Stránka 59 z 60

Napsal: stř dub 27, 2011 10:24
od Cooper
Tak přináším slíbené fotky, snažil jsem se nafotit nejhorší partie vozu, protože nikomu nechcu prodávat zajíce v pytli......

Obrázek

Obrázek
Pravý přední roh auta, asi nejpostiženější korozí. Věž je už ale vyvařená. Kolem blinkru to je už jednou vybroušeno a vykytováno, bude to ale asi chtít zase trošku ošetření.

Obrázek
Zadek vypadá asi nejlépe, v zimě se objevil problém s otevíráním kufru, respektive s jeho zámkem. Bude to chtít patrně výměnu, už jsem se na něj díval. Výfuk je kompletně vyměněný kromě koncového tlumiče, ten tam vůbec není, je tam navařená pouze trubka. Mám ale doma kopletně nový tlumič, takže popřípadě dodám k autu ;-)



Obrázek

Vnitřek auta. Na najeté kilometry už dost opoužívaný, sedačky už nejsou příliš pohodlné. Vzhledem k tomu že já raději vyměním olej a svíčky než abych si vysál interiér je v autě vcelku "bordel"....;-)

Obrázek
Prahy. Kromě přední části (sekery) které jsou vyvařené jsou prahy v řekl bych ve slušném stavu. Po koupi auta byly prahy natřeny gumoasfaltem který v zimě takto opadal, koroze je opravdu pouze povrchová. Skrz se šroubovákem za žádnou cenu nedostane.....Očistit, natřít a jsou jak nové.

Obrázek
Ještě boční pohled.



Ještě pár věcí k motoru. V současné době má auto najeto 113 tisíc kilometrů, olej se svíčkami se mění ve 115ti. Všechny náplně, v převodovce i diferenciálu jsem měnil, v převodovce po koupi auta, v diferenciálu někdy na podzim. Na druhém rychlostním stupni nefunguje synchron, ale to už jsem několikrát psal. O stavu palivového vedení se vyjadřovat nebudu, já bych dále jezdil tak jak je, minimýlně dva roky ještě vydrží. I kdyby, tak ho vyměním za plastové.

Teď ty pozitiva: Motor šlape jak hodinky, jen je třeba dopnout řetěz. Startér je taktéž po opravě, osazeny jsou nové ložiska a volnoběžka. Voda se nikde neztrácí, olej taktéž ne. O zátahu 17tky se bavít snad nemusím, je naprosto fenomenální. Vyměněny jsou všechny svislé čepy, včetně pravého řídícoho a pomocného čepu (s kuličkovými ložisky za 900,-) Je fakt že řízení po zimě docela zatuhlo. Baterie v autě je už postarší, ale stále spolehlivě startuje, dokonce po měsíční odstávce, i přes - 15°C mrazy jsem nastartoval.


Věc se má tak že auto má pro mě osobně hodnotu minimálně 7000 tisíc,- Jen v náhradních dílech. EKO poplatek za přepis jsem platil už já, takže automobil je od něj osvobozený. Pokud se kupec nenajde, pojedu s ním ještě na sraz a po srazu skončí pravděpodobně u DVK na dvoře a rozřezán na kusy. Pokud ani to nevyjde, půjde rovnou na šroťák.

Napsal: stř dub 27, 2011 12:10
od dvk
Můžu potvrdit, motor je naprosto suprovně zajetý a je živý jak sviňa. Horší dvojka na převodovce není nic fatálního, taky ju mám a taky jezdím. Jináč to auto není žádná leštěnka, ale na normální ježdění si myslím suprovní povoz. Ta rez není nikde fatální a podle mě zas nebude takový problém udělat letos technickou na další 2 roky. Kdyby si Cooper občas i v autě uklidil, tak vypadá moc hezky :P :D

Kdyby to náhodou nevyšlo, tak do šrotu rozhodně víc než hromádka plechů nepůjde 8)

Obrázek

Napsal: stř dub 27, 2011 17:00
od Ivo
Ty si vůbec nevážíš práce druhých :D . Co jsem se na tom autě nadřel a ty ho chceš rozřezat?

Napsal: stř dub 27, 2011 18:43
od Panthymaeus (Honza)
Vřelé díky
Vše ukážu tátovi a ten rozhodne :D

Napsal: čtv dub 28, 2011 06:46
od Patrac
Ivo píše:Ty si vůbec nevážíš práce druhých :D . Co jsem se na tom autě nadřel a ty ho chceš rozřezat?
to je koloběh života pravil filosof a ušlapali ho...

