Stránka 54 z 66

Re: Oranžáda 2101

Napsal: sob zář 10, 2016 10:17
od Cory
A co ventilove vole? Nie su vole moc male? Ale to by vzdy startovalo za studena zle.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: sob zář 10, 2016 10:32
od Vašátor
Ventilové vůle naposledy seřízené před 10.000km, nyní by už chtěly opět seřídit, jde slyšet že jsou hlučnější. Malé tedy nejspíš nebudou. Nicméně problém se startem se objevoval i po jejich seřízení. Je to prostě jednou nechce nastartovat, pak půl roku startuje jako víno, pak si po třech týdnech postaví hlavu a ani za prd nechce nastartovat :-(. Oranžáda si žije vlastním životem.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: sob zář 10, 2016 12:06
od Laďuša
Ale nakonec nastartuješ, ne? Tak vidíš, jsou lidi, co nenastartujou :P

Re: Oranžáda 2101

Napsal: sob zář 10, 2016 15:20
od Mičun
Já sem tedy amatér, ale nemůže se při tom blafnutí něco elektrickýho vopotit, ulejt??? ;)

Re: Oranžáda 2101

Napsal: ned zář 11, 2016 14:51
od Vašátor
Když tak nad tím přemýšlím, loni jsem tento problém řešil docela intezivně, povyměňoval co šlo a nakonec to byl vadný palec. Pak byl od divného startování dlouhý pokoj a začalo to zlobit zase až teď. Takže je docela možné, že opět odešel palec. Musím na to zítra mrknout :) , bohužel další nový už v zásobách nemám :-(

Re: Oranžáda 2101

Napsal: úte zář 13, 2016 01:05
od mayo456
ja by som pozrel kondenzátor, kladivko v zapaľovaní niekedy aj nové kladivko dokáže nejakým zázrakom prebíjať a dávať iskru všade len nie kde treba pre istotu by som pozrel j Ac pumpu stav membrány ale hlavne ten plast pod ňou či náhodou nie je nalomená tá trubica v ktorej chodí tyčka a tým pádom by dávala/nedávala benzín do karburátora, prípadne či niekde nedrhne čí sa pohybuje ľahko. ja si tiež myslím že najskôr problém bude kdesi v zapaľovaní kedže vravíš že ide ako keby n tri valce a potom následne nechytá. prípadne ešte či nebude prasknuté veko rozdeľovača, nebude niečo s palcom a pod. pri kvlite dnešných súčiastok je veľa možností čo by to mohlo byť.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: úte zář 13, 2016 10:03
od Jimmi
Jestli se to objevuje takto pravidelně/nepravidelně, začal bych u součástek, které se po vypnutí motoru náhodně zastavují v různých polohách. Tak třeba přerušovač. Pokud zůstane stát rozpojený, může za tři neděle zoxidovat. Pokud je to nějaká šílená neoriginální náhrada a má kontakty ze železa :mrgreen:
Jinak vždycky, když jsem žigula startoval po nějakém delším stání (ještě když to bývalo mé hlavní provozní vozidlo), tak se mi vyplatilo kromě napumpování paliva ruční pumpičkou i několikrát sešlápnout před startem plynový pedál.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: úte zář 13, 2016 11:33
od Vašátor
Díly používám jedině kvalitní, nejlépe ještě CCCP. Maďarská, polská, apod.kladívka hážu rovnou do koše. Palivová membrána nová, pumpa ve 100% stavu.

Co se týče startování žigulíka, každý chce trošku něco jiného. Některý sešlápnout plyn, jiný zase startování bez plynu. Většina vozů mnou seřízených startuje se sytičem bez plynu.

Včera jsem po týdnu startoval, motor zablafal jakoby na tři, umřel a následně chytil jakoby nic. Tak já nevim ... :mrgreen: Další start to zkusím prvně uchcat pošlapáním plynu a uvidíme.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: úte zář 13, 2016 14:26
od valda1971
Vašku, máš pravdu, každý Žigul je jiný. Můj první origo motor nesnesl před studeným startem se dotknout plynu, tomu současnému "chutná" že než začnu startovat, tak asi 3x sešlápnu pedál, pak už start bez plynu (na sytič). Tak to chce vyzkoušet, co chutná Oranžádě. Jenže s těmi třemi válci je mi to divné...

Re: Oranžáda 2101

Napsal: úte zář 13, 2016 15:00
od Jimmi
Mně to taky vždycky startovalo jen na sytič, abys to špatně nepochopil. Jen po delším stání chtěl ten plyn.
Podle mě ty rozdílnosti u různých kusů jsou dány nějakým součtem mikroskopických netěsností v palivové soustavě a karburátoru. Za normálního provozu se to moc neprojeví, až když to chvíli stojí.
Jinak CCCP výrobky od osmdesátých let výše taky nic moc. Ideální je nějaký originální od Fiatu, ale člověk se musí popasovat s tím, že to je zrcadlově otočené 8) Naposledy jsem to řešil u kondíku (spíše preventivní výměna za MagnetiMarelli) a musel jsem ho tam dát svisle.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: sob říj 15, 2016 10:53
od Vašátor
Dlouho jsem zde nic nepsal, nyní mám chvilku, tak bych to mohl napravit. Od podzimního ladasrazu Oranžáda absolvovala výlet na zříceninu Zubštejn u Bystřice nad Perštejnem, odjela nádherný prodloužený víkend na Šumavě a hned druhý den se opět ubytovala na prknech, která znamenají svět :). Tentokrát Oranžáda zvládla celotýdenní minisérii k oslavě nedožitých 80-tých narozenin Václava Havla.

Ale hezky popořadě :)

Nejstarší krytý dřevěný most - obec Černvír , viz.: https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C5%99ev ... nv%C3%ADr)
Hrad Zubštejn, jeden z největších hradů Moravy, 682m.n.m. , viz.: https://cs.wikipedia.org/wiki/Zub%C5%A1tejn
Topolová alej u obce Krčma, vedla tudy středověká obchodní cesta. V Krčmě se pak scházeli lupiči z blízké Trenckovy rokle.

Re: Oranžáda 2101

Napsal: pon lis 28, 2016 12:47
od Vašátor
Oranžáda před nedávnem vystřídala řadovou garáž za JZD ubytovnu :mrgreen: . Pro Oranžádu jsem vyrazil na motocyklu a po cestě pěkně promrznul :mrgreen:

Re: Oranžáda 2101

Napsal: pon lis 28, 2016 20:19
od Crocodile
Zato je oranžáda přes zimu v dobré společnosti těch správných automobilů... :)

Re: Oranžáda 2101

Napsal: stř lis 30, 2016 21:53
od Marťas
Pěkná, kolego :) V sobotu jsem tak promrznul na mojí 353, že ještě teď skoro nemůžu hývat krkem :D

Re: Oranžáda 2101

Napsal: čtv pro 01, 2016 06:37
od Luděk Musil
Brr ... . Hoši - venku zima jak v lese a Vy (skoro v tento moment přemýšlím, jestli dávat velké písmeno jako známku toho, že si Vás vážím :lol: ) nastupujete na povoz, který nechrání šoféra před počasím :evil: . L.