Stránka 59 z 342

Napsal: pát úno 13, 2009 15:35
od Laďuša
Želvotrone, máš recht, je to jednoduchý, s ET22 už jsem se pěkně sžil :)

Akorát teda: přišel už někdo na to připojování vozů???

Napsal: pát úno 13, 2009 16:07
od zelvotron
To je ta šestinápravová? Ta je dobrá :)
Na to připojení sem nepřišel, funguje mi jen ve starší verzi 2004, v nový ne, z návodu sem nějak pochopil že se musí snad vylézt z kabiny či co pomocí F4 což sem zkoušl, lez sem i mezi mašinu a vlak jako posunovač a nic :-(((

Se asi regnu na jejich fóru a zeptám se proscze kak prisczepic weglarki :-D

Napsal: pát úno 13, 2009 16:38
od Laďuša
Jo jo, ta šestinápravová :) V tom návodu (jak jsi sem dal) se právě píše: tylko w widoku z zewnatrz - což je fakt zvenku, ale nešlo mi to ani zvenčí, ani zevnitř, ani jednou, ani 2x, ani stokrát Ins.... Ale zároveň je to tam v tom návodu eště jednou, ovšem s poznámkou, že jeszce nie dziala - což znamená, že eště nefunguje. Ale že by takovou věc eště neopravili? Možná na jiný knoflíky? Jo, regni se tam, mě to zajímá :)

Teď jsem táh těžkej náklad a stala se zajímavá věc - po průjezdu úsekem se zakázaným odběrem proudu mě klesla rychlost, tudíž jsem to chtěl dohnat, ale nešla mě nahodit elektrika - tudíž další ztráta rychlosti, než jsem všechno povypínal a zase pozapínal, no a pak jsem to přetáh se šuntováním, takže mě vyhodila nadproudová ochrana. No to už se ten vlak prostě zastavil. No jo, ale už se ani nerozjel :shock: Proud co to dalo, písek jsem sypal, ale s vlakem to nehlo a na 9. stupni, to padlo. Řek jsem si, že to je holt do kopce, ale ouha - nerozjelo se to ani na druhou stranu. A nebojte se, odbržděný to bylo. Tak já nevim, jaktože se to vlastně na začátku rozjelo :)

Napsal: pát úno 13, 2009 19:26
od zelvotron
Jenže i to, že ještě nefunguje, píšou i v návodu ke starý verzi a tam to funguje bez problémů (z kabiny, jednou ins spřáhlo, podruhý ins průběžná brzda) tím to nebude. Navíc je tam tolik tratí kde přepřaháš atd a kdyby to nešlo tak to ztraí smysl taky se mě to nezdá.

Asi vím proč ti to nejelo, kdykoliv máš kontrolér na nule a chceš přidat tak nejdřív musíš zmáčknout + jen jednou a chvilku počkat až to cvakne, zhasne zelený světýlko a rozsvítí se oranžový a pak můžeš přidávat dál, když to tam z nuly nasypeš hned tak se vůbec nesepne proud do motorů.

Jdu jezdit :D

Napsal: pát úno 13, 2009 20:38
od Lada Rider
ha mne uz to celkom ide, budem dobry maszynysta :lol:
inak ta lokomotiva EP09 co je tam jak intercity ma pekne nelogicky umiestnenu tu kontrolku bdelosti pri tych manometroch, clovek by skor logicky uvazil ked to zacne svietit na cerveno ze sa jedna o poruchu vzduchotlakej sustavy...

Napsal: sob úno 14, 2009 01:40
od karloslt
Michal Pokorný píše:Já jsem ho tedy potkal 7.2. ve vlaku 6108 :wink: Byl to už takový postarší kousek.
Bohužel už jsem tu ale dlouho nepotkal tu nejúžasnější průvodčí co jsem kdy viděl. Buď to už jezdí jinde, nebo na ní nemám štěstí.
Má takový šíleně mohutný účes (ona dámská stejnokrojová čepička se tam úplně ztratí), vlasy hodně světle blond a je majitelkou velice temně hrubého hlasu.
Ta je fakt bezvadná :thumbleft:
Zato se nám vrátila jiná průvodčí, která chyběla pro změnu mne, páč sem se s ní ve vlaku nikdy nenudil. :-)

