lol: :wink:

Napsal: čtv dub 14, 2011 13:38
od dvk
Jak jsou u 2106(?) uchycené prahové lišty ?

Napsal: čtv dub 14, 2011 14:29
od Teepee
dvk píše:Jak jsou u 2106(?) uchycené prahové lišty ?
Takhle: http://lada1600.rajce.idnes.cz/001_Hned ... G_4761.JPG
Sundavají se nedestruktivně tenkým plechem na konci ohnutým do V (stačí proužek tak 10-15cm x 2cm, poslední 2mm z těch 10-15cm ohneš zpět, co nejvíce do špičky. Na druhém konci si můžeš plech ohnout, srolovat, aby šel líp držet.)

Napsal: čtv dub 14, 2011 14:32
od dvk
Díky. A ty "křidýlka" jsou do prahu chycené jak ? Nějakou samořezkou ?

P.S. Včerejší úlovek v Tuzexu (kovošrot).

Napsal: čtv dub 14, 2011 14:38
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše::mrgreen:

Já mám taky dotaz, poněkud hloupý.
když osadím nové desky do předních brzd, které už mají dost za sebou, kotouče mají profil podle starejch desek:
1) za jak dlouho si to sedne?
2) sedne si to rovně, nebo to udělá paseku?
3) vyplatí se nechat kotouče přetočit / dělali byste to? Mně to přijde jako správnej tah. Lidi se soustruhem v okolí jsou aspoň tři, třeba by to některej chtěl dělat...


1) Pokud použiješ rozumě měkké destičky tak si to sedne poměrně rychle a spolehlivě. Tedy pokud nejsou kotouče přehnaně "vlnité" v letokruzích jako had prásknutý přes hřbet . Dobré zkušenosti jsou s Ferodo premiere či Tsitony. Špatné, až otřesné jsou s letitými převážně šedě lakovanými deskami se světlehnědým segmentem., ty si nedednou snad nikdy. Prostě materiál musí již na pohled vypadat měkkce.

2) Přizpůsobí se a funguje.

3) Na to bych se vyprdl, vzhledem k tomu, že funglovky mívají 10-10,5mm a mez opotřebení je dána 9mm ... . Osobně bych tu hranici viděl tak 8mm, ale k ničemu nenavádím, každý jest svého štěstí strůjcem. Nové kotouče Ferodo se dají ulovit za 300 Kč/kus ... .