Stránka 54 z 117
Napsal: čtv říj 02, 2008 05:31
od Turbo Žigi
super čas
Napsal: čtv říj 09, 2008 07:17
od Pája
Nejsem proti, jen to máme k sobě asi 250 km. Spíš bych byl radši, kdybys to nechal odbrzdit.
Napsal: pát říj 10, 2008 06:47
od Ondra 07
Ivo píše:Původně tam chtěl dát motor z Porsche, ale měl s tím drobné problémy.
Rikas, nepasovali na sebe trubky od chladice jo....
zigul01 píše:je to proste dělo
,jentak dal at se dostanes na 5s
To by me panacek osobne dost namichl, ja budu rad kdyz se s tim nalozenym sedanem dostanu na 6s... ale jsem klidny, to je se seriovym motorem nemozne, a kdyz tak spotreba pod 20/100km nepujde. A to uz by asi Atexovi cukala noha na plynu a peneznka se otacela v kapse...
Napsal: pát říj 10, 2008 15:04
od Atex
Ondra 07 píše:ale jsem klidny, to je se seriovym motorem nemozne
no ja sem to psal uz drive, ale pro mne je prioritaou delat seriovy motor. . nekde uz jsme to tady resili...
Napsal: úte říj 14, 2008 07:53
od Atex
nechci byt nejak oklaman, okraden.. a tak se ptam, jakou ma hodnotu pretlakovy karburator Renault 1400 GT Turbo? dostal jsem avizo na jednoho zavodnika co ho prodava, al chce za nej 10 000 sk!
Napsal: úte říj 14, 2008 08:06
od Pája
Tos dostal od Turbožigiho nakládačku, že chceš stavět přeplňování?
Myslim, že budeš víc ladit než jezdit a na sprintech budeš v jiný kategorii, ale proti gustu...
Karb by moch bejt levnější, ale není to zas tak moc.
Zkoušels tohle?
http://renault.sbazar.cz/renault-5-1-4- ... 64942.html
Napsal: úte říj 14, 2008 12:21
od Saša
Atexi vraž turbo pod karbec , vše bez laborací a funguje to .
Napsal: úte říj 14, 2008 13:25
od Puhi
ale to nemôže dať medzichladič st. vzduchu - intercooler
čo on určite chce
A ešte jedna vec, už som to tu aj niekde napísal, pretlakové karbce by mali mať ešte auta renault fuego turbo a aj ford capri 2.3, to len pre info
Napsal: úte říj 14, 2008 13:36
od Atex
Saso uprimne asi to tak dopadne, nicmene porad se jeste snazim sehnat dily nutne k preplnivani, chlazeni a blow of ventilu, tyhle vsechny veci jdou na vykonu znat..
Pajo hehe nedostal, a uprimne zase tak moc se ho nebojim
ale to turbo je neco jineho, chci neceho dosahnout, tohle je ukazkovy pripad
Jinak pajo diky za tip, ale to uz je pryc...
Napsal: úte říj 14, 2008 15:12
od Wenca084
Atex píše:nechci byt nejak oklaman, okraden.. a tak se ptam, jakou ma hodnotu pretlakovy karburator Renault 1400 GT Turbo? dostal jsem avizo na jednoho zavodnika co ho prodava, al chce za nej 10 000 sk!
Tak to je pěkná kravina, to by ten karbec musel bejt ze zlata, za 10 litrů se dá sehnat Renault 1.4 Turbo pojízdné celé auto....Dělaly To v 5 , 11 renckách tyhle turba, sháněj někde jinde...wenca
Napsal: úte říj 14, 2008 19:48
od Atex
mam na vas dotaz (na vas kteri to znate), co rikate na tenhle karbec, majitel nevi presne z jakeho to je rencka ale je to solex.. foto:
Napsal: úte říj 14, 2008 19:53
od Mirek999
Zkus nejaky Renault forum.Urcite ti tam poradi vice,co se tyce toho karbce.
Napsal: úte říj 14, 2008 19:56
od Atex
uz sem koukal na klub a na forum, to je nemozne sehnat.. dokonce tam jeden psal ze to neni vec ktera se nekomu vali v supliku a nevi co s ni, ti co ho maji tak si ho udrzujou aby jim vydrzel co nejdele.. a samozdrejmne ho nikdo nechce prodat
Napsal: úte říj 14, 2008 21:53
od Yellow01
Atexi a nebyl by vhodnější horizontální weber? Sice to není levná záležitost, ale když už, tak ať to stojí za to.
Napsal: úte říj 14, 2008 22:54
od Marosqo
Yellow01 píše:Atexi a nebyl by vhodnější horizontální weber? Sice to není levná záležitost, ale když už, tak ať to stojí za to.
A preco troskarit ...ved rovno 2x
nieje to najlacnejsie ,naladit to je umenie ,ale ten vysledok +k tomu treba aj poriadnu vacku a spravit hlavu