Stránka 55 z 124
Napsal: stř led 19, 2011 17:32
od Veverka
tahat desetiletou sdi z ciziny?

Podezřelé a drahé

Napsal: stř led 19, 2011 18:44
od Marek
Začíná se mi to přestávat líbit. To auto je opravdu podezřelá věc, jak vidno.
Napsal: stř led 19, 2011 18:56
od JmJ
futr ho nedeste

budme radi, ze to jezdi a brzdi a treba to tak bude jezdit a brzdit dalsich 10 let.
Napsal: stř led 19, 2011 19:23
od Marek
A jestli neumřeli.....
Napsal: stř led 19, 2011 19:25
od Laďuša
...žijí dodnes

Napsal: čtv led 20, 2011 08:55
od vik2
a v cem je ten motor SDi tak užasnej??? Jenom tim ze nema turbo???
Kolikrat za zivot ti takove turbo odejde???
Napsal: čtv led 20, 2011 09:13
od rezna
vik2 píše:a v cem je ten motor SDi tak užasnej??? Jenom tim ze nema turbo???
Kolikrat za zivot ti takove turbo odejde???
udajen to vydrzi nabehat 750k bez poruchy - ale ono to motor s turbem taky kdyz nejsi pako
akorat tu proste v CR panuje nazor ze turbo je zlo a kazi se ... - ono nedivim - jestli si vsichni kupujou auta slepeny ze 4 jako cooper a s turbem po smrti
Napsal: čtv led 20, 2011 09:38
od Marek
Já mám na turbo stejný názor - když se k autu chováš jako člověk, turbo vydrží celou životnost motoru.
Nicméně konkrétně u Fabie se lidi často uchylovali k SDi z jiného důvodu: Fabia totiž není osazována motory TDi s rotačním čerpadlem, nýbrž pouze motory TDi PD. Jak známo PD motory nají tvrdý a pro mnohé lidi nepříjemný zvuk, navíc jsou statisticky poruchovější a náročnější na servis. Oproti tomu je staré dobré rotační SDi motor bez investic, držák a na údržbu a servis podstatně méně náročný. Lze jej mazat i MOGULem Felicia nebo jiným minerálem, zatímco PD motory mají speciální oleje za vyšší cenu. Kdo nepotřebuje kdovíjakou pružnost a preferuje držáka dělníka, pak SDi je jasná volba.
Napsal: čtv led 20, 2011 10:21
od zelvotron
To mě připomíná citát z Autoojetin: Jsou to nesmrtelný motory, bohužel dneska už jich je většina po smrti

Napsal: čtv led 20, 2011 10:24
od Marek
To je pěkný !!!
Napsal: čtv led 20, 2011 11:03
od Cooper
Já nevím co vám to furt zvedá tlak.....Já jsem úplně klidný. A nevím co se mi prodražuje. Za přepis jsem zaplatil úplně stejně a filtry a olej stojí taky všude stejně. Nedal jsem za to auto ani kačku navíc. Jediná neshoda je to ABS, jinak nic. Krom toho včera se mi kontrolka ABS při otočení klíčku rožla, otázka je, jestli tam není ta kontrolka "Defaultně" pro všechny modely. Dneska jdu do Tesca koupit si knížku o Fábii a pojístky....

Napsal: čtv led 20, 2011 11:38
od zelvotron
Na knížku se vyflákni, to seženeš na netu.
Napsal: čtv led 20, 2011 11:42
od vik2
nezplatil jsi nic navic??
-technicka
-EKO vypalne
-gumy
-prvotni udrzba
-baterka?????
to vse bylo zadara??
Napsal: čtv led 20, 2011 12:01
od Cooper
vik2 píše:nezplatil jsi nic navic??
Nic navíc s čím jsem nepočítal...

Už při koupi jsem věděl že je třeba udělat brzdy, rozvody, olej, zaplatil eko výpalné.
A VŮBEC, BĚŽTE VŠICHNI DO HÁJE! KOUPIL JSEM SI TO CO JSEM CHTĚL A NELITUJU TOHO. MOJE PRACHY MOJE VOLBA......DÍK DÍK DÍK

Myslím tím Ty co furt jenom dorypujou....
Napsal: čtv led 20, 2011 12:05
od vik2
spatne to chapes, aspon z me strany.
beru to jako debatu o Fabiich a Skodofkach obecne. Nic vic.
Tvuj pripad je pro me sice zajimavej, ale respektuju tvoji volbu