Stránka 53 z 124

Napsal: stř led 19, 2011 10:40
od JmJ
Cooper píše:Tak jsem z magistrátu doma, Fábka dostala spz 7T3 9332. Jediná věc co mě zaráží a dost i štve-> Všude se píše že auto má ABS, jak v STK tak ve velkém techničáku. Realita je taková že autu se normálně kola na ledu a štěrku blokují, na palubce žádné ABS nesvítí....:-(
lepsi varianta je, ze abs tam je a nepracuje (pod kaptou nekde bude takova ta typicka "rozvodna kostka"), druha varianta je, ze to auto puvodne vlastne bylo uplne jine auto, ktere asi totalne umrelo a nekdo pouzit papiry a kusy puvodniho vozu pro vyrobeni vozu druheho. Treba casem zjistis, jaka dve auto ti k sobe svarili ;-). Verme tomu, ze to abs jen nefunguje ;-)

Napsal: stř led 19, 2011 10:55
od Petr HC
Marek píše:A fyzicky v autě ABS je nebo není?
Je možné, že tam vůbec není a nikdy nebylo...........
Pokud platí tato varianta,stálo by za zkoušku, "vyrazit" z autobazaru slušnou slevu. Pokud by to tedy stálo za"tahanice s nimi.

Napsal: stř led 19, 2011 10:57
od Cooper
Marek píše:A fyzicky v autě ABS je nebo není?

Je možné, že tam vůbec není a nikdy nebylo. Je možné, že tam není a původně bylo. Je možné, že tam je, ale je v poruše a aby nesvítila kontrolka, vyndali ji. Je možné, že ABS v autě je a je v poruše, kontrolka svítí a Ty už to nehul a možná ji svítit uvidíš !!! :-D
Myslím si že fyzicky v autě není, protože tam nikde nevidím tu rozvodovou kostku jak píše JmJ. ještě se pořádně podívám. Krom toho, i kdyby to auto bylo svařené z 5 aut a jezdilo, tak je mě to šumák :-D

Napsal: stř led 19, 2011 11:05
od JmJ
Cooper píše:
Marek píše:A fyzicky v autě ABS je nebo není?

Je možné, že tam vůbec není a nikdy nebylo. Je možné, že tam není a původně bylo. Je možné, že tam je, ale je v poruše a aby nesvítila kontrolka, vyndali ji. Je možné, že ABS v autě je a je v poruše, kontrolka svítí a Ty už to nehul a možná ji svítit uvidíš !!! :-D
Myslím si že fyzicky v autě není, protože tam nikde nevidím tu rozvodovou kostku jak píše JmJ. ještě se pořádně podívám. Krom toho, i kdyby to auto bylo svařené z 5 aut a jezdilo, tak je mě to šumák :-D
to jiste, take bych to zbytecne nedramatizoval. jde jen o to, aby to bylo vyporadano spravne s urady a taky jde o to, jestli cena odpovida tomu, ze se to auto muze v pluce zlomit :lol: (sranda, ale rozumis co sem myslel).

Ted uz pozde bycha honit, jen doufat, ze vsechno bude ok. Coz, verme tomu, bude.

Napsal: stř led 19, 2011 11:24
od Teepee
Cooper píše:Ještě se pořádně podívám.
Tak vzhůru do toho. Snad za chvíli nezjistíš, že nějaká hadička nebo trubička u žigula byla jen slabý odvar...
Já osobně mám pocit, že takhle moderní auto by už mělo mít brzdy na vyšší úrovni než LADA, tudíž s ABS. Vypnout ho vyndáním pojistky můžeš na vyblbnutí vždycky.
Kromě kostky taky hledej senzory u kol a na nábojích signalizační kroužky (vypadá to jak věnec setrvačníku)

Napsal: stř led 19, 2011 11:50
od Marek
ABS není v základní výbavě Fabie a dokonce ani ve výbavě vyšší. Výbava Classic ABS neměla, výbava Comfort jen někdy. Pouze výbava Elegance měla ABS ve výbavě vždy.

Jednotka ABS s rozvodnou kostkou se musí nacházet v motorovém prostoru v bezprostřední blízkosti hlavního brzdového válce.


Sice je Ti, Coopere, asi jedno, jestli vůz ABS má nebo nemá (ostatně možná by to i mně bylo jedno). Ale problém je v tom, že pokud je v TP uvedeno, že vůz má ABS a fyzicky jej nemá, nepustí Tě legálním způsobem přes STK.

Napsal: stř led 19, 2011 12:09
od Cooper
Marek píše:ice je Ti, Coopere, asi jedno, jestli vůz ABS má nebo nemá
No to mi právě jedno není. ABS jsem moc chtěl, je to podle mě jediný asistent který za něco stojí. K BV jsem se díval ale krom dvou trubek tam nic není. Co kdybych zkusil dát pojístku do slotu pro ABS, to se nic nestan, ne?....Konečně se mi podařilo vytáhnout baterku, teda až po přečtení návodu. Horší že baterka je patrně po smrti. Od rána do ní proudí 6A a při poslechu vevnitř jen "bublá". Je stará 5 let, bezúdržbovka s magickým okem..

