Stránka 55 z 294

Napsal: ned bře 20, 2011 12:39
od zelvotron
To bude asi slušnej oddíl.

Já mám 75W - 90.

Napsal: úte bře 22, 2011 14:35
od gajdiss
Pánové děkuji za odpovědi .http://rapidshare.com/#!download|260tl| ... .pdf|54087
tento návod je super.

Napsal: čtv bře 24, 2011 10:26
od Puhi
mám zasa blbú otázku, viac menej ako vždy :lol:
Ide mi o elektrické palivové čerpadlo - niečo externé. Neviete niekto nejakú stránku, čo to nemá predražené? hľadám, ale zatiaľ som nenašiel a dosť to ponáhľa :roll: lepšie sk stránku, ale ak nebude na výber, objednám aj z česka :)
ps. druhá blbá otázka: :lol: tuším by to problém byť nemal, ale istota - mohlo by sa to čerpadlo dať kľudne na miesto klasického? nemusí byť hneď pri nádrži...? Ja si myslím že to je fuk, ale pre istotu sa pýtam, ak by to náhodou niečomu vadilo, čo mi nedoplo :roll:

Napsal: čtv bře 24, 2011 11:16
od MartasBrno
obávám se, že nepředražené těžko seženeš, já chvíli něco hledal u nás a výsledek je ten, že sem našel velký kulový s vekslem. :mrgreen:

Buďto jsou to stříkačkové čerpadla (a potřebují vracečku kvůli chlazení), nebo jsou to méně běžná = dražší karbecová (taz1203) (a taky potřebují vracečku kvůli chlazení), nebo ji nepotřebují, je jich jako šafránu a jsou drahá.

No, ale nehledal jsme dlouho demotivace přišla brzo, takže možná je můj pohled silně zkreslený. Hodně štěstí. Su zvědavej, co zjistíš.

Na umístění čerpadla myslím nezáleží, spíš bych se orientoval podle hlučnosti, aby nerušilo.

Prakticky by mělo jít na karbecy použít čerpadlo z š1203/taz 1500. Typ Pierburg 7.21440.51.0, který je prý jediný spolehlivý. Škodovkáři to tak dělaj. Ale vyžaduje zpátečku a stojí tak 2000,-.

http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... koda-1203/

Napsal: čtv bře 24, 2011 18:31
od Puhi
o vracačke som nič nepísal :wink: to je automatické, solex má na to vývod, stačí natiahnuť hadičku k nádrži :wink: mne išlo len o nejaké praktické skúsenosti s nejakými konkrétnymi čerpadlami, ale asi chcem veľa... :roll: :P :)

Napsal: čtv bře 24, 2011 23:23
od MartasBrno
Aha :) Tak on se třeba někdo ozve, jestli třeba Acibuk neměnil původní čerpadlo za elektrické?... Hmm...

Napsal: pát bře 25, 2011 08:47
od Puhi
dobre, nikto nechce poradiť tak budem experimentovať :lol: zrejme vezmem toto, aj ked to nieje najlacnejsie, ale budiš... http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509

Napsal: pát bře 25, 2011 11:20
od MartasBrno
Tady http://www.facet-purolator.com/index.ph ... &Itemid=31 je web výrobce (teda doufám, že je to výrobce.)

Napsal: pát bře 25, 2011 11:21
od Petr HC
Puhi píše:dobre, nikto nechce poradiť tak budem experimentovať :lol: zrejme vezmem toto, aj ked to nieje najlacnejsie, ale budiš... http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509
Neber to jako radu, ale jako konstatování faktů. Se Š1203/1500 jsem jel jen jednou trasu Hradec Králové - Bratislava a zpět. Podle zvuku čerpadla nejde o čerpadlo s motorkem ale o jakýsi "pulsující" elektromagnetický systém, jehož frekvence je úměrná množstvi spotřebovaného paliva. Proto se domnívám, že "zpátečka" do nádrže je nesmysl, poněvadž čerpadlo je konstruováno tak, aby jeho tlak spolehlivě udržela jehla plováku - tedy cca 0,25 Bar, při max. odběru dokonce okolo 0,08. Čerpadla s elmotorkem pro "stříkačky"mají zhruba více než 20x vyšší tlak. Mohu se mýlit, byla to jedna z prvních Š 1203/1500 a "brala" cca 10 - 12 l /100km, takže pro Ladu by to mělo stačit.

Napsal: pát bře 25, 2011 12:30
od Puhi
dobre, Dostal som info, že Myšo jazdí s tým čerpadlom zo Š1203, takže použiť zrejme pôjde. ale objednal som už to čerpadlo (ten odkaz) a má takmer dvojnásobne vyšší prietok, tak by to problém s vracačkou byť nemal. Aby som sa vyhol otázkam :) vracačku nechcem zaslepovať, chvíľu som to tak mal a slzilo mi to cez blend, viem že som to neurobil dokonale, ale takýmto blendom ja neverím. A momentálne to mám napojené tak, že vracačka je napojená rovno pred paiv. čerpadlo. Videl som to tak napojené na istých ruských stránkach. A mna to vtedy hneď nenapadlo, ale je to poriadna blbosť :lol: Pretože akonáhle sa do sústavy dostane vzduch (a to verte že po pár km sa dostane), začne čerpadlo čerpať vzduch dookola z vracačky späť do karburátora a zase do vracačky.... Aj keď mám na vracačke vo veľkej miere obmedzený prietok (do hadičky vsadená medená trubka na jednom konci takmer úplne stlačená), tak aj napriek tomu v istých momentoch je komora karb. úplne prázdna a ja ostávam nadávať a visieť s autom niekde na ceste :lol: A ako narokom posledné 2 "odstávky" pri vjazde nakruháč. A aby nebolo málo, cez čerpadlo, ak je vracačka úplne uzavretá a dvihne sa v ňom tlak, uniká benzín... Takže nebudem kupovať membránovú klasiku, už som objednal to elektrické, dá sa 8ka hadička na prívod, 6ka až do nádrže a chcem s tým mať navždy pokoj :) prípadne ak sa niekedy rozhodnem pre 2x horizont. webre, budem mať o starosť menej.... Ufff :D

Napsal: pát bře 25, 2011 16:12
od Saša
Puhi píše:http://www.highperformanc...acet-113lh.2509
Tyhle čerpadla se používají i v UL letedlech . Jsou spolehlivá ale značně hlučná , doporučuji připevnit přes silentbloky .

Napsal: pát bře 25, 2011 17:14
od Puhi
dobrá rada. :wink: a zrejme pôjde aj rovno na miesto, kde bola pôvodná pumpa, keď tam bude blend na bloku, budú mi odtiaľ trčať 2 štefty :)

Napsal: pát bře 25, 2011 23:54
od MartasBrno
K čemu je dobré přisávání vody do sání? Má to nějak zvyšovat výkon?

viz. http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=288

Napsal: sob bře 26, 2011 00:11
od Hurikán
Ano. Malé množství vody dokáže trošku zvýšit výkon. Je to způsobeno expanzí vody na páru, což zvýší tlak ve válci.

Když mě prasklo těsnění pod hlavou, tak po určitou krátkou dobu jsem také zpozoroval lehký nárůst výkonu. Jakmile se ale průsak zvětšil, tak se zvýšení výkonu změnilo na jeho dramatické snížení. :mrgreen: :lol:

Napsal: sob bře 26, 2011 01:22
od ger007
nikdy si si nevsimol ze auto po dazdi jede lip ??