Stránka 52 z 60
Napsal: úte led 04, 2011 13:02
od csfousek
Hlavně že zůstaneš mezi náma
Napsal: úte led 04, 2011 23:06
od Sid
Každé auto má svoje neduhy. Aj keď si kúpiš niečo iné, naftové, stále to bude vyžadovať opravy a údržbu, ale ceny dielov budú už v iných dimenziách a môže sa ti stať, že začneš ľutovať toho, že si dal preč svoj VAZ. Pokiaľ sú to len takéto prkotiny ako nieaká trubka tak to máš dobré. Vymeníš to a ideš ďalej.
Napsal: úte led 04, 2011 23:10
od JmJ
Opravdu malo co je po letech a km bezudrzbove. Muj oblibeny testovaci model Oct II si od sroub na prevodovce prodrel hadici od turba. Nastesti vhodne zvoleny sroub a par podlozek diru zacelilo a vozidlo zase jezdi jak ma. Kazdopadne hadice sla po asi 3 letech (mozna mene) a tak 130 000 km. Inu konstrukcni vady jsou zjevne vsude. I mocny VW se nekdy utne.
Proto ti coopre rikam, v prepoctu na celkove naklady na vozidlo a jeho provoz uz zrejme nikdy nebudes jezdit tak levne jako v zigulu. Ale to uz je udel nas vsech
Napsal: stř led 05, 2011 00:11
od MartasBrno
Jo, zrovna dneska jsem nechal měnit dva díly výfuku na feldě za symbolickou částku, ale na dílně stálo skoro nový auto, naftový, krásný, moderní, akorát s vadnou žhavičkou jaksi nechtělo startovat
. A to nemrzne. Na dílně tuplem. A myslím že to nebyla oprava za 500,-. Na druhou stranu, těch kladů má taky dost, s mým VAZem to nejde srovnat ani potmě. Tož každému vše čisté, ať každý má co rád; jedno je jisté, nikdo nejsme akorát.
Napsal: stř led 05, 2011 10:40
od Cooper
To si piš že budu jezdit levněji než s žigulem.....hodně lidi tady ví proč...Navíc bych se chtěl v létě podívat na dovolenou někám dál, a s žigulem si za hranice rozhodně netroufnu. Moje rozhodnutí je už jasné a neodvratitelné. Je tu možná ještě jedna věc která by to mohla zastavit a to stěhování do vlastního....takže uvidíme.
Napsal: stř led 05, 2011 10:43
od radek mb
Cooper píše:s žigulem si za hranice rozhodně netroufnu.
Seš měkkej
Napsal: stř led 05, 2011 11:09
od Cooper
radek mb píše:Seš měkkej
Jsem
Napsal: stř led 05, 2011 12:33
od Ivo
Cooper píše:a s žigulem si za hranice rozhodně netroufnu
A to jsi s tím chtěl loni jet do Estonska.
Napsal: stř led 05, 2011 12:37
od Luděk Musil
Ivo píše:Cooper píše:a s žigulem si za hranice rozhodně netroufnu
A to jsi s tím chtěl loni jet do Estonska.
A někteří odvážlivci i jeli
a bez ztráty kytičky se i vrátili
. L.
Napsal: stř led 05, 2011 12:38
od Laďuša
Luděk Musil píše:a bez ztráty kytičky
Máš recht, tu kytičku mam pořád doma jako přílohu k deníku
Napsal: stř led 05, 2011 13:25
od Saša
For Cooper . Nač si probůh půjčovat zvedák a dělat to nepohodlně nad hlavou . Vyndej baterku , stáhni okna předních a zadních dveří na straně spolujezdce vem dvě kola a na ně jednu pneu bez disku a polož je přibližně tam kde výjde "B" sloupek po převrácení (v místě styku se střechou) . "Vem" tři kámoše a auto je v tu ránu na boku . Dělám to řadu let když chci něco opravit nebo natřít na spodku auta .
PS: jen vyndej z auta kladiva a nářadí rády propadávají okny .
Napsal: stř led 05, 2011 13:30
od dvk
Sašo a olej z motoru nevypouštíš ? Nevyteče Ti vrchem skrz filtrbox ?
Napsal: stř led 05, 2011 13:36
od ger007
mno to ma tez zaujma, chystam sa davat auto na kolisku
Napsal: stř led 05, 2011 13:43
od Ivo
Taky jsme měli pár aut na kolíbce a nikdy nic nevyteklo. Až na tom posledním. Tam mi vytíkal olej přes AC pumpu a tekl přímo do blatníku. Pak se to blbě natíralo.
Napsal: stř led 05, 2011 14:14
od Saša
Kolíbka je strašná stráta času (osobní skušenost) , jediná výhoda je že umožňuje po jisté ůpravě otočit auto i v garáži která je ůzká . A k převrácení je potřeba o jednoho méně . Olej nikam nenateče (proto na stranu spolujezdce) . V případě že se chce auto převrátit na druhou stranu , musí se dát špunt do měrky a pozor na benzín v nádrži . Někdy je dobré zavřít víčko brzdovky přes mikroténový sáček .