Stránka 59 z 294
Napsal: ned dub 10, 2011 05:51
od Křečík Barbuška
Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem. Jako nejpravděpodobnější příčina byla určena závada membrány palivového čerpadla, neb díky ventilu v cestě paliva "tlačilo" do zátěže na kterou nebylo "zvyklé". Ale není to jen specialita Axtecu, membrána čerpadla mi velice rychle po montáži LPG odešla i u obyčejného Ozonu bez vracečky. Ten topic o zahoření už asi padl za oběť mazání.
Možná by stálo za to udělat pomocí více ventilů nějaký umak, který by sice odpojil karb od benzínu, ale zároveň přepojil proud paliva tak, aby stále kolovalo mezi čepadlem a vracečkou. Takže by čerpadlo netrpělo provozem v horkém benzínu, následným "odparem paliva" a chodem na sucho. Výrazně by se tak omezila možnost destrukce membrán.
Napsal: ned dub 10, 2011 07:12
od radek mb
Koko Loko píše:Jestli se nepletu tak poslední známá montáž LPG do Axtecu skončila požárem
Jestli myslíš Ivošovu červenou sedmu,tak ta vzplála,to je pravda.Tam kombinace Axtec+LPG byla.Pokud si dobře pamatuji,tak tam to auto shořelo pár dní po instalaci LPG.Ale třeba to je jen špatná shoda náhod.
Napsal: ned dub 10, 2011 13:17
od vodis
Hmmm, takľe radąi asi plyn ne. Docela by m? mrzelo, kdybych rozvrtal auto s najetýma 28000 km, který nezlobí. Holt nezbývá jezdit sice dráľ, ale jezdit...
Napsal: ned dub 10, 2011 17:22
od Křečík Barbuška
Ono si to chce spocitat, pokud nacouras reknemez kolem 15 tis. za rok, tak je plyn jasna volba.
Edit: moľná i u menąího nást?elu by se to jiľ oplatilo. Pokud budu po?ítat, ľe ti to te? bere 7l/100 tak by to v plynu mohlo být tak 9l/100. Cenu benzínu ?ekn?meľ 33K? za litr, plynu 17K? za litr. Tak tu jsme na 23100K? na tis. km v benzínu., zatímco 15300K? na 10 tis. v plynu. Ro?ní úspora bude tedy 7800K?. Za montáľ baj voko 12tis., ro?ní revize LPG asi 250K?, technická draľąí baj voko o 500K?. Po dvou letech by to mohlo za?ít "spo?it".
Napsal: ned dub 10, 2011 18:47
od vodis
Ta spot?eba by tak n?jak odpovídala, montáľ plynu s toroidem by m? m?la stát 13000. Takľe návratnost by fakt m?la být docela rychlá, nájezd je asi 10000 km za rok, ovąem to je to jako sruhý auto. Kdybych se samarou jezdil víc i do práce, tak bych se dostal n?kam ke 20000 km. No uvidíme...
Napsal: pon dub 11, 2011 17:41
od Sid
chalani neviete kde je ger? Od stredy sa s ním nemôžem spojiť. Aj telefóny má vypnuté.
Napsal: pon dub 11, 2011 17:44
od Křečík Barbuška
Jistě ho něco sežralo
.
Napsal: pon dub 11, 2011 17:55
od Sid
provokatér! Ale nie, neviete niekto prečo je nezvestný?
Napsal: pon dub 11, 2011 18:55
od MartasBrno
Nezvestný nieje, asi má vela roboty.
Napsal: pon dub 11, 2011 18:59
od Puhi
klučinyyyyy, neviete na akú hodnotu sa nastavuje plavák v solexe?
21073, neviem či ten menší to má rovnako...
Napsal: úte dub 12, 2011 18:18
od Sid
MartasBrno píše:Nezvestný nieje, asi má vela roboty.
v to dúfam. Lebo sa mi to nezdá. Akosi je ticho, ako pred búrkou. Len dúfam, že nebudú lietať blesky.
Napsal: úte dub 12, 2011 21:09
od MartasBrno
Aj keby, kasňa je plechová, faradayova klec ťa ochráni
Mimochodom, búrky v apríli - no, ani bych sa nečudoval
po tých výkyvoch.
Výměna filtrů plynné a kapalné fáze.
Napsal: úte dub 12, 2011 21:23
od veliz
Je reálná výměna filtrů plynné či kapalné fáze svépomocí? Ten plynný je zřejmě rozebiratelný a mění se jen vložka. Pokud by výměna byla snadná, provedl bych ji sám a následně si ji nechal posvětit revizí.
Napsal: stř dub 13, 2011 15:57
od Saša
Výměna obou je banalita . Filtr kapalné báze pokud není mechanicky poškozený (roztržený) jde pouze vyfoukat od grafitu a případných nečistot a vrátit zpět , Vydrží statisíce km ! Pouze pozor na ztrátu těsnících "O" kroužků a magnetu uvnitř filtříku . Filtr plyné báze vyměnit .
Napsal: stř dub 13, 2011 16:26
od veliz
Díky za povzbudivou odpověď. Z toho plynného tedy rukou servu hadice a nasadím je na nový. Předpokládám, že nepotřebuji žádné speciální kleště. Kapalný filtr je v plynotěsné komoře u válvové nádrže?