Stránka 60 z 69
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 07:40
od Cory
Pochybujem ze u nas na Slovensku bude cena noveho modelu (Granta) nižšia ako cena stareho modelu (Kalina). No, nechame sa prekvapiť
A som zvedavy ked pridu Rusi na to, že auta predava aj vybava - narazam na klimu a nechapem, čo im brani v montazi, ked Granta sa uz nejaky ten piatok vyraba a klimy maju v Priorach a Kalinach. Dokazu vymysliet nove auto, ale s klimou maju problem.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 10:09
od veliz
Francouzi mají vyšší platy, ale taky nejsou úplně blbí. Pokud by např. na Slovensku Granta měla stát polovic, rádi by si pro ni přijeli a ještě za část ušetřených peněz strávili na Slovensku příjemnou dovolenou. Ale když už srovnáváme, 11000 euro stojí ve Francii i základní Fabia, která u nás stojí (mimo akci) od cca 220000 Kč. Lze tedy předpokládat, že základní cena Granty na českém trhu bude 220000 Kč. A to je bohužel neprodejné, protože Dacia Logan stojí od 160000 Kč. On i ve Francii stojí Logan od 7700 euro, takže kdo si koupí Grantu? Jedině pravověrný srdcař - Lada Nadšenec, případně příslušníci ruskojazyčných menšin.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 10:33
od Mičun
Když oni možný Francouzí v Rumunsku staré vedení vypráskali a vedou to sami tržním způsobem. Dokážu si představit, jak to asi chodí v Rusku. Fabrika jak kráva ze šedesátých let. Modernizace nic. Samá mafíe. To se pak těžko sráží cena, třeba na to jednou přijdou...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 11:48
od 112zigul
Tak zrovna ty výrobní linky na tom nejsou nejhůř a fabrika na Kalinu je vyloženě moderní. Jen to vedení mosí začat myslet.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 13:17
od Veverka
Logan s motorem stojí 220tisíc,a přesto že je to nejvyšší výbava,tak klimu ani volitelně taky nemá.
Granta má stát 200tisíc,tak uvidíme.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 14:05
od sarusian
ako ? logan sedan u vas s klimou stoji 194900 Kc, ale zacina na 159900 Kc, cize ak granta zacne bez vybavy na 200, hoc s 1,6 16V motorom, tak je skoro nepredajna
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 14:06
od Laďuša
A jsme u toho věčnýho prokletí zas
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 14:17
od Cory
Som zvedavy kolkych ludi museli stare žigulaky nasrať, keď takto dokazali prekliať celu automobilku
V jednote je sila
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 18:29
od veliz
sarusian píše:ako ? logan sedan u vas s klimou stoji 194900 Kc, ale zacina na 159900 Kc, cize ak granta zacne bez vybavy na 200, hoc s 1,6 16V motorom, tak je skoro nepredajna
Motor Granty 1,6 je sice pouze 8-mi ventilový, nicméně motorický náskok nad Loganem 1,2 16V v základní verzi je asi nezpochybnitelný. Logan kontruje tovární verzí LPG s příplatkem pouze 20000 Kč, dvěma turbomotory a hlavně kompletní karosářskou nabídkou hatchback - sedan - kombi (nová verze se ještě neprodává, ale nejspíš se bude prodávat dřív než Granta). Granta je pouze malý sedan, což je nejméně prodejná varianta.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 18:50
od Mičun
Cory píše:Som zvedavy kolkych ludi museli stare žigulaky nasrať, keď takto dokazali prekliať celu automobilku
V jednote je sila
Jestli jí spíš neproklely konkurenční automobilky...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 19:55
od Majo
veliz píše:Motor Granty 1,6 je sice pouze 8-mi ventilový, nicméně motorický náskok nad Loganem 1,2 16V v základní verzi je asi nezpochybnitelný. Logan kontruje tovární verzí LPG s příplatkem pouze 20000 Kč, dvěma turbomotory a hlavně kompletní karosářskou nabídkou hatchback - sedan - kombi (nová verze se ještě neprodává, ale nejspíš se bude prodávat dřív než Granta). Granta je pouze malý sedan, což je nejméně prodejná varianta.
Otazne je, ci je v dnesnej dobe motor s vacsim objemom povazovany za +. Vsetci hladia hlavne na spotrebu...
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: sob dub 06, 2013 22:49
od Veverka
Souhlas,v rusku chcou zákazníci aspon rozumně velký motor (benzin) a sedan nevadí.To u nás v ČR se granty zrovna moc určitě neprodá,protože to není megakombi/hatč s htp,nevadí že to nejede,ale přece malej objem bude určitě málo žrát a hlavně to malý povinný ručení,mámo.
Probráno už na minulé stránce.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned dub 07, 2013 05:28
od mirozv
Majo píše: Vsetci hladia hlavne na spotrebu...
Len tá reálna býva u pidimotorov s často vyššia ako u atmosféry s väčším objemom...a za menší objem je menšie povinné ručenie... a také tie vymoženosti ako vypínanie valcov považujem len za ďalšie "kurvítka" v motore.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned dub 07, 2013 08:12
od Majo
mirozv píše:Len tá reálna býva u pidimotorov s často vyššia ako u atmosféry s väčším objemom...a za menší objem je menšie povinné ručenie... a také tie vymoženosti ako vypínanie valcov považujem len za ďalšie "kurvítka" v motore.
To je samozrejme pravda, ale kolko ludi to takto otvorene prizna? Poznam ludi, co pojde radsej 1.2jkou 70 pretoze to zerie menej. Ze 2liter ma rovnaku spotrebu pri 110 ich nik nepresvedci.
Re: Lada 2190 (Granta)
Napsal: ned dub 07, 2013 13:10
od Veverka
Lidi si nezpočítaj,že o něco dražší PR je naprosto nedůležitý výdaj a radši celej život nebudou předjíždět.