Stránka 54 z 57

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: stř srp 24, 2011 14:36
od Crocodile

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pát zář 16, 2011 12:10
od dmatej
Že bych ještě honem pořídil Lux verzi?
Ale když já ten 1.6 8V motor docela rád - teď jsem vezl narvané auto bagáží a čtyřmi chlapy a docela koukali ... jel jsem předpisově krom chvíle, kdy mě natruc nechtěl pustit VW Transporter, tak jsem ho předjížděl 150, to jsem dostal vynadáno :-) . Výsledná spotřeba 6.1 je velmi slušná (Sokolov-Loket-Plzeň).

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pon říj 03, 2011 18:23
od zelvotron
Modernizace Kaliny hatchback:
Obrázek
Obrázek

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pon říj 03, 2011 20:30
od mirozv
Pograntenie Kaliny? Osobne sa mi viacej pozdáva toto:
Obrázek

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pon říj 03, 2011 20:37
od FOMA
Sandero jak vyšitý.

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: úte říj 04, 2011 16:27
od plavec
nojo z něčeho to okopírovat musej.Přeci si ten design nebudou vymýšlet sami.

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: stř říj 05, 2011 11:19
od Hurikán
:lol: :lol: :lol: Tyhle "zasvěcené" diskuse o kopírování vzhledu aut mě vždycky strašně pobaví. Zejména v dnešní době, kdy už vzhled vozidel nenavrhuje člověk, ale používají se počítače s různými "šablonami" a tvůrčí týmy se navíc musí přizpůsobit dodavatelům jednotlivých komponent, neboť dnes si už žádná automobilka sama skoro nic nevyrábí. Potom je kritika podobnosti vzhledu opravdu velmi úsměvná. Obzvláště je to zajímavé v kontextu s vrozenou stádností lidí, kdy velmi často dochází k obrovské kritice a zesměšnění věci, která se, byť i jen lehce odlišuje od zažitých "standardů".

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: stř říj 05, 2011 11:38
od dvk
Když jsme u toho designu, jen tak mimochodem - mrkněte na fotky na http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=714399
Hlavně interiér - nemůžu se zbavit pocitu, jako by zase přicházely do módy ostré linky a "hranatý" vzhled. Třeba časem ty naše krabice zase přijdou do módy :D :wink:

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: úte lis 01, 2011 21:33
od zelvotron
Oficiálně potvrzeno: Lada Kalina dostane agresivnější vzhled a automatickou převodovku.

http://www.zr.ru/a/376142/

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pát lis 11, 2011 15:24
od Patrac
Volal jsem do Lady sadské ohleně nějakých informací a:
Lada kalina by se už příští rok snad mohla dovážet s faceliftem Granty. tzn přední blatníky, maska a td.. se uvidí.
jestli chcete nějaké podrobnější informace okol Kaliny a marně je hledáte na webu Lady či dokonce CS lady tak je zaručeně najedete tu:
http://www.lada.de/kalina0.html
a to včetně porovnání spotřeba LPG/ benzín a dalších informací jako rozměr disků kaliny barev karoserií a td..
Ještě by mne ale zajímal jedna věc. Když sekoukám na porovnání kufrů u různých aut,. Zajímalo by mne čím je to že třeba fabia má obsah kufru 315/1180L což po sklopení sedadel je defakto 4násobek u kombíka je to 505 l / 1.485 L což po sklopení sedadel je defakto 3násobek původního prostoru. u 04 je to 440/1260L !!! u Priory 444/1020L! ale u kaliny combi se udává 350/690L není to trochu divný? jak je možný že u všech aut se prostor po sklopení sedaček defakto ztrojnásobí až zčtyřnásobí. Naproti tomu u Kaliny po sklopení sedaček není ani dvojnásobný??? :shock: :shock: je něco špatně a nebo to tak opravdu je.... A pokud ano tak proč?

