NO...
jak to tak byva len namontovat a trada nefungovalo, jedna trubka bola ako odtial avsak tu druhu som si sice navrhol tak aby tam vosla avsak,, neako som to nedomyslel a opierala sa hadica o vyfuk, takze nastala drobna korekcia, vovarenie este jedneho kolena, zmontovat namontovat hadice atd atd, zistil som ze tiekal vodna pumpa, stacilo len vybrat chladic a zatiahnut, povymienal som eskapasky, dal kolesa, odvzdusnil brzdy a zabudol som zatiahnut odvzdusnovaci srob vzadu na bubne takze cela nadobka vytiekla, bohuzial

. takze to nebrzdi to vsak nebranilo tomu co som dnes spravil.
dal som tomu kolesa, sic kazde ine ale to je jedno lebo riadenie neni nijak nastavena takze sa to celkom hada

kua geometriu by to asi fakt chcelo ale zato to uz netaha len do lava ale vsade

hlavne pri zatacani zatocim a auto sa potom rozmysli co spravi
ale ano dnes uz som sa VOZIL, ak by som mohol porovnat motory 1,7 i 8V a 1,5 16V tak asi takto, v nizkych otackach je to tak rovnake mozno ze ta 15ka je dole trocha horsie, ale akonahle clovek dosiahne 3000 ot +/- prebudi šelmu ! fakt sa to tam pekne bere, samozrejme vazy to nelame ale ide to pekne
no a teraz k problemom

ktorych je nemalo
takze ad 1
nedrzi to volnobeh a svieti CHE nevim cim to je, odpojil som aj vahu vzduchu bez zmeny, vymenil som krokovy motor aj tak hovno.
ad2 pri plnom lavom rejde vyfuk opiera o riadenie
ad3 ovladanie na spojkovom valecku je kratke (toto vidim ako najjednoduchsi problem )
ad4 nebrzdi
ad 5 neda sa to soferovat
ad 6 uz viem,
motor ma kompresiu jak svina, tj ked sa to ohreje tak starter z 2101 nema sancu

takze ked som to neska chcipol na prakovisku tak som si tam polhodku posedel a az pak sel dom
jo vlastne a este sa mi dnes podarilo zrusit hydrokonektor

padol na vyfuk a zmizol
no takze do brna tento vikend pridem zase na 3valci
otazka :
da sa urobit diagnostika MPI v domacich podmienkach s kablikom v ruke ako na spi ??
takze dneska viac - ako +