Napsal: sob úno 14, 2009 18:09
od Laďuša
zelvotron píše:Asi vím proč ti to nejelo, kdykoliv máš kontrolér na nule a chceš přidat tak nejdřív musíš zmáčknout + jen jednou a chvilku počkat až to cvakne, zhasne zelený světýlko a rozsvítí se oranžový a pak můžeš přidávat dál, když to tam z nuly nasypeš hned tak se vůbec nesepne proud do motorů.
Tim to neni, tuto už jsem odhalil a řikam, s ET22 už jsem se sžil ;) Prostě ta mašina na to neměla sílu :) Jinak v ní je ta kontrolka domodra

Rozpřahování už umim, to jde zevnitř, ale to spřahování, to je zatim zakletý. Povedlo se mě to už 2x, ale vždycky, když si to chci natrénovat, tak to prostě nezopakuju :(

Napsal: sob úno 14, 2009 19:03
od zelvotron
Tobě se podařilo spřáhnout? :shock: Mě ani jednou, rozpojení jede v pohodě z kabiny mě taky.

Na tom fóru sem se neregnul mají nějakou dokonalou ochranu proti spambotům a tu nedokážu překonat i když k ní maj poznámku anglicky, mají se tam zadat dvě tajný hesla a ty jsou tak tajný, že je nikdo neví :(

Ještě mě napadlo, jestli to byl náklad, tak ono trvá docela dlouho než se odbrzdí... nebo to mohla bejt nějaká bota v programu, ono to čas od času spadne nebo se to sekne.

Napsal: sob úno 14, 2009 19:36
od Laďuša
Povedlo se mě to zase, furt jsem ale přesně nepřišel na ten princip. Prostě naject na vlak, namáčknout nárazníky, zabrzdit mašinu. A teď jak na to mají (jestli mají) vliv ty brzdy, teda průběžná brzda? Čert ví :D Jo a povedlo se mě to zvenku.

Jo a zase jsem měl problém to rozject, Asi 10. nebo 11. jízdní stupeň, ručička ampérmetru skoro za rohem, prostě poslední poloha před tim, než to padne. Písek sypu a nic. Takhle jsem to chvíli týral, po době se to malililinko začalo pohybovat no a nakonec se to teda rozjelo. Neexistuje eště ňákej tríček, jak tomu pomoct? Tuto se mě moc nezdá.

Co znamená klávesa F/f? Na to jsem taky nepřišel

Jaký hesla? Je u toho ňáká otázka? Zkus to sem kdyžtak nahodit, na to přídeme :)

Napsal: sob úno 14, 2009 20:29
od zelvotron
A povedlo se ti to na víc tratích, nebo jen na jedný? Kdyžtak napiš kde se ti to povedlo, taky to zkusím. S tou brzdou sem taky laboroval, ale neúspěšně, ale možná je to správná cesta.

Písek sypat asi nemusíš, ono když nastane skluz náprav tak to zaručeně poznáš podle zvuku a toho že se protočí rychloměr skoro na max a nakonec ti tu zábavu stejně odpálí nadproud. Ale to co popisuješ se mě nestalo, u nákladu to opravdu chvíli trvá než se to odbrzdí a apk se to stejně musí pořádně oroštovat, aby se to hlo.

To F nevím, nějaký vysoký a nízký rozruch, ale co to je... :( ale pomocí B/b se nastavuje brzda na náklad nebo osobní.

Nakonec se mi podařilo regnout, ty hesla byly schovaný v textu pravidel fóra, teď aspoň vím, že nemám nazvat téma POMOC! a v příspěvcích používat CAPS LOCK :-D

Kód: Vybrat vše

 Dziękujemy za rejestrację. Administrator musi zatwierdzić Twoją rejestrację zanim będziesz mógł używać swojego konta. Wkrótce otrzymasz email z decyzją administratora. 
Mimochodem 1000. příspěvěk, smázni mi něco, ať si nepřipadám jak spamer :-D

Napsal: sob úno 14, 2009 22:11
od Laďuša
Povedlo se mě to na víc tratích - Krewetkowo ET22 a Bochnia s ET22.

