Stránka 56 z 117

Napsal: ned říj 19, 2008 22:23
od čmelák
:idea: kruhac za sucha prejdem dokola cely dverami vpred... ladarider dosvedci

Napsal: pon říj 20, 2008 11:01
od Pája
Svědkové nikoho nezajímaj. Tady chceme video!

Napsal: pon říj 20, 2008 15:10
od Atex
tak prodejce se konecne ozval.. je to SOLEX 32BIS foto:

Napsal: pon říj 20, 2008 20:55
od Pája
Zapomeň na to, že je to přetlakovej karburátor. Dával se do R5tek, ale 1,1ček. Myslim, že toto nevypadá jako přetlakovej karb: http://www.youtube.com/watch?v=ZG6bNf2NOxI

A tady bych si dovolil citovat jednoho cápka z Renault fóra, kterej tam není žádnej nováček(3000 příspěvků):

"Na GT Turbo může jít jediný typ karburátoru a to je jednokomorový solex 32 DIS 854, 860 a 931."

Takže je tam malinkej rozdíl...

Napsal: pon říj 20, 2008 21:40
od čmelák
no neco snad vymyslim pŕd

Napsal: úte říj 21, 2008 10:44
od Lada Rider
urobime im nejake sexy video

Napsal: sob říj 25, 2008 11:29
od Atex
Tak mam za sebou dalsi otestovane auto na sprintu, nechapu jak se to stalo ale bmw 316i (nejaky novejsi model, ale nevim ten typ.. zjistim), a normalne sem s nim mel problemy, jak je to mozne? Ma to jen 102koni a 1190kg a docela se me drzel, jestli to mel nejak upravene nevim, pry serie.

Docela me to stve, ze se mi takove velke a tezke auto s malym obsahem drzelo za pr*eli.

Napsal: sob říj 25, 2008 11:47
od Lada Rider
lebo je to bramborak

Napsal: sob říj 25, 2008 11:52
od zigul01
ja bych rekl ze to ma upraveny to jinac neni mozny ,ale pockej az tam das to turbo to bude dělo :twisted:

Napsal: sob říj 25, 2008 12:56
od Marosqo
Nic si z toho nerob ,aj ked bmw 316i ide na hovno ,stale ide lepsie jak tie korejske plecky ap od ,s cim si doteraz porovnaval ,kde si vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy :wink:

Napsal: ned říj 26, 2008 17:36
od Atex
Marosqo píše:vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy :wink:
to mas pravdu, tech 150kg je znat dost, co se tyce diferaku tak tam pujde zpet 4,1:1.. . . ja jedu na dve a auta vedle mne porad jedna....

Napsal: pon říj 27, 2008 17:04
od Acibuk
Marosqo píše:Nic si z toho nerob ,aj ked bmw 316i ide na hovno ,stale ide lepsie jak tie korejske plecky ap od ,s cim si doteraz porovnaval ,kde si vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy :wink:
neber to spatne, ale moje korejska plecka byla na zimakach v mnichove hradisti prvni na sprintu..

Napsal: pon říj 27, 2008 19:10
od Pája
Atex píše:
Marosqo píše:vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy :wink:
to mas pravdu, tech 150kg je znat dost, co se tyce diferaku tak tam pujde zpet 4,1:1.. . . ja jedu na dve a auta vedle mne porad jedna....
To by mě zajímalo, o kolik se ti zhorší zrychlení na stovku. Změř to a pak podej zprávu. Hlavně ne dle tacho, ten ti bude ukazovat po výměně jinak.

Napsal: pon říj 27, 2008 20:48
od Atex
Pája píše:To by mě zajímalo, o kolik se ti zhorší zrychlení na stovku. Změř to a pak podej zprávu. Hlavně ne dle tacho, ten ti bude ukazovat po výměně jinak.
prave doufam ze tou 4,1:1 s turbem naopak neco ziskam, uz ted je jednicka tak akorat na gumovani, s tou 4,3:1 to na jednicku sotva jede :-D jen to zarve a hned musis radit...

Napsal: pon říj 27, 2008 21:20
od Marosqo
Acibuk píše:
Marosqo píše:Nic si z toho nerob ,aj ked bmw 316i ide na hovno ,stale ide lepsie jak tie korejske plecky ap od ,s cim si doteraz porovnaval ,kde si vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy :wink:
neber to spatne, ale moje korejska plecka byla na zimakach v mnichove hradisti prvni na sprintu..
nezabudaj ,ze zalzi hlavne na medziksue ,medzi volantom a sedadlom ,tj. na vodicovi...ak to umi ,dokaze ponahanat aj silnejsie stroje ,ale aj tak to nemeni v nicom moj nazor ,ze korejci nevedia robit auta ,vedia len kopirovat ostatne znacky ...jedine Zigul alebo BMW :twisted:
Inac Atexi ,ja sa priklanam tiez k tomu ,,kratsiemu'' diferaku som zvedavy ak to vymenis ,ci sa to nezhorsi to zrychlenie