Stránka 56 z 342

Napsal: stř pro 24, 2008 12:53
od Michal Pokorný
Já mám také nový poznatek. A to , jak jinak, z roudnického nádraží. Patrně už jim došlo, že při rekonstrukci 2.nástupiště udělali někde chybu - a to v osvětlení.
Přesto že již při začátku prací bylo toto kritizováno, že je tam toho moc , aby se to stáhlo na polovinu, tak se to udělalo podle projektu.
A to tak, že původně druhé nástupiště osvětlovalo 9 ks výbojek, dnes je zde 54 ks zářivkových těles. Tudíž světla jako v Las Vegas a na prd. A patrně už přišli na to, že takovéto osvětlení poněkud leze do peněz.
Zrovna začátkem týdne jsem se zdržel v restauraci až do zavíračky a pozoroval jsem jak později večer funguje osvětlení 2. nástupiště. Odpoledne až večer to svítí normálně, ale jak večer pokročí v začínající noc tak to zhasínají. Každou hodinu jezdí v cca ve tři čtvrtě rychlík a v cca celou osobák. V půl byla na nástupišti ještě tma, něco mezi půl a tři čtvtě se rozsvítilo a svítilo to až do celé. Po odjezdu osobáku to opět zhaslo. A za hodinu to samé.
Stále svítí pouze nápisy "Roudnice nad Labem" :roll:

Napsal: pát led 02, 2009 20:12
od Laďuša
Fakt někdy nechápu význam novot. Jako by tuto nebylo po desetiletí jasný... Obrázek

Napsal: pát led 02, 2009 20:35
od Michal Pokorný
No, to máš pravdu. Stejně je to zbytečné, někteří jedinci to nepochopí ani kdyby to nosil průvodčí napsané na čele.
Ale jinak ty průvodčí jsou ale šlendrián :lol: Jel jsem dnes do Roudnice a zpět a moje zpáteční jízdenka nebyla ani jednou označena, průvodčí patrně vymrzli :wink:
A jak jsem zjistil v hospodě, tak trochu přimrzlo a už jim ty potvory Elefantí nejezdí. Chudák kolega alkoholik v té zimě čekal na vlak 50 minut. Osobák nejel vůbec, jel pouze zpožděný rychlík, který ovšem všude zastavoval jako osobák.

Venezia

Napsal: ned led 04, 2009 20:27
od Raduz
Pár vláčků cestou do, v a zpět.

http://raduz.wgz.cz/venezia

Napsal: pon led 05, 2009 08:47
od Teepee
Michal Pokorný píše:Já mám také nový poznatek. A to , jak jinak, z roudnického nádraží. Patrně už jim došlo, že při rekonstrukci 2.nástupiště udělali někde chybu - a to v osvětlení.
Přesto že již při začátku prací bylo toto kritizováno, že je tam toho moc , aby se to stáhlo na polovinu, tak se to udělalo podle projektu.
A to tak, že původně druhé nástupiště osvětlovalo 9 ks výbojek, dnes je zde 54 ks zářivkových těles. Tudíž světla jako v Las Vegas a na prd. A patrně už přišli na to, že takovéto osvětlení poněkud leze do peněz.
Zrovna začátkem týdne jsem se zdržel v restauraci až do zavíračky a pozoroval jsem jak později večer funguje osvětlení 2. nástupiště. Odpoledne až večer to svítí normálně, ale jak večer pokročí v začínající noc tak to zhasínají. Každou hodinu jezdí v cca ve tři čtvrtě rychlík a v cca celou osobák. V půl byla na nástupišti ještě tma, něco mezi půl a tři čtvtě se rozsvítilo a svítilo to až do celé. Po odjezdu osobáku to opět zhaslo. A za hodinu to samé.
Stále svítí pouze nápisy "Roudnice nad Labem" :roll:
V Řevnicích, kde je: nádražní budova, první kolej bez elektriky po které se vyjímečně posunuje, pak úzké nástupiště+el.kolej, další úzké nástupitě+el.kolej, pak el.kolej širokánské kryté 2. nástupiště a zadní el.kolej. Budova nádraží je opravena, krytí 2. nástupiště také. Vlaky jezdí ve špičce 3 za hodinu, každý druhý ve stanici obrací. Prostor stanice je po REKO dobře osvětlen, druhé nástupiště taky.
http://trat171.ic.cz/index.php?pg=usek09&useky=1
http://trat171.ic.cz/foto09_04.jpg
Jenže, žába dojede k úzkému 1. nástupišti, zastaví čumákem zhruba v polovině délky výpravní budovy (aby výpravčí mohl běhat ke druhému nástupišti). A lidi musí ven. Protože žába křižuje dráty tak dojede se staženými smetáky=svítí uvnitř zažloutlé žárovky. Nástupiště je opravdu úzké, dva lidi se tam vyhnou jen tak tak, když neseš zavazadlo, musí se uhýbat, nebo šoupat ramenem vlak.
A protože 1/3 lidí jde na konec vlaku a 2/3 na začátek vlaku, tak na úzkém nástupišti nastane kličkování v úplné tmě, protože jen předek vlaku je pod světly ze stanice. A do toho kličkování se musí vystoupit z vlaku...
Staniční stožáry, kterých jsem napočítal ve stanici 10 svítí trvale jen dva, a dva se občas rozsvítí, aby zase za minutu zhasli. (celkem jich bude daleko víc, ale těch 10 by ovlivnilo osvícení nástupišť), ten na snímku vpravo zrovna myslím svítí, ale předek žáby někdy zůstává před vstupem do kolejiště na fotce vlevo, takže tam možná zrovna stojí :wink: !
Kdo má na starosti údržbu staničního osvětlení a není náhodou něco špatně, že se z panťáku leze do tmy? Není nějaký předpis o technickém stavu prostoru pro cestující nebo tak něco?
Nechci domýšlet, jak se tam vystupuje babce s taškou jablek a francouzskou holí a už vůbec bych jí tam v té tmě nechtěl potkat...

