Stránka 56 z 124
Napsal: čtv led 20, 2011 12:22
od zelvotron
Cooper: Hele ty verze bez ABS tu kontrolku rozhodně zapojenou nemají, už si to zkoumal pod kapotou?
Napsal: čtv led 20, 2011 12:31
od Cooper
zelvotron píše:Cooper: Hele ty verze bez ABS tu kontrolku rozhodně zapojenou nemají, už si to zkoumal pod kapotou?
No, zkoumal, ale BV jde vidět jen trošku, spíš spoléhám na to až budu o víkendu měnit filtry a kola že to prozkoumám. Zkusím strčit tu pojístku do slotu pro ABS, co to udělá...
Napsal: čtv led 20, 2011 12:44
od Veverka
EU3 snad výpalné nemá ne?Jestli jsem teda uhád 2001.
Napsal: čtv led 20, 2011 12:46
od Cory
Gumy a poplatky sa platia na vsetkych autach tak co... ja tiez nevidim ziaden problem. A to ze to bolo buchnute-no a co, inak by to auto asi nebolo na predaj...Moj zigulak je 25 rokov po trojitej vyvrtke v 90km/h a nic...jazdi veselo dalej.
Napsal: čtv led 20, 2011 12:52
od Cooper
Veverka píše:EU3 snad výpalné nemá ne?Jestli jsem teda uhád 2001.
EU3 má poplatek 1500,-. Bez EU 10 000,- EU1 5000,- EU2 3000,- EU3 1500,- EU4 a dále nic....
Cory píše:Gumy a poplatky sa platia na vsetkych autach tak co... ja tiez nevidim ziaden problem. A to ze to bolo buchnute-no a co, inak by to auto asi nebolo na predaj...Moj zigulak je 25 rokov po trojitej vyvrtke v 90km/h a nic...jazdi veselo dalej.
Přesně tak, kolega má auto rovnané na stolici, každé dveře z jiného auta a jezdí. Druhý kolega zase Seata překulaného přes střechu, stříkané celé auto a kromě prasklého zadního okna a semtam nic moc lak, taky jezdí....
Napsal: čtv led 20, 2011 13:08
od zelvotron
Tak to je nějaká změna, doteď sem měl zato, že eu3 se neplatí, nebyl to spíš nějakej poplatek související s tím, že je to z dovozu? Třeba 800 se platí vždy.
Napsal: čtv led 20, 2011 14:28
od Veverka
zelvotron píše:Tak to je nějaká změna, doteď sem měl zato, že eu3 se neplatí, nebyl to spíš nějakej poplatek související s tím, že je to z dovozu? Třeba 800 se platí vždy.
Přesně tak,800 a + 700 za novej TP nebo tak něco,či ne?
Napsal: čtv led 20, 2011 17:31
od Marťas
Cooper píše:Přesně tak, kolega má auto rovnané na stolici, každé dveře z jiného auta a jezdí. Druhý kolega zase Seata překulaného přes střechu, stříkané celé auto a kromě prasklého zadního okna a semtam nic moc lak, taky jezdí....
Já už tu mám pocit, že čím víckrát je auto zbourané, tím je lepší
Napsal: čtv led 20, 2011 17:40
od Cory
Ja zacinam mat pocit, ze sa tu chyta za slovička
Napsal: čtv led 20, 2011 19:42
od Acibuk
Kdo nemá zbořené auto, jako by nebyl. Já měl snad všechny, nebo jsem osobně zbořil. Nebo jsem zbořil, o strom vytáhl, jezdil, doklepal, někdo dolakoval, dorovnal, zbořil:)
Napsal: čtv led 20, 2011 20:14
od Marek
Jestliže jsi zaregistroval bliknutí kontrolky ABS, pak je velmi pravděpodobné, že ABS ve voze je. Protože jak tu bylo napsáno výše - pokud vůz nemá ABS, nemá ani kontrolku, to vím naprosto jistě.
Knížku na Fabie nekupuj, mrkni na ulozto.cz a jistě ji najdeš. Já ji odtud mám taky.
Napsal: čtv led 20, 2011 20:16
od vik2
Napsal: čtv led 20, 2011 20:19
od Tommel
vik2 píše:víte co by me važně zajimalo??? sprint Fabie SDi vs. Lada Niva 1.7i
Budou nejake sazky ? Vsadil bych na Nivu
Napsal: čtv led 20, 2011 20:40
od Marek
Osobně bych se nezázel. Typuju, že by to byl vyrovnaný souboj s nejistým výsledkem.
Točivý moment 126 Nm u Fabie není sice závratná hodnota, ale je v téměř celém rozsahu otáček na maximu, navíc Fabia je aerodynamičtější a nemá zdaleka takové třecí odpory čtyř převodovek jako Niva.
Sázky bych nikomu nedoporučoval... Ani tak, ani onak.
Napsal: čtv led 20, 2011 22:32
od Ivo
Něco mám doma v el. podobě, kdybys chtěl.