Napsal: čtv dub 28, 2011 06:50
od Cory
Prach si a na prach sa obrátiš....ale kolko to medzitym stoji prachov! :mrgreen:

Napsal: pon kvě 09, 2011 18:53
od Panthymaeus (Honza)
Tátovi se to nezdá prý je příliš nahnilý :(
uvidíme na sraz se možná dostaneme (pouze na jeden den)

Napsal: úte kvě 24, 2011 14:40
od Panthymaeus (Honza)
Auto vem na výlet na sraz, už je rozhodnuto v Sobotu se jedem podívat. :D

takže zatím rezervace :D (už mi zmizeli dva žiguli než jsem se za nimi dostal)

Napsal: čtv kvě 26, 2011 08:44
od Cooper
panthymaeus píše:Auto vem na výlet na sraz, už je rozhodnuto v Sobotu se jedem podívat. :D

takže zatím rezervace :D (už mi zmizeli dva žiguli než jsem se za nimi dostal)
No, včera mi v práci řekli že v sobotu asi půjdu do práce, dneska odpoledne se uvidí na jisto. Takže sraz je tak půl na půl.

Jinak k autu, o víkendu jsem s doměním že pojedu na sraz osadil nové svíčky, ocelovým kartáčem očistil prahy a natřel černou barvou.

Takže jestli máte o auto fakt na zájem, spíš sedněte na vlak, dojeďte do Ovy, já vám auto ukážu, ukážu vám Ostravu a domluvíme se ;-) Když nevezmete, čeká ho flexa ;-)

Napsal: pát kvě 27, 2011 05:41
od Panthymaeus (Honza)
viz SZ

Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Napsal: pon srp 22, 2011 20:21
od Cooper
Tak kombík se nakonec prodal za 6000,- Ale už je to nějáký ten pátek...

Ale s žigulama jsem neskončil. Čeká mě výměna svislých čepů na 2105. Potřeboval bych vědět jakých rozměru jsem šroubky co drží čep v ramenu. Vím že to jsou 8 mm. V práci máme černé osmičky imbusy, ale nevím jakou použít délku a v literatuře jsem to nikde nenašel.

Další věc které se otci stala....chtěl žígo zvednout a podepřít špalkem a špalek mu krapet projel podlahou.....Takže mě čeká vyvaření seker....;-)

Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Napsal: úte srp 23, 2011 06:07
od Luděk Musil
Cooper píše:... jsou 8 mm. V práci máme černé osmičky imbusy, ale nevím jakou použít délku ...
Ano, jsou to 8 mm, tělo min. 16 mm, lépe 20 mm. Ale doporučuji použít pevnostní šrouby se 6-hranou hlavou a pevnostní matice. Sada na nápravu = 2x2x3 ks L.

Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Napsal: úte srp 23, 2011 08:21
od dvk
Výměna svisláků je hitem letošní sezóny :D

Imbusy se budou líp montovat a hůř rozebírat. Mě celkem dělalo problém nacpat ořech goly na hlavu šestihraného šroubu tak, abych nepoškodil prachovku. Jenže imbus bude zase po letech zarostlý. Tak leda imbus a pak flexka 8)

Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Napsal: úte srp 23, 2011 10:30
od Luděk Ondrůch
dvk píše:Výměna svisláků je hitem letošní sezóny :D

Imbusy se budou líp montovat a hůř rozebírat. Mě celkem dělalo problém nacpat ořech goly na hlavu šestihraného šroubu tak, abych nepoškodil prachovku. Jenže imbus bude zase po letech zarostlý. Tak leda imbus a pak flexka 8)
A nebo nerez.

Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Napsal: úte srp 23, 2011 10:32
od Roman
Pouzival som imbusy a nebol problem s povolovanim. (pri kvalite dnesnych capov nestihnu az tak dobre zhrdzaviet). Dnes sa daju kupit aj nerezove... Co sa pevnosti tyka, toho by som sa nebal, Dacia mala origo capy prinitovane a pri vymene sa nity odvrtavali a nahradzali sroubami M6 a tie som pri vymene skoro vzdy utrhaval, jak boli hrdzave, ale drzali :D