Napsal: stř dub 27, 2011 10:24
Tak přináším slíbené fotky, snažil jsem se nafotit nejhorší partie vozu, protože nikomu nechcu prodávat zajíce v pytli......
Pravý přední roh auta, asi nejpostiženější korozí. Věž je už ale vyvařená. Kolem blinkru to je už jednou vybroušeno a vykytováno, bude to ale asi chtít zase trošku ošetření.
Zadek vypadá asi nejlépe, v zimě se objevil problém s otevíráním kufru, respektive s jeho zámkem. Bude to chtít patrně výměnu, už jsem se na něj díval. Výfuk je kompletně vyměněný kromě koncového tlumiče, ten tam vůbec není, je tam navařená pouze trubka. Mám ale doma kopletně nový tlumič, takže popřípadě dodám k autu
Vnitřek auta. Na najeté kilometry už dost opoužívaný, sedačky už nejsou příliš pohodlné. Vzhledem k tomu že já raději vyměním olej a svíčky než abych si vysál interiér je v autě vcelku "bordel"....
Prahy. Kromě přední části (sekery) které jsou vyvařené jsou prahy v řekl bych ve slušném stavu. Po koupi auta byly prahy natřeny gumoasfaltem který v zimě takto opadal, koroze je opravdu pouze povrchová. Skrz se šroubovákem za žádnou cenu nedostane.....Očistit, natřít a jsou jak nové.
Ještě boční pohled.
Ještě pár věcí k motoru. V současné době má auto najeto 113 tisíc kilometrů, olej se svíčkami se mění ve 115ti. Všechny náplně, v převodovce i diferenciálu jsem měnil, v převodovce po koupi auta, v diferenciálu někdy na podzim. Na druhém rychlostním stupni nefunguje synchron, ale to už jsem několikrát psal. O stavu palivového vedení se vyjadřovat nebudu, já bych dále jezdil tak jak je, minimýlně dva roky ještě vydrží. I kdyby, tak ho vyměním za plastové.
Teď ty pozitiva: Motor šlape jak hodinky, jen je třeba dopnout řetěz. Startér je taktéž po opravě, osazeny jsou nové ložiska a volnoběžka. Voda se nikde neztrácí, olej taktéž ne. O zátahu 17tky se bavít snad nemusím, je naprosto fenomenální. Vyměněny jsou všechny svislé čepy, včetně pravého řídícoho a pomocného čepu (s kuličkovými ložisky za 900,-) Je fakt že řízení po zimě docela zatuhlo. Baterie v autě je už postarší, ale stále spolehlivě startuje, dokonce po měsíční odstávce, i přes - 15°C mrazy jsem nastartoval.
Věc se má tak že auto má pro mě osobně hodnotu minimálně 7000 tisíc,- Jen v náhradních dílech. EKO poplatek za přepis jsem platil už já, takže automobil je od něj osvobozený. Pokud se kupec nenajde, pojedu s ním ještě na sraz a po srazu skončí pravděpodobně u DVK na dvoře a rozřezán na kusy. Pokud ani to nevyjde, půjde rovnou na šroťák.
Pravý přední roh auta, asi nejpostiženější korozí. Věž je už ale vyvařená. Kolem blinkru to je už jednou vybroušeno a vykytováno, bude to ale asi chtít zase trošku ošetření.
Zadek vypadá asi nejlépe, v zimě se objevil problém s otevíráním kufru, respektive s jeho zámkem. Bude to chtít patrně výměnu, už jsem se na něj díval. Výfuk je kompletně vyměněný kromě koncového tlumiče, ten tam vůbec není, je tam navařená pouze trubka. Mám ale doma kopletně nový tlumič, takže popřípadě dodám k autu
Vnitřek auta. Na najeté kilometry už dost opoužívaný, sedačky už nejsou příliš pohodlné. Vzhledem k tomu že já raději vyměním olej a svíčky než abych si vysál interiér je v autě vcelku "bordel"....
Prahy. Kromě přední části (sekery) které jsou vyvařené jsou prahy v řekl bych ve slušném stavu. Po koupi auta byly prahy natřeny gumoasfaltem který v zimě takto opadal, koroze je opravdu pouze povrchová. Skrz se šroubovákem za žádnou cenu nedostane.....Očistit, natřít a jsou jak nové.
Ještě boční pohled.
Ještě pár věcí k motoru. V současné době má auto najeto 113 tisíc kilometrů, olej se svíčkami se mění ve 115ti. Všechny náplně, v převodovce i diferenciálu jsem měnil, v převodovce po koupi auta, v diferenciálu někdy na podzim. Na druhém rychlostním stupni nefunguje synchron, ale to už jsem několikrát psal. O stavu palivového vedení se vyjadřovat nebudu, já bych dále jezdil tak jak je, minimýlně dva roky ještě vydrží. I kdyby, tak ho vyměním za plastové.
Teď ty pozitiva: Motor šlape jak hodinky, jen je třeba dopnout řetěz. Startér je taktéž po opravě, osazeny jsou nové ložiska a volnoběžka. Voda se nikde neztrácí, olej taktéž ne. O zátahu 17tky se bavít snad nemusím, je naprosto fenomenální. Vyměněny jsou všechny svislé čepy, včetně pravého řídícoho a pomocného čepu (s kuličkovými ložisky za 900,-) Je fakt že řízení po zimě docela zatuhlo. Baterie v autě je už postarší, ale stále spolehlivě startuje, dokonce po měsíční odstávce, i přes - 15°C mrazy jsem nastartoval.
Věc se má tak že auto má pro mě osobně hodnotu minimálně 7000 tisíc,- Jen v náhradních dílech. EKO poplatek za přepis jsem platil už já, takže automobil je od něj osvobozený. Pokud se kupec nenajde, pojedu s ním ještě na sraz a po srazu skončí pravděpodobně u DVK na dvoře a rozřezán na kusy. Pokud ani to nevyjde, půjde rovnou na šroťák.