Aby to tu neumřelo, kombajna v nejbližších dnech čeká návštěva jámy lvové, tedy STK. Kontrola spodku mě celkem potěšila, až na pár drobných, nevýznamných detailů se zdá mému laickému oku ve formě. Nicméně bylo potřeba trošku zapracovat na dlouhodobě podudržovaném interiéru, zejména jeho funkcionalita dosáhla bodu hluboké krize. Byly proto osazeny nové špuntíky do dveří, díky čemuž se podařilo po roce a půl otevřít PZ dveře ... již tam bydlel mech

. Konečně jsem osadil dvojité trysky ostřikovačů, které společně s novými stěrači polaskaly mou duši. Též dlouhodobý projekt sedmičkového panelu s hodinami a masloměrem výrazně zlepšil užitné hodnoty stroje. Nejzajímavější ovšem vidím výměnu oleje v motoru pro kterou jsem zvolil oleje z rozsáhlé škály jistě kvalitních produktů značky K-Classic

, jsem zvědav jak pomaže, smrdí jako převoďák

. Ovšem nejvíce mě potěšila hlavice řadičky, podařilo se mi totiž sehnat totožnou s tou co jsem měl ve žluté pětce

. Jsem zvědav za co všechno mě z STK vyperou, pár tipů mám

.
Pár foteček:
http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Kombajn ... stevou_STK