Napsal: ned říj 19, 2008 22:23
kruhac za sucha prejdem dokola cely dverami vpred... ladarider dosvedci
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
to mas pravdu, tech 150kg je znat dost, co se tyce diferaku tak tam pujde zpet 4,1:1.. . . ja jedu na dve a auta vedle mne porad jedna....Marosqo píše:vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy
neber to spatne, ale moje korejska plecka byla na zimakach v mnichove hradisti prvni na sprintu..Marosqo píše:Nic si z toho nerob ,aj ked bmw 316i ide na hovno ,stale ide lepsie jak tie korejske plecky ap od ,s cim si doteraz porovnaval ,kde si vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy
To by mě zajímalo, o kolik se ti zhorší zrychlení na stovku. Změř to a pak podej zprávu. Hlavně ne dle tacho, ten ti bude ukazovat po výměně jinak.Atex píše:to mas pravdu, tech 150kg je znat dost, co se tyce diferaku tak tam pujde zpet 4,1:1.. . . ja jedu na dve a auta vedle mne porad jedna....Marosqo píše:vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy
prave doufam ze tou 4,1:1 s turbem naopak neco ziskam, uz ted je jednicka tak akorat na gumovani, s tou 4,3:1 to na jednicku sotva jede jen to zarve a hned musis radit...Pája píše:To by mě zajímalo, o kolik se ti zhorší zrychlení na stovku. Změř to a pak podej zprávu. Hlavně ne dle tacho, ten ti bude ukazovat po výměně jinak.
nezabudaj ,ze zalzi hlavne na medziksue ,medzi volantom a sedadlom ,tj. na vodicovi...ak to umi ,dokaze ponahanat aj silnejsie stroje ,ale aj tak to nemeni v nicom moj nazor ,ze korejci nevedia robit auta ,vedia len kopirovat ostatne znacky ...jedine Zigul alebo BMWAcibuk píše:neber to spatne, ale moje korejska plecka byla na zimakach v mnichove hradisti prvni na sprintu..Marosqo píše:Nic si z toho nerob ,aj ked bmw 316i ide na hovno ,stale ide lepsie jak tie korejske plecky ap od ,s cim si doteraz porovnaval ,kde si vyhraval si myslim hlavne koly nizsej vahe a lepsej trakcii hnanej zadnej napravy