Stránka 54 z 60
Napsal: čtv led 06, 2011 17:12
od Veverka
Jsme nenapravitelní

.Stejně všechno jednou shnije

.
Napsal: čtv led 06, 2011 17:57
od Marťas
Cooper píše:Navíc o klesání ceny Fábie nemá cenu mluvit, protože jestli jí koupím, tak už jí stejně neprodám, pude už rovnou do šrotu....
Tak to se za 10 let do ní vysypeš 5x tolik, než do žigula

Napsal: čtv led 06, 2011 18:04
od Cooper
Marťas píše:Tak to se za 10 let do ní vysypeš 5x tolik, než do žigula
To máš něják potvrzené, nebo jenom rýpeš?

Já za rok do žigula nasypal okolo 10 tisíc....
Napsal: čtv led 06, 2011 18:14
od Veverka
To tam může stát i jen jedna

blbina.
Napsal: čtv led 06, 2011 18:40
od Laďuša
A úplně nejlepší je, když se setkají 2 vesmíry a ani jeden nehodlá ustoupit

Napsal: čtv led 06, 2011 18:52
od Cooper
Laďuša píše:A úplně nejlepší je, když se setkají 2 vesmíry a ani jeden nehodlá ustoupit
Tak něják

Já mám prostě jasno a jestli si nabiju hubu, tak si hubu nabiju

a bude to moje huba...
Navíc díly na Fábii jsou jedny z nejlevnějších, např přední kuláky stojí tak samo jako na žigula. Nejdražší na motorizaci SDI jsou asi rozvody (asi 7000 tisíc). SDI ani nemá dvouhmotnostní setrvačních který běžně stojí kolem 15ti tisíc. A jestli tak vstřiky i čerpadlo mi spraví kolega v práci......takže No stress...Krom toho, není zase tolik prací které bych si na Fábii neudělal sám, nebo u kamaráda co má servis a se vším mi poradí.
Jo, na žígo jsou levné díly, které taky vydrží třetinu....
Jak jsem řekl, já jsem rozhodnutý

Napsal: čtv led 06, 2011 18:59
od Marťas
Napsal: čtv led 06, 2011 19:16
od Cooper
Jo, tohle všechno vím....dík za shrnutí. Já budu mít díly přece jen o něco levnější např kolega v práci má v autokelly slevu 40%. Hádat se nebudu, na údržbu je Fábie určitě dražší, ale podle mě to zase není tak drastické.....Uvidíme časem...
Napsal: čtv led 06, 2011 20:35
od Jan Vaníček
Ať si každý koupí co chce a utratí peníze za co chce. Slušný plasťák je prostě bezpečnější než shnilý žigulík. To je neoddiskutovatelný fakt. Žes koupil popelnici žigula - no jo - to se může stát i u podstatně dražšího auta. Již nikdy nebudeš mít tak nízké provozní náklady!!! Myšleno samozřejmě provož + amortizace.
Ze zkušenosti se strašně směju: nojo naftu seženu za babku ... . K případné fábii SDI: odchází ŘJ motoru, praskují př. péra, odchází ložiska, čepy jsou tak na 30tis, o kostech ani nemluvím. V Ostravě bych asi zvažoval i pojištění - polsko je stejně jako tady u mě velmi blízko ... .
Napsal: čtv led 06, 2011 21:45
od Křečík Barbuška
JmJ píše: ... za tento tyden sem najel asi 1200 km v modernim vykonem voze s naftovym motorem se vsim luxusem s tim, ze po dojezdu 600 km sem presedl do vymrzleho VAZu a jel sem 15 km domu, takze celkem jasne vim, jaky je to rozdil ...
Něco jako když se přestěhuješ z Hiltonu do jeskyně, že?

Napsal: čtv led 06, 2011 22:18
od Laďuša
Jan Vaníček píše:. K případné fábii SDI: odchází ŘJ motoru, praskují př. péra, odchází ložiska, čepy jsou tak na 30tis, o kostech ani nemluvím.
Co všechno odchází na žigulu by se taky dalo vypsat.... Těch témat o tom, co zrovna komu nefunguje, tu taky neni málo

Napsal: čtv led 06, 2011 22:23
od JmJ
Koko Loko píše:JmJ píše: ... za tento tyden sem najel asi 1200 km v modernim vykonem voze s naftovym motorem se vsim luxusem s tim, ze po dojezdu 600 km sem presedl do vymrzleho VAZu a jel sem 15 km domu, takze celkem jasne vim, jaky je to rozdil ...
Něco jako když se přestěhuješ z Hiltonu do jeskyně, že?


ale po pravde to necitim nejak tragicky. jen chudak vaz trpi, bo stoji 10 - 12 hodin na mrazu a ja pak po nem chci vykony jako po preprogramovanem dieselu, coz chudak nemuze dokazat ani po zahrati, natoz tak za studena. ty zvuky co se z nej linou, kdyz hned po nastartovani ho rozjedu na 90 - 110 km/h, to bych ti nepral slyset. neco jako vlkodlak v diferaku

Napsal: čtv led 06, 2011 22:50
od Hurikán
Napsal: pát led 07, 2011 08:50
od dvk
Cooper píše:Kombíka si chcu stejně nechat
Cože ? Už mám koupené kotouče do flexy

Napsal: pát led 07, 2011 09:41
od Sid
Originál Škodovácke súčiastky sú oveľa drahšie než ten prehľad, ktorý tu nahodil Marťas. Tie diely, ktoré tam boli uvedené sú už druhovýroba, tzv značkové diely. U tých nemôžeš očakávať takú kvalitu a výdrž ako u originálov.