To oroštování je jasný, ale manometry jsem měl už v jízdní poloze všechny a stupeň před páden ochran to prostě nic prakticky nedělalo :lol:

Ten rozruch bude podle mě něco jako automatickej rozjezd (rychlej/pomalej), neb ruszać je jako dávat do pohybu, vyrážet ve smyslu vozidlo. Takový tlačítko vlastně mají i čs. lokomotivy (dokonce stejně jako tady otočný), ale nepřišel jsem na to, jak funguje.
B/b jsem odhalil.

Gratulace k tisícovce a regnutí na forum. Jdu jezdit s maszyną :)

Napsal: ned úno 15, 2009 12:51
od zelvotron
Mají docela zajímavej systém přihlašování, zadá se jméno, heslo a čas připojení a po tom čase to člověka odhlásí, ručně se odhlásit snad ani nejde :)

No to spřahování je fakt tak, jak je v tom návodu, pomalu najet, dát regulátor na první stupeň a tlačit na nárazníky, nebrzdit, vylézt z kabiny a vlézt mezi mašinu a vlak, ale je důležitý, aby si byl mezi nárazníkama a přibližně v jejich vejšce a koukal na spřáhlo (což de dost blbě se trefit, protože hejbání s pohledem šipkama je celkem rychlý), pak 2x INS a je to :) potom samozřejmě vypnout regulátor, hups na druhý stanoviště, odbrzdit a tradá.

Zatím jsem to zkoušel asi 3x a pokaždý úspěšně, nejdůležitější na tom je se opravdu s pohledem trefit co nejblíž spřáhlu tak na metr a přibližně ve stejný vejšce, jinak tímhle způsobem by měl jí rozpojit a spojit vlak třeba i uprostřed, ale nezkoušel sem.

S tím rozjezdem - napiš trať a vlak (předpokládám ET22 :wink: ), zkusím to, jinak k vykolejení je potřeba přepísknout rychlost v oblouku aspoň tak o 30km/h 8)

Napsal: ned úno 15, 2009 13:06
od Laďuša
zelvotron píše:pomalu najet, dát regulátor na první stupeň a tlačit na nárazníky,
Kontrolér na první nebo druhej, natlačit, zabrzdit lokomotivu a sject na nulu .... nebudeš přece týrat trakčáky :D Vždycky jsem to spřáh takhle.
To s tim pohledem na nárazníky asi bude ono, ale dostat se tam je za trest :lol:

Ten rozjezd se mě stal na Krzyžowej, první výjezd ze stacji dobrej, ale pak v rámci tréninku spřahování a rozpřahování jsem to zastavil na širej trati, kde se to projevilo. Jo a taky na Bochni, kde podle scénáře jsem naposunoval na soupravu a následně s ní měl ject dál. Samo s ET22, jak je ti jasný :lol:

Párkrát už jsem vykolejil, ale podle čeho já poznam traťovku? Když je na semaforu 40, tak je mě to jasný, ale když je tam volno....kde se dozvim, jaká je traťová rychlost?

Napsal: ned úno 15, 2009 13:24
od zelvotron
To já to klidně chvíli potrápím :) Ale asi je to jedno jesi zabrzdit nebo trápit, hlavní bude ten pohled to vypadá. Mimochodem, jednou sem tak roztlačil zabrzděnej vlak, ale to bylo na max příkon :lol:


Hele taky ti ta ET22 občas na trati skáče jak koza? Traťová rychlost je v Rozkladu jazdy, ale ten neni dost často vyplněnej, pak ještě bejvá za stanicí na černý tabulce bílá číslice která udává traťovou rychlost v desítkách km/h a pak ve složce INNE jsou k jednotlivým tratím insturukce, tam to taky občas je. Snížení rychlosti je v trojúhelníku číslicí předzvěst a pak šipka dolů - začátek a šipka nahoru - konec.

Zkusím tu Bochni, zatím sem s tím problém neměl, vždycky se mi to rozjelo, i když jak sem jednou sunul náklad tak to bylo jen tak tak :)

Napsal: ned úno 15, 2009 13:38
od Michal Pokorný
Pamatujete si jak se tu kdysi podepisovala tato petice ?
http://www.stop-demolici.wz.cz/
Jede někdo ?