Stránka 54 z 82

Napsal: čtv pro 09, 2010 08:02
od Puhi
lavor je malý :wink: vždy som bol celý od vody a musel som s tým byť v jame. Pričom tento "bazmek" je obrovský a stačí ho zasunúť pod auto, vojde to aj popod lízatko a nemusím do žiadnej jamy :lol: ako som písal vyššie, luxus ako sviňa :mrgreen:

Napsal: čtv pro 09, 2010 09:11
od Teepee
Používám na vypuštění vody z motoru hadici, co byla mezi chladičem a expanzní nádobou. Je krásně ohnutá, pod motor dám kýbl a hadicí proud směřuji do něj. Pak už to chce jen rychle ruce na moment vyndání zátky a přiložení hadice. Trochu se samozřejmě vždycky rozcamrá. Lepší je nechat zavřený chladič víčkem, letí to pak pomaleji.
Na většinu oprav mi zatím stačilo vypouštět jen po úroveň zátky na bloku. Když je třeba vypustit vše, pak je to problém, protože ten vypouštěcí šroub na chladiči je jen na parádu nebo na utržení a třeba Bílý ho na chladiči vůbec nemá :shock:
nezbývá než vyndat dolní hadici k chladiči a pochytat co se dá.
Pak to všechno pěkně od fridexu opláchnout (hadicí, konví).

Napsal: čtv pro 09, 2010 13:22
od vintera
Teepee, potvrzuji tvá slova o vypouštěcím šroubu chladiče, snadno se utrhne z chladiče a pak se musí letovat zpět, což není vždy příjemné. I když těleso se závitem přiletované na chladiči má šestihran na klíč, kterým se má přidržet aby se neutrhnul, stejně se občas nehoda stane, zvláště když některý z předchozích povolovačů již těleso natrhnul a drží silou vůle. Vloni mi takhle chudák švagr utrhnul vypouštění hned dvakrát.

Napsal: čtv pro 09, 2010 13:24
od Patrac
vintera píše:Teepee, potvrzuji tvá slova o vypouštěcím šroubu chladiče, snadno se utrhne z chladiče a pak se musí letovat zpět, což není vždy příjemné. I když těleso se závitem přiletované na chladiči má šestihran na klíč, kterým se má přidržet aby se neutrhnul, stejně se občas nehoda stane, zvláště když některý z předchozích povolovačů již těleso natrhnul a drží silou vůle. Vloni mi takhle chudák švagr utrhnul vypouštění hned dvakrát.
a proto stačí jedndouchá věc pod vyžíhané měděné těsnění dát trochu motorového silikonu a povolit není žádný problém.. mám to tak na 04 a měl jsem to tak i na 07..

Napsal: čtv pro 09, 2010 13:39
od Teepee
Patrac píše:a proto stačí jedndouchá věc pod vyžíhané měděné těsnění dát trochu motorového silikonu a povolit není žádný problém.. mám to tak na 04 a měl jsem to tak i na 07..
U Hnědýho jsem to tehdy opatrně povolil s chladičem na stole. Naprasklé letování vypouštěcího hrdla jsem omáznul epoxydem, jen pro jistotu, neteklo. Pokus o letování horkovzdušnou pistolí se nedařil. Pak jsem nasadil papírové instalatérské těsnění a dotáhl zátku opravdu hodně lehce. A dodnes to takhle bráchovi jezdí, jestli to jde povolit nevím, už jsem s tím nic nedělal. Ale sázel bych, že to půjde povolit snadno, případně přilepené papírové těsnění se určitě odtrhne snadno.
To je taky tip, jak na to.

Napsal: čtv pro 09, 2010 14:42
od ger007
tos kedze nemame nikoho doma mesiara tak mi bude muset stacit neaky lavor alebo si kupim detsku vanicku a patricne ju unizim :-D

Napsal: čtv pro 09, 2010 15:02
od Luděk Musil
ger007 píše:detsku vanicku a patricne ju unizim
No však a co? Praxi v řezání (petek) už máš ... tohle je akorát trošku větší petka :P . L.
PS: jen tak mimochodem - co a jak dál?