Napsal: pon led 05, 2009 16:01
od Křečík Barbuška
Řekl bych, že je to jistě nějak papírově ošéfované, ale nejlepší by bylo pro tebe zkontaktovat nějakého přednosty co mu to tam patří. Můžeš zkusit nejdříve i dotaz u výpravčího.

Napsal: stř led 07, 2009 06:34
od Michal Pokorný
Tak včera motoráček 810+010 Postoloprty - Česká Lípa ( http://vlak.cz/Route.asp?cl=C&tt=3&i=12 ... =8665&p=CD ) opět nezklamal.
Trochu jsem totiž po delší době cestoval hromadnou dopravou a měl jsem možnost porovnat autobus a vlak.

Autobus (Libochovice - Lovosice): zima jak v pr...i polárního medvěda, pan řidič dělal zároveň vrátného, protože mu patrně nešel vzduch do předních dveří nebo co a otevíral je ručně, hned na první zástávce už nešly ani ty zadní. Na podlaze nehorázná vrstva humusu - takový ten zimní sajrajt, spousta vody v tom písek a bláto.

Vlak (již zmiňovaná trasa, jel jsem jen část) : seděl jsem ve vagonku 010, vytopen na příjemnou teplotu, dokonce i bez zápachu nafty a VYTŘENO ! 8)

Napsal: ned led 11, 2009 00:13
od Laďuša
Vzhledem k tomu, že železniční mapu mam už aktuálnější, tak do starý jsem si vyznačil (snad) všechny tratě, po kterých jsem v ČR kdy jel ... No, docela jsem čekal, že toho bude víc... Nj, nikam holt denně nedojíždim. Ale i tak mam už víc než obvod Země na rovníku od doby, co si vedu evidenci...
Obrázek
Je to naprd vidět, no, ale tak něco z toho poznat je :P

Napsal: ned led 11, 2009 06:46
od Michal Pokorný
No, to je tedy ostuda, 087+114 nic :?

Napsal: čtv led 22, 2009 06:57
od Michal Pokorný

Napsal: čtv led 22, 2009 15:06
od Laďuša
Tak se obávam, že remotorizace řady 830 tutim lodním motorem by byla komplikovaná. A proč? No protože by se musel dovážet za devizy, takže ČKD Hořovice byla jasná volba :P

Napsal: čtv led 22, 2009 16:45
od Raduz
Laďuša píše:by byla komplikovaná. A proč?
Já vidím problém spíše v tunelech! :lol:

Napsal: pát led 23, 2009 14:42
od Tommel
Obrázek

Napsal: ned úno 01, 2009 05:51
od Michal Pokorný

Napsal: ned úno 01, 2009 22:12
od Laďuša
No vidíšto. Tak tam eště naběhni a pofoť u toho vlaky ;)

Zážitek, kterej mile překvapil - jedu vlakem z KT do Plzně (R969 Železná Ruda-Alžbětín - Praha hl. n.) a po vlaku chodil chlápek s vozíkem (minibarem) a prodával pití, bagety... :shock: Napadlo mě, jestli to neni kvůli vyšší obsazenosti vlaku lyžařema, ale kámoš mi tvrdil, že to v tom vlaku už zažil i v době, kdy o sněhu nemohla bejt řeč.
Nápad dobrej, ale vlaku bez příplatku bych to teda nečekal.