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: pon lis 28, 2011 23:09
od dmatej
Přiznávám, že pořád čekám, až to někdo rozlouskne, sám jsem líný to zkoušet. Ledaže by někdo měl tak 1200L ... čeho? Asi by šlo vzít třeba tenisáky. Spočítat vrstvu a proklad prázdných míst, resp. kolik procent objemu zaberou nad svůj vlastní objem. Oproti krychličkám výhoda - nemusí se skládat a mělo by to vyjít celkem přesně ...

Předpokládám, že srovnáváš stejná varianty kastle.

Ještě mě napadlo - poměr je nepodstatný - pokud vyjdu z předpokladu, že cestující vzadu mají zhruba stejně místa, tak po sklopení se jejich prostor stává nákladním ... potom ta čísla ...
FABH: 1180-315=865 ... 900=150x60x100cm ... to by zhruba odpovídalo na zadní místo po plato (š x v x h)
FABC: 1485-505=980
2104: 1260-440=820
PRIC: 1020-444=576
KALC: 690-350=340
Ano, něco tu nehraje :-) ... Řekněme, u prvních tří aut se toho dá dosáhnout posunutím předních sedaček úplně dopředu. Že by to u Kaliny bylo se sedačkami až vzadu? Těch 300L je nic, 150x15x100 cm ... to by vycházelo. Jen poslední údaj je nějaká blbina. O kolik se dá posunout sedačka? Cca 30cm? Čili to by pak byl rozdíl 150x60x30=270L ...+340=610L.
Což pořád nesedí, protože vzadu je v Kalině rozhodně příjemnější pobyt ve 3 lidech než ve Fabii. Chce to metr. Aspoň na hrubo. Ačkoliv ... jak se sklápí sedačky u Fabie? Taky do roviny s kufrem, čili opěradlo dělá podlahu? Nebo se sedačky "srolují" až k předním opěradlům? Tak by se dal totiž nahnat ten zbývající objem, levou zadní.

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: úte lis 29, 2011 07:26
od Luděk Musil
dmatej píše:Ačkoliv ... jak se sklápí sedačky u Fabie? Taky do roviny s kufrem, čili opěradlo dělá podlahu? Nebo se sedačky "srolují" až k předním opěradlům? Tak by se dal totiž nahnat ten zbývající objem, levou zadní.
Tak jsem zaběhl za kolegou do vedlejší kanceláře ... má služební fóbyji 1,2 TSi combi. Takže:
Felicia: sklopí se zadní opěradlo na sedadlo a celý se to přetočí k předním sedadlům (takže opěradlo udělá vlastně obrat o 180°)
Fabia: zadní sedadlo se naklopí o 90° k předním sedadlům a opěradlo se sklopí, takže jeho záda dělají podlahu kufru (do roviny).
Vlastně zcela stejně jako 2102 a 2104 :idea: . L.

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: úte lis 29, 2011 09:07
od ger007
museli to od nas odkukat ty zapadonemecky sutruhovai ! :-D

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: stř lis 30, 2011 01:29
od dmatej
Jo. Felicie to tedy má jako Favorit, to mi tuhle předváděl kamarád a divil jsem se, co je tam najednou místa :D
U Fabie jsem to právě nikdy nesklápěl.
U Kaliny se odklopí sedák dopředu a opěradlo padne na jeho místo - podlaha je pak do roviny. Když něco víc vozím, obvykle to narvu ještě pod přední sedačky a pod ten sklopený sedák - je tam totiž ještě slušná mezera na bágl, spacák, stan, cokoliv - teda, krosnu už tam nedostanu :D

Re: Cekani na Kalinu.

Napsal: stř lis 30, 2011 07:19
od Luděk Musil
Jak to tak čtu - tak Lada je v tomto konzervativní :idea: (teda ještě by mě zajímala "desítková řada", ale asi to bude stejný).
Na rozdíl od škody, která začínala odklopením sedačky a sklopením opěradla, potom "rolování" (F+F) a opět na začátek :lol: . L.