Stránka 52 z 294
Napsal: pon úno 28, 2011 14:30
od Marek89
Veď to isté si myslím aj ja, ale čo ak niekto má skúsenosť s V-Pover.
Napsal: pon úno 28, 2011 15:30
od Křečík Barbuška
V-Power si tu kdysi pochvaloval Wolf, ale on je prostě fajnšmekr, ne konzument jako většina zdejších.
Napsal: pon úno 28, 2011 17:28
od Michael 4x4
Tak jedna otázka odmňa.
Ako funguje gravitačný ventil. Z čoho sa skladá, čo je vnútri atď. Bodla by prípadne aj schéma. Ide totiž o to, že zpod zadného tapeciru sa ozívajú dosť nepríjmené zvuky. Došiel som na to že je to gravitačný ventil. Ak ho držím v ruke a zatrasiem tak ako keby v ňom niečo klepkalo (ako šrubka v plechovke). No a pri jazde to dosť nepríjemne rezonuje. Nie vždy, no dosť často.
Alebo je to tak u všetkých MPI (hlavne u Nivy)?
dik
Napsal: pon úno 28, 2011 23:30
od Maysner
v-power na pocit nepoznas. Aditivovany benziny maji spis vyhodu v cisteni palivove soustavy. A to poznas pouze po dlouhodobym pouzivani. Vyzkousel jsem ruzny benziny a ted jezdim na Optimal 95 z Eurooilu (Cepro). Mam kousek sklady pohonnych hmot a je u toho prave tato benzinka. Levnejsi nez ve meste
Napsal: úte bře 01, 2011 12:03
od Jany_RS
Cory takže je tam väčši odklon a lepšie sedi v zakrutach
...
našiel som dobry program na vypočet rychlosti podla prevodov
V-Power je 98 oktanový benzín,že?Tak to podla mňa nebude mat nejaký velký význam bez zvýšenia predstihu a kompresie ,skôr ti môže rozpustiť usadeniny vo vnútri motora a spôsobiť neprijemnosti a pri cene benzinu ,kedže ma isť až na 60 korun a shell je ešte drahši
,sa to neoplati.Skôr si kup aditiva a pridavaj do obyčajneho.No ale vyskušaj ked chceš.
Napsal: úte bře 01, 2011 12:35
od MartasBrno
Jany_RS, k čemu program? Umíš násobit a dělit? Umíš používat Excel?
Napsal: úte bře 01, 2011 14:17
od Luděk Musil
MartasBrno píše:Jany_RS, k čemu program? Umíš násobit a dělit? Umíš používat Excel?
Víš Martine - vono je to s tou dnešní mládeží těžký. K čemu násobit a dělit případně vymýšlet nějaký vzorce v excelu, když na internetu už je to všechno vymyšlený?
Víš jak dlouho mi trvalo, než jsem napsal tento excel? A když se na něj dívám teď, když už lépe vím, jak používat vzorce, konstanty - tak bych ho hned přepsal, aby jej bylo možno použít na jakýkoliv rozměr kola a převodový poměr. L.
Napsal: úte bře 01, 2011 14:26
od MartasBrno
Tipuju půlku pracovní doby. Teda klidného, rozvážného tempa.
Ale asi jsem to hodně přestřelil.
Napsal: úte bře 01, 2011 17:10
od ger007
ja tu mam este nieco zaujmavejsie neni to teda moj vytvor ale poslal mi to kamos a je to plne modifikovatelne
Napsal: úte bře 01, 2011 19:23
od Petr HC
Něco z mojí "dílny" *.xls. Možná by to lépe "sedlo" do Pivo, víno ....
Napsal: úte bře 01, 2011 19:57
od Jany_RS
Luděk Musil, nechapem tomu vzorcu=otačky x 60 sekund /prevod 1/prevod2 x rozmer kolesa a dalej co
:?vysvetli mi ho prosim,dik
jednoduchši vzorec niet
Napsal: stř bře 02, 2011 08:14
od Luděk Musil
Jany_RS: když jsem ten excel po několika letech otevřel - tak jsem tomu taky nechápal.
Ale otáčky x 60 sec = základ pro přepočet ot/min na km/h
Jestli budu mít chvilku, tak tu tabulku přepracuju do srozumitelnější podoby tak, aby bylo možno zadat rozměr pneumatiky, převodový poměr, diferenciál a tak. L.
Napsal: stř bře 02, 2011 13:23
od Luděk Musil
Omlouvám se za 2 příspěvky po sobě, ale upravil jsem trochu svou původní nepochopitelnou tabulku. Nyní stačí zadat příslušné hodnoty a rychlost se dopočítá. L.
PS: a zpracovaný jsem to měl za cca 10 minut
PS2: soubor jsem také přesunul do FAQ - Převodovky & Co
Napsal: stř bře 02, 2011 16:38
od Maysner
Jany_RS píše:
V-Power je 98 oktanový benzín,že?Tak to podla mňa nebude mat nejaký velký význam bez zvýšenia predstihu a kompresie ,skôr ti môže rozpustiť usadeniny vo vnútri motora a spôsobiť neprijemnosti a pri cene benzinu ,kedže ma isť až na 60 korun a shell je ešte drahši
,sa to neoplati.Skôr si kup aditiva a pridavaj do obyčajneho.No ale vyskušaj ked chceš.
V-power je aditivovana 95ka. V-power racing je cca 100oct benzin. 98ku jako takovou, vidam pouze u agipu. Ale vsechny benziny typu racing, carrera 100, verva 100 a dalsi jsou vzdy 98+ oktanovy.
Napsal: čtv bře 03, 2011 15:06
od Petr HC
Luděk Musil píše:Omlouvám se za 2 příspěvky po sobě, ale upravil jsem trochu svou původní nepochopitelnou tabulku. Nyní stačí zadat příslušné hodnoty a rychlost se dopočítá. L.
PS: a zpracovaný jsem to měl za cca 10 minut
PS2: soubor jsem také přesunul do FAQ - Převodovky & Co
Malinko jsem tento příspěvek upravil, aby soubor *.xls mohl nést hrdý název graf.