Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Moderátor: Moderátoři
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
on zase uplne blby nebol. jemne to pustal a snazil sa nedostat do smyku, ale v jednom okamihu sa nechal oklamat ze auto sa pohlo, ale stale drzal zabrzdene a potom uz sa bal pustit brzdu a myslel si ze auto spomali. na nestastie nabehlo na ten rigol na ktorom sa prevratilo. bol to strmy kopec a gumy mal zalepene snehom, ked nemaju lamely tak sa neocistuju a je to len ladova gula, ktora sa potom uz len smyka.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Právě že brzdil moc dlouho a pak už bylo pozdě. Ty gumy by se zalepily i kdyby jel pořád a pomalu, byla to jen otázka času.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
stacilo nechat pustenu redukovanu jednotku, aby sa kolesa na volnobeh prevalovali a nestalo by sa to. prinajmensom by mal moznost riadit. vzhladom na to, aky tam ma redukcny pomer, tak radsej redukovanu dvojku. na nive urcite jednotku, ale na jeepe som podobne masakre schadzal radsej na redukovanej dvojke. ta je cca ako niva jednotka redukovana...
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Ale stejně bych se do takovýho skopce nepouštěl bez jištění navijákem.
Když už jsem sjížděl něco podobnýho, tak vždycky redukce na jedničku a obě uzávěrky k tomu. Pak je větší šance, že při probrždění nezablokuješ jedno kolo.
Já myslel, že na tom videu předvádí, že se dá i na takovým kopci zastavit. Vůbec mě nenapadlo, že to sjížděl a přitom blokoval kola schválně.
Když už jsem sjížděl něco podobnýho, tak vždycky redukce na jedničku a obě uzávěrky k tomu. Pak je větší šance, že při probrždění nezablokuješ jedno kolo.
Já myslel, že na tom videu předvádí, že se dá i na takovým kopci zastavit. Vůbec mě nenapadlo, že to sjížděl a přitom blokoval kola schválně.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Chalanko to trochu preofroadoval s T3 gumami. v hentakej zime a snehu si mal dat retaze a presiel by tade na fabii
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
ani na bobech bych tam nejel
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Jsem to video teda nevidel, tak nehodnotim. Ale nedavno me dobre zimaky dostaly na cerstvem snehu dost vysoko, uzkou cestou krpalem hore. Kdyz to naraz zaclo hrabat a dal to proste nejelo, tak jsem zaslapl brzdu a jak rychle jsem se dosal nahoru, tak jeste rychleji to nabralo špónu dolú. Mohl jsem delat co chtel, dozadu nevidel a nezbylo nez zaujmout pevnejsi polohu v sedacce.. Jak jsem byl rad, ze auto zustalo stat na one ceste.. Ani se hrabanim na ni dal z mista nechtelo rozjet. Nezbylo nez to namiste naštorc ztočit a zaveji sjet o cestu niz.
Taky se to nezdalo zpocatku nejak extra a pritom zazitek na celou zimu
/////
Ondra: No to byl jen pud sebezachovy, stacilo jen nahodit kvalt a uhnout ti z cesty
Taky se to nezdalo zpocatku nejak extra a pritom zazitek na celou zimu
/////
Ondra: No to byl jen pud sebezachovy, stacilo jen nahodit kvalt a uhnout ti z cesty
Naposledy upravil(a) Mara dne stř úno 03, 2021 20:47, celkem upraveno 1 x.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
No ten kopeček u nás jsem také slaňil pozadu s brzdou a byl jsem rád že jsi začal couvat
---------
Ono takle na videu něco komentovat je snadný, ale potom v autě pod vlivem všech emocí a adrenalinu je to trochu jiné...
Ale vpodstatě jsme vyzkoušeli že zimní guma a MT na sněhu s kamenitým podkladem, takže kluzký... Vyjeli stejně... Navíc moje verze s MT BF Goodrich bez uzávěrky zadku... Na silnici v zimě ale kloužou jako sáňky...
---------
Ono takle na videu něco komentovat je snadný, ale potom v autě pod vlivem všech emocí a adrenalinu je to trochu jiné...