Napsal: čtv pro 09, 2010 15:10
od ger007
Ludo dnes mi dosla financna podpora takze buduci tyzden pojdem zaniest olizat hlavu, ventili vahadla pruzinky.... tu mam aj olejovy filter som dotiahol aj tesnenie pod hlavu takze by som ti to dodal ako vianocny "darcek" :-D

Napsal: čtv pro 09, 2010 15:36
od Luděk Musil
ger007 píše:takze buduci tyzden pojdem zaniest olizat hlavu, ventili vahadla pruzinky.... tu mam aj olejovy filter som dotiahol aj tesnenie pod hlavu
Dárek pod stromeček jak dělanej :lol: ... dobrá - budu s tím počítat. L.

Napsal: pon pro 13, 2010 23:48
od ger007
defekt, je tam OR 35ka mhhhh.. hned sa citim lepsie

Napsal: úte pro 14, 2010 08:49
od Majo
ked budes dobry najdem to tvoje koleso v pivnici :D

Napsal: sob led 01, 2011 10:35
od ger007
takze, zase novinky,

zase to nepremávalo :(, cestou do brna asi 70km pred brnom sa mi zacalo zdat ze tie predne svetla svietia cim dalej tym menej, moje podozrenia sa potvrdzovali aj tym ze zacalo zhasinat podvietenie pristrojov, hovorim si niekde je chyba, tak som si povedal ze za buchlovkami zastavim a skontrolujem to, avsak uz pri prvom klesanim s autom zacalo neako trhat, hovorim si to neni dobre, auto zrazu zhaslo, hned som vedel ze je zle, zastavil som na kraji, otvoril kapotu a vidim ze ked remen sa neroztrhol a vsetky kontatky OK, nechapal som, starter motorom ani nepretocil po asi pol hodine stania sme auto kusok potlacili a ono nastartovalo, hovorim si parada huraa do brna, avsak rozsvietila sa kontrolka dobijania, vedel som ze auto nezajde viac ako 40km, tak som sa nalepil za jednoho favorita zhasol predne svetla, a jel, konzultoval som z kralom ake otack su pre spotrebu energie najoptimalnejsie, avsak kym som sa to dozvedel auto chciplo a tentokrat fest. po otoceni klucikom motor ani nestekol a svetla uz len tak doblikavali. tak som rozmyslal, nehat auto pri ceste aspon 3 dni dokym pre nho pridem alebo niekomu zavolam, nakonec som zavolal Ludkovi Ondruchovi, ktory ma odtiahol az do brna (cca 40km) ktore som absolvoval bez prednych svetiel baz kurenia s o tvorenym oknom (vonku -14°) do brna som prisiel premrznuty jak sobolie hovno, ale stastlivo, na silvestra prebehla oprava, vysledok opravy, SPATNA POISTKA c. 10 ! :roll: :roll: a teraz sa mi mozete smiat :-D.

tymto sa chcem este raz podakovat Ludovi O za odtah a opravu mašiny! bez neho by som tam zamrzol :lol:

Napsal: sob led 01, 2011 11:52
od MartasBrno
Jojo, blbá chyba, nedobíjí to a přitom kontrolka nesvítí. Hnus co? To se musí identifikovat už podle slábnoucí baterky, jinak je zle. Snad se mi to nestane.

Napsal: sob led 01, 2011 12:50
od ger007
mno keby sa rozsvietila kontrolka clovek by to hned inac zacal riesit, hned by som zastal a uvazoval, ale ked sa kotrnolka rozsvietila bolo uz pomerne neskoro :-D

Napsal: sob led 01, 2011 12:53
od MartasBrno
no právě, to je darda, baterka už je vybitá, nehledě na riziko zamrznutí vymlácené baterky... To je dobře že jsi to neodstavil, bo jak to zamrzne, tak ju to dost bolí.