Napsal: stř led 19, 2011 12:15
od zelvotron
Marek píše:Jednotka ABS s rozvodnou kostkou se musí nacházet v motorovém prostoru v bezprostřední blízkosti hlavního brzdového válce.
No třeba u některejch nissanů byla jednotka "šikovně" umístěná hned za PP světlometem, v exponovaným místě, i při menší nehodě tak lehce došlo k poškození vedení a ztrátě tlaku ve všech okruzích. :|

Cooper: Opiš si vin, zadej ho sem: http://igorweb.org/vindec/Default.aspx

Pak se koukni pod koberec v kufru, měl by tam bejt štítek s kódama u rezervy a ty opiš sem:

http://igorweb.org/equidec/
http://igorweb.org/equidec/jaknato.html

A třeba se dovíš víc :)

Napsal: stř led 19, 2011 12:30
od Marek
Jestliže v blízkosti hlavního válce brzd jednotku nevidíš, prostě ten vůz ABS nemá a vzali Tě na hůl podruhé (nebo už po vícekráte?).
Tu jednotku bys určitě nepřehlédl, je to hliníková kostka jako hrom s čerpadlem. Nejdelší rozměr tohoto kusu je cca 20 cm.

Napsal: stř led 19, 2011 12:37
od Cooper
E0A = Žádné akční provedení
1D0 = Bez závěsného zařízení
5SL = Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické
5RQ = Zpětné zrcátko vpravo, konvexní
1KM = Bubnové brzdy zadní
6FA = Díly bez zvláštní povrchové úpravy
1AL = Posilovač brzd
3FA = Bez střešního okna (plná střecha)
1N2 = Řízení s posilovačem, elektro/hydraul.
1NC = Zakrytí kola
H8P = Pneumatiky 165/70 R14 81T
4UC = Airbag řidiče
4R2 = Elektrické ovládání předních oken, zadnímechanicky
B14 = Země typových zkoušek-ITÁLIE (SAN MARINO, VATIKÁN)
3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu při nehodě napínaný, výškově seříditelný
4X0 = Bez bočního airbagu
4A0 = Bez vyhřívání sedadel
8L3 = Střešní anténa
J0D = Baterie 220A (45Ah)
7AA = Imobilizér elektronický
8GL = Alternátor 120A
6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti
9AP = Automatická klimatizace - Climatic
8RE = 4 reproduktory (pasivní)
7Q0 = Bez navigačního přístroje
8AA = Bez rádia
8QA = Klíček bez osvětlení
8X0 = Bez omývacího zařízení světlometu
4F1 = Centrální zamykání
B14 = Země typových zkoušek-ITÁLIE (SAN MARINO, VATIKÁN)
1GG = Tlumení přední, Basis 2
QN0 = Bez zásuvky pod předními sedadly
3L0 = Bez výškového seřizování sedadel
9P0 = Bez kontroly zapnutí bezpečnostních pásů
Q2X = Modifikovaná sedadla vpředu
7X0 = Bez pomocného parkovacího zařízení
9E0 = Bez osvětlení zavazadlového prostoru
8WA = Bez předních mlhových světlometů
7A0 = Bez přípravy/vestavby CD-měniče
QG0 = Bez prodlouženého servisního intervalu
0GE = Exhalační předpis EU3
J13 = Okruh pérování 13
7P0 = Bez bederní opěry v předních a zadních sedadlech

o ABS ani slovo. Spíš se divím nad tou baterkou 45 Ah? To je sakra málo pro nafťáka, ne? Jinak všechno sedí. ABS je napsané i v protokolu o technické.....

Napsal: stř led 19, 2011 12:40
od Marek
Je zde několik podivností - například kód J0D - baterie 45Ah. Pro naftový motor nesmysl, něco nepochopitelného. Takže toto PR číslo je kravina jako barák.


Podle mého názoru, a už jsem to tu prezentoval, se nejedná o sériový model. Výbava tomu totiž neodpovídá. Buď je to vůz postaven a vybaven na konkrétní přání dle požadavků zákazníka, nebo je to zbořenina a složenina z několika aut.

Spíš bych se klonil k variantě A, ale můžu se mýlit.

Napsal: stř led 19, 2011 12:42
od Cooper
Marek píše:Je zde několik podivností - například kód J0D - baterie 45Ah. Pro naftový motor nesmysl, něco nepochopitelného. Takže toto PR číslo je kravina jako barák.
Pravda, znovu jsem to překontroloval. Má tam být JOL. Tedy: J0L = Battery 340 A (70 Ah)

Jo, dovybavení podle přání zákazníka mluvil i v bazaru. Každé auto z Itálie má klímu. Teda, jen rádio mám v autě "navíc" to tam z továrny nebylo.

Napsal: stř led 19, 2011 12:42
od zelvotron
Jako co je v TP není vůbec směrodatný, takhle existují i desítky s abs a krabice s předním náhonem :)

Pokud se výbava na štítku shoduje s fyzickou v autě, tak je velká pravděpodobnost, že to není složenina, ale originál.

Napsal: stř led 19, 2011 12:44
od Marek
To jo.....

Ale o tom ABS bych si nechal podat vysvětlení od bazarníka. A určitě bych si zajel na jmenovanou STK, aby mi to ABS v autě ukázali, když potvrdili jeho přítomnost ve vozidle.

Napsal: stř led 19, 2011 12:45
od Cooper
zelvotron píše:Jako co je v TP není vůbec směrodatný, takhle existují i desítky s abs a krabice s předním náhonem
Je to fakt. Mám tam i "Vozidlo je vybaveno atomatickou převodovkou"

Nemám zkusit strčit pojístku do slotu pro ABS?