Ale vpodstatě jsme vyzkoušeli že zimní guma a MT na sněhu s kamenitým podkladem, takže kluzký... Vyjeli stejně... Navíc moje verze s MT BF Goodrich bez uzávěrky zadku... Na silnici v zimě ale kloužou jako sáňky...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
lepší hodnotit i třeba přehnaně taková videa, protože si pak člověk vezme ponaučení a až k něčemu takovýmu přijede, tak si rozmyslí, jestli to pokoušet, nebo ne a když už, tak si dopředu připraví co by se asi tak mohlo asi stát, šance na přežití ve zdraví se pak zvyšujou. To je jak v nějakým obtížným brodu, nebo kamenitým výjezd.
Já nic proti MT v zimě nemá, jen to chce umět jezdit a počítat s tím, že tam kde zimák projede normálně, MT už se nemusí chytat a naopak.
ona se i ta teorie kolikrát hodí
Já nic proti MT v zimě nemá, jen to chce umět jezdit a počítat s tím, že tam kde zimák projede normálně, MT už se nemusí chytat a naopak.
ona se i ta teorie kolikrát hodí
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
jasne, ze teoria sa hodi. na to je to forum dobre, ze kazdeho nas uz dakde smyklo a tu sa vieme podelit so skusenostami...
toto je inak najhorsie, ked ides hore a dajak sa to zotrvacnostou drzi, ale zastanes a pusti ta dozadu. v takej chvili sa sustredim jak ninja pred uderom, ruka pebne na kvalte a pripraveny v sekunde zaradit spiatocku. tam milisekundy hraju rolu, lebo za sekundu sa to tak rozbehne, ze uz ani ta spiatocka sa nemusi chytit
toto je inak najhorsie, ked ides hore a dajak sa to zotrvacnostou drzi, ale zastanes a pusti ta dozadu. v takej chvili sa sustredim jak ninja pred uderom, ruka pebne na kvalte a pripraveny v sekunde zaradit spiatocku. tam milisekundy hraju rolu, lebo za sekundu sa to tak rozbehne, ze uz ani ta spiatocka sa nemusi chytit
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
a co řetězy, ty skoro nikdo nepoužívá, přitom by se kolikrát docela hodily
ten na tom videu, zachránily by ho v takový situaci ?
ten na tom videu, zachránily by ho v takový situaci ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
dvojkolka s retazami ide na snehu lepsie ako stvorkolka s najlepsimi zimnymi gumami. Jediny problem je to nahadzovanie a davanie dolu retazi, ale aj to sa da naucit a potom to trva 3 minuty. Keby mal henten z videa retaze aspon na jednej naprave, tak by sa urcite nedostal do nekontrolovaneho smyku. Kopu ludi nad tym videom mudruje ze redukcia, jednotka, ale to bol velmi strmy kopec a na tych pneu to bolo uplne jedno skoncilo by to aj tak rovnako.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
no a kolik váží takový kvalitní řetězy na nivu ?
vždycky jsem o řetězech uvažoval, ale pak jsem přestal, páč se mi to nechtělo nasazovat, takže jsem to v nouzi odnavíjel, nebo objel, když to šlo
vždycky jsem o řetězech uvažoval, ale pak jsem přestal, páč se mi to nechtělo nasazovat, takže jsem to v nouzi odnavíjel, nebo objel, když to šlo
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
retaze su lahke sada na 2 kolesa vazi cca 3-4kg. videl som jedno video nivavodov a medzi tymi nadupanymi nivami zobrali jedneho s ojazdenymi pneu a dali mu na ne retaze. v lese v pohode stihal s nimi. retaze sa davaju aj na lesne stroje. akurat musia byt kvalitne. ten na nive sa mu potrhali po nejakych 300km ale aj tak to bol dobry vykon co s nimi dal.
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
to jsem se díval, a na konci už měl zbytek řetězu jen na jednom kole
takže kvalitní fakt váží je 4 kila ? a co cena ?
takže kvalitní fakt váží je 4 kila ? a co cena ?
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.