Stránka 52 z 82

Napsal: pát pro 03, 2010 22:05
od Cory
ger007, to nebolo mierene na teba, ale na inych jedincov :D

Napsal: pát pro 03, 2010 22:05
od Maysner
ger007 píše:to ja som nikdy netvrdil skoda ze na 2106 neni su decky :(
strc plastovou desku mezi masku a chladic a decka je na svete. bude to dokonce i lip vypadat
u feldy jsem vozil pred chladicem kus kartonu. u ziga jsem nikdy nic nepotreboval

Napsal: pát pro 03, 2010 22:06
od ger007
ale neni tak pekna jak od vyrobcu :-D

Napsal: pát pro 03, 2010 23:37
od MartasBrno
Já mám dečku pro tebe! Jen nevím, jestli je ještě dostatečně důstojná, možná bude potřebovat odolnou ženskou ručku, teda spíš ruku, nebo rovnou pracku, protože už dávno není nová.

Kdybys narazil na dečku na 01, chci ji.

Napsal: sob pro 04, 2010 00:03
od ger007
decku 01 mam velmi peknu jetu len jednu zimu :-P ale ta patri lulubele :D

Napsal: sob pro 04, 2010 00:07
od MartasBrno
A co kdybych si z ní vzal střihy a kouknul na materiál? Že bych zaúkoloval mou dvorní švadlenu... Ta zas bude prskat že je to tuhý! Ale to se můžeme domluvit kdykoliv, teď musím jít spát.

Napsal: sob pro 04, 2010 02:39
od Puhi
Cory píše:
Hurikán píše:Jízda v mrazu -20°C se vyrovná statickému mrazu -35°C
Ale niekto stale bude tvrdit, ze decka je o nicom :)
a ani bohovi si ju na auto nedám. Pokiaľ by som chcel experimentovať a jazdiť celý rok na destilku, tak budiš.Ale chlapi, auto je konštruované na omnoho tuhšie mrazy, ako tie "ochladenia" u nás, takže ak vám to zamrzne, je chyba v majiteľovi a nedostatočne namiešanom roztoku kvapaliny.....


Ger, písal si dve strany späť, že ti to viac-menej vrie. Nemáš málo kvapaliny? moja lenivosť ma naposledy skoro stála motor, a to mi tam tej kvapaliny chýbalo už vážne dosť :roll:

Napsal: sob pro 04, 2010 07:50
od Cory
Puhi, tu nejde o to ci si ju das alebo nedas, tu ide o fakt ze to pomaha :mrgreen: ja si ju tiez na auto nedam :P

Napsal: sob pro 04, 2010 11:43
od Puhi
jo tak, ja viem že pomáha.... :mrgreen:

Napsal: sob pro 04, 2010 12:48
od ger007
puhi, bolo tam malo kvapaliny :-D prasknuta hadica za to mohla :-D, vymenil som civicne aj termostat, namiesal som kvapalinu na -40 tak dufam ze to bude OK,

inac asi je normalne ze po 20minut driftovania sa ta teplota vysvihla na 90 a pootom po jazde domov to kleslo na 80 alebo kolko? bez zapnuteho topenia.

vyriesil som problem so svetlami, vymenil som vsetky poistky a vypinac a nastriekal som volkaym sprejom kontaktnym spoje,

a hor sa na bakalrku !

Napsal: sob pro 04, 2010 17:45
od Saša
Hurikán napsal : "Jízda v mrazu -20°C se vyrovná statickému mrazu -35°C" To není až tak pravda , protože musí být splněna jedna podmínka a to že chladič musí být mokrý .
Tohle platí pro člověka který má vlhkou kůži - proudění vzduchu rychleji odpařuje vodu a tím klesá teplota .
Velký problém ale u aut je solanka (břečka se solí) která stříká na chladič od kol vpředu jedoucích aut . Tato směs vody se solí + proudění vzduchu dokáže zmrazit i již ohřátý chladič pokud tam není nemrzka alespoň na -30°C .
PS: Můžete si provést test . Vemte teploměr který byl na mrazu koukněte kolik ukazuje a začněte s ním mávat (umělý vítr) - teplota zůstane stejná . Poté na teploměr kápněte trochu vody se solí a mávání zopakujte - teplota výrazně poklesne .

Napsal: pon pro 06, 2010 11:07
od Little Red Riding Hood
a když motor prohřeji, před tim než vyjedu, tak je možné jako že by to samo zamrzlo??.. ja mam nemrzky jen malo, mam auto v garáži... ale mam to tak do mínus deseti... ovšem taky další věc kterou je nutné brát v úvahu, tak je to že při těch mínus deseti může začít voda rosolovatět a ne hned zmrznout... čili přece při teplém motoru a alespoň trochu nemrzce, jak může chladič, který ma 90° zmrznout??.. jako je to reálné, nebo bych musel se studeným motorem hned najet na dálnici aby se to stalo??..

Napsal: pon pro 06, 2010 11:21
od Laďuša
No, když si vemeš ty trubičky malý v chladiči, voda cestou z motoru do něj už taky o něco zchladne a teď ten nával ledovýho vzduchu to zbylý teplo vody odvede hodně rychle... Ale na druhou stranu máš recht, nemrzka by měla způsobovat rosolovatění a né úplný zamrznutí, čili ono to sice zamrzne, ale chladič by se neměl roztrhat.
I když ono tam budou určitě i jiný aspekty, dle vyprávění pamětníků zase vim, že před mnoha zimami, když takovýdle věci neexistovaly, tak v zimě měli vodu vypuštěnou, ráno ohřáli pár kastrólů, nalili to do auta a jelo se. Po návratu zase vypustli a bylo to...

Napsal: pon pro 06, 2010 11:25
od Teepee
Rosol se nekoná, ale co jsem viděl, tak je z toho ledová tříšt.

Napsal: pon pro 06, 2010 18:01
od Saša
U škodovek (Š105-20) se zamrzání chladiče oběvovalo celkem často . Bylo tam hodně vody a než se otevřel termostat tak za velkého mrazu a vhodných podmínek bylo o potěšení postaráno . I v dnešní době je vidět v zimně hodně odstavených "uvařených" aut a věřím že fridex tam mají .
Chlazení solankou může být tak účínné že na výstupu chladiče může voda klidně přimrznout a udělat špunt . To že motor má 90°C neznamená že v chladiči je také 90°C .