Stránka 54 z 77
Napsal: ned kvě 22, 2011 20:22
od Štěpán
Nábízím jednu korunu českou a k tomu to pivo, co ti už dlužím od loňského jarního srazu za ty jetý přední destičky.
Napsal: ned kvě 22, 2011 20:26
od ger007
nabízím 1 000 000 000 zimbabvských dolarov
a za tie dve lampy ti nabizim 150kc a este ta aj povozim v 21044
Napsal: ned kvě 22, 2011 20:33
od Štěpán
ger007 píše:nabízím 1 000 000 000 zimbabvských dolarov
a za tie dve lampy ti nabizim 150kc a este ta aj povozim v 21044
Bejt Pípákem, tak bych ty peníze nebral!!! Určitě jsou nakažený nějakou žiguláckou chřípkou a to by pak mohlo špatně dopadnout s nulasedmou nebo nulačtverkou.
Napsal: ned kvě 22, 2011 21:49
od Křečík Barbuška
No pokud by to bylo v pětidolarovkách tak bych se myslím do smrti oprostil od závislosti na produktech Harmaneckých papíren, případně bych si s nimi mohl pod tím mostem topit a choulit se do nich
.
Napsal: úte kvě 24, 2011 14:49
od Křečík Barbuška
Zajímavé, měnil jsem olej v motoru a mrcha přestala mazat. Po výměně oleje a filtru jsem nastartoval a kontrolka nechtěla zhasnout, zvýšil jsem otáčky a taky nic. Šahnu na filtr, chladný, čidlo zapojené. Znova to nakopnu a zase nic, motor dle sluchu jede nasucho. Odmontuji filtr a nic v něm, jen pár kapek na misce v bloku. Namontuju filtr, nakopnu a do dvou vteřin kontrolka zhasla, motor maže. Mám strašnou radost, že se to týralo nasucho a ještě větší z toho, že to je záhada. Olejový filtr je značky Tutela. Používám je již delší dobu a zatím nikdy jsem se s tímto jevem nesetkal, zvláštní.
Napsal: úte kvě 24, 2011 14:59
od Drobek81
co chces po italskem vyrobci...ja pouzivam jiz jen mann(ceske) a spokojenost - cenove vychazi tusim kolem 130kc, jelikoz jej zlevnili (pro 17ku pouzivam s vyssim prepoustecim tlakem).
Drive sem pouzival nejake ruske modre barvy a obcas se stalo, ze pri vymene nemel prepousteci ventil zadnou ucinnost. Sice sem jich spotreboval 20kusu bo sem je mel nakoupene ale ted uz radeji priplatim par korun
Napsal: úte kvě 24, 2011 15:05
od Křečík Barbuška
Kdyby Italové, dělaj je v pšonsku
.
Napsal: úte kvě 24, 2011 15:27
od Drobek81
aha, to je kvalitativne prast jak uhod...nu coz, chces setrit tak setri no
Napsal: úte kvě 24, 2011 17:57
od Little Red Riding Hood
hele s těma filtrtama je to zahada... ja už jich taky dost vyzkoušel a musim kupovat specifickej malej filtr aby mi tam vešel a vždy nakupuju ve značkovejch autodílech, mam tam ted nějakej italskej a spokojenost maximální... jen si nevzpomenu na značku.. ale chlapek mi po doporučil, že to bylo cca to nejlepší co měl...
ale jinak pro zajimavost, nakupuju občas co nejlevnější filtry pro výrobu odlučovače oleje a vytahuju z nich membránku... a třeba filtr od VIKA je 100X lepší udělanej než FILTRON, kterej je dokonce dražší, v tom FILTRONu za membránou už není žádne kovové tělo ale rovnou papirovej filtr (takže na jednu stranu membrána dolehá přímo na papír), kdežto ve filtru VIKA je ta membránka uložená v takovém kovovém bludišti (čili ma na obě strany doraz).. (no třeba to někdo pochopí..
)
Napsal: úte kvě 24, 2011 21:12
od Drobek81
zajimave zjisteni - jestli budes mit nekdy cas a chut, tak to nafot...rozdelal bych jeden mann at vidime jestli se to lisi (ty mann snad jako jedini delaji filtr na ladu s vetsim prepostecim tlakem, proto je beru, spravne by tam mely byt...
Re: Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Napsal: stř srp 24, 2011 22:24
od Křečík Barbuška
Re: Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Napsal: stř srp 24, 2011 22:27
od Jakub Metelka
Vypadá dobře
pěkná práce ,alespoň z fotek to ,tak vypadá
Re: Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Napsal: stř srp 24, 2011 22:50
od Laďuša
Krása
Hele, jakým odstínem to maluješ? Znáš název či kód?
Re: Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Napsal: čtv srp 25, 2011 09:58
od MartasBrno
Hezký! Kolik času ti to vzalo? Budu totéž dělat na modrém, akorát budu nucen tmelit a o jednou víc brousit než ty. Čím jsi to dělal? Sprejem?
Re: Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Napsal: čtv srp 25, 2011 14:03
od Křečík Barbuška
A dnes ta mrcha přestala dobíjet, tradiční závada, přerušený rotor
.
Co se týče dotazů výše, sprej, odstín Lada 235.