Stránka 51 z 77
Napsal: ned kvě 15, 2011 16:54
od Křečík Barbuška
Implantace budíku je jedním z dlouhodobých projektů
.
Aby toho nebylo málo, tak při oškrabávání bloku mi kdosi poklepal na rameno. Jeden člověk mi nabídnul nějakou směsici dílů na Ladu co mu zavazí v garáži. Tak jsem si přivezl směsici čepů, funglovku brzdový buben, prehistorický fungl nový rozdělovač a kladívka, víčko rozdělovače, nový termostat, těsnění pod víko ventilů a nějaké trapnosti na ohavné kulatce. Jako například dekle na zadní světla na