Napsal: čtv kvě 19, 2011 18:47
				
				Ještě jsem to nedělal, rád bych to zkusil.
			 . Ventily pořád tlučou jak blbé, prostě mi není souzeno je nastavit tak šikovně abych měl tichoučký motor jako má třeba Veverka
 . Ventily pořád tlučou jak blbé, prostě mi není souzeno je nastavit tak šikovně abych měl tichoučký motor jako má třeba Veverka   . Přitom měrku jsem používal širokou a šla příšerně suvně, až jsem ji musel přemlouvat. Tedy za studena je to šepot květin, ale jak se to ohřeje ... . Asi někdy zkusím tu Štěpánovu flignu, ale při mém umu akorát podpálím ventily
 . Přitom měrku jsem používal širokou a šla příšerně suvně, až jsem ji musel přemlouvat. Tedy za studena je to šepot květin, ale jak se to ohřeje ... . Asi někdy zkusím tu Štěpánovu flignu, ale při mém umu akorát podpálím ventily   . Jediným pozitivem je že to pod kopcem sjetým na motoru již nehulí jako nezbedná kamna, ale jen jako komínek při papežské volbě
 . Jediným pozitivem je že to pod kopcem sjetým na motoru již nehulí jako nezbedná kamna, ale jen jako komínek při papežské volbě   . Dalo by se říci, že kdybych se na to vykašlal vůbec nic by se nestalo
 . Dalo by se říci, že kdybych se na to vykašlal vůbec nic by se nestalo   .
 .  .
 .
 .
 .
 .
 .Tak snad jen cvičně rozebrat sedmu a můžu ti to ukázat.Koko Loko píše:Díky za nabídku, ale na sraz hodlám jet plynožroutem, tedy sedmou. Ceny benzínu jsou strašné.
Ale to snad ne! Koukej dorazit čtyřkou, alespoň bude mít možnost přiblížit se místu svého spočinutíKoko Loko píše:Díky za nabídku, ale na sraz hodlám jet plynožroutem, tedy sedmou. Ceny benzínu jsou strašné.

 .
  .  .
  .Nedělej drahoty a dotáhni čtyřku. Však já snad dorazím se svojí 2101, tudíž ty s 2104 větší ostudu udělat nemůžeš.Koko Loko píše:Doma zůstane, nebudu si tím vrakem dělat ostudu

 .
  .Stala se mi teď velice podobná věcKoko Loko píše:Aby toho nebylo málo, tak při oškrabávání bloku mi kdosi poklepal na rameno. Jeden člověk mi nabídnul nějakou směsici dílů na Ladu co mu zavazí v garáži. Tak jsem si přivezl směsici čepů, funglovku brzdový buben, prehistorický fungl nový rozdělovač a kladívka, víčko rozdělovače, nový termostat, těsnění pod víko ventilů a nějaké trapnosti na ohavné kulatce. Jako například dekle na zadní světla na trojku a dvojku. Také patnáctkový přední blikačosvítilnu a krytku na boční blinkr. Nutil mi to zadarmo, ale aspoň něco jsem pánovi vnutil. Kam já ty sysláty budu dávat?
 Akorát v mém případě to byla tuna krámů, naplnil jsem dnes u pána kufr až po okraj a složil to dědovi a babičce na chalupě do stodoly
  Akorát v mém případě to byla tuna krámů, naplnil jsem dnes u pána kufr až po okraj a složil to dědovi a babičce na chalupě do stodoly  
Tak to bylo drsný!Koko Loko píše:Ne nechci, přibliž se k tomu a umlátím tě kladivem.
 . Jen bych doplnil, že u solexového pětkového motoru se používá sací potrubí 2103 a jiná trubka mezi čerpadlem a topení (asi také 2103) oproti ozonovým pětkovým komponentům. Na sacím jsou vodní nátrubky odlišných průměrů stejně jako na té trubce, která ma navíc výstup pro vyhřívání sacího potrubí na druhém konci.
 . Jen bych doplnil, že u solexového pětkového motoru se používá sací potrubí 2103 a jiná trubka mezi čerpadlem a topení (asi také 2103) oproti ozonovým pětkovým komponentům. Na sacím jsou vodní nátrubky odlišných průměrů stejně jako na té trubce, která ma navíc výstup pro vyhřívání sacího potrubí na druhém konci. 