Stránka 58 z 82

Napsal: ned úno 13, 2011 13:32
od ger007
Inu moje Oko strojarske pozera do schemi, chyba moze byt v altiku, alebo, v regleri, alebo v orechu spinacky, alebo teda v poistke, ktoru vymenim pre istotu, uvidime

Napsal: ned úno 13, 2011 13:34
od Křečík Barbuška
Ať Oko strojarske veme měřák a měří.

Napsal: ned úno 13, 2011 13:34
od ger007
ten si mozem akurat nakreslit

Napsal: ned úno 13, 2011 13:35
od Křečík Barbuška
Chyba, soused nemá?

Napsal: ned úno 13, 2011 13:36
od ger007
Luda ma teraz svojich starosti dost, ale zavolat mu asi skusim :-D

Napsal: ned úno 13, 2011 13:37
od Křečík Barbuška
To ano, ale zapožičať isto môže :P .

Napsal: ned úno 13, 2011 13:46
od ger007
dobre teda, a včil babo raď, jak na to !?

Napsal: ned úno 13, 2011 13:55
od Křečík Barbuška
Vím já? :P

Změř proti kostře zdali je napětí na pojistkách "L" (regulace dobíjení) a "I" (blinkry, indikace všeho možného, budíky). Dále pak napětí a hodnotu na svorce 15 regulátoru a to stejné i na svorce 67. Při vypnutém zapalování lze zkontrolovat i rotor altíku tak, že odpojíš z regulátoru špagát 67 a změříš ho proti kostře, měl by jsi naměřit hodnotu baj voko 4-6 ohmů. Samozřejmě prověř i ukostření regulátoru. Jinak nějaký oříšek bych měl mít v práci, třeba by i pasoval :) .

Edit:
ger007 píše: ... nesvieti smerovka ked je motor nastartovany a vyhodim smerovku, ked je motor vypnuty a svietia kontrolky tak smerovka premava ...
Čtu-li to znova, tak je mi to divné. V obou dvou případech je klíček ve stejné poloze, tedy zaplé zapalování? Jediný rozdíl je v tom, že vrčí či nevrčí motor? Výstražky chodí jak?

Napsal: ned úno 13, 2011 15:10
od ger007
cele je to neake podivne, mno nastartujem na sitic, zmeram napetie na baterke je 13,6 ked mierne pridam je 13,8 takze bieda, to co pisal marek som nemeral, to pojdem v druhom kole niekde mimo sidlisko. Kontrolka slabo svieti, sem tam nesvieti sem tam blikne.

vystrazne smerovky funguju bez klucika, blika kontrolka
smerovky zo zapnutim motrom blikaju ale kontrolka nesivieti
smerovky z vypnutim motorom (v polohe 2) blikaju ale kontrolka svieti

edit: nechapem s tym motorom neak divno ako keby zasklbne, je to neake podivne, mozno je to tym spatnym tesnenim pod sanim ale neako s nim zasklbe

edit:

kostru som pre istotu skontroloval a mala by byt OK

Napsal: ned úno 13, 2011 15:34
od Křečík Barbuška
ger007 píše:zmeram napetie na baterke je 13,6 ked mierne pridam je 13,8 takze bieda
To je v pohodě, celkem běžná hodnota.
ger007 píše:vystrazne smerovky funguju bez klucika, blika kontrolka
Tak to má být. Bliká kontrolka v přepínači, v budíku nikoliv, je tak?
ger007 píše:smerovky zo zapnutim motrom blikaju ale kontrolka nesivieti
smerovky z vypnutim motorom (v polohe 2) blikaju ale kontrolka svieti
Zvláštní, obvod kontrolky je napájen z přerušovače ... špatná kostra, že by se to nějak uzavíralo? Poloha 2 u toho kulatozázraku je identická s polohou "motor vrčí"?
ger007 píše:edit: nechapem s tym motorom neak divno ako keby zasklbne, je to neake podivne, mozno je to tym spatnym tesnenim pod sanim ale neako s nim zasklbe
To jako při manipulaci s elektrickým zařízením nebo si jen tak občas škubne? Chtělo by to třeba pomocí žárovky sledovat zdali nekolísá napětí +B na zapalovací cívce.

Nebo vem kanystr s benzínem, polej to a zapal :mrgreen: .

Napsal: ned úno 13, 2011 15:48
od ger007
vystrazne,: blika kontrolka aj v budikoch aj na vypinaci

poloha 2 = motor vrci

sem tam si obcas sam od seba sklbne jako vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrblrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvlrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Napsal: ned úno 13, 2011 16:06
od Křečík Barbuška
ger007 píše:vystrazne,: blika kontrolka aj v budikoch aj na vypinaci
Toť matoucí, dle mě by tomu tak být nemělo. Přikládám šéma, co na to elektroznalci?

47 - přerušovací relé směrovek
53 - přerušovací relé výstražek

Obrázek

Napsal: ned úno 13, 2011 16:48
od MartasBrno
Kanystr a sirky zahoď.

Kúpím motor 1600 zajetý i nezajetý.

Podle schematu ta věc musí fungovat stejně, ať už to vrčí nebo ne, furt stejně.

Hele, nezapojili jste blbě káble od relátka dobíjecí kontrolky nebo na altíku?

Myslím že jo, altík ti krade proud. Anebo nějakej šlus okolo. Jestli ne, budu se muset stydět. Můžeš zkusit shodit řemen :wink:, pak to bude blikat určitě jak o život.

Já si prostě myslím, že dráty 15 a 67 v nabíjecím obvodu jsou dobře, proto nabíjení funguje, ale že ten drát k relé kontrolky skončil jinde než měl, třeba v obvodu pojistky I (v 2101 je 9.) pro přístroje, proto to dělá psí kusy. Je možno?

Napsal: ned úno 13, 2011 17:50
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše:Podle schematu ta věc musí fungovat stejně, ať už to vrčí nebo ne, furt stejně.

Ale nefunguje :mrgreen: . Chtělo by to vidět na vlasní oči, takhle těžko radit. Ale to podpálení by bylo také dobré řešení 8) .

Napsal: ned úno 13, 2011 17:59
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:Kanystr a sirky zahoď.
Zahoď sirky a kanystr nalej do nádrže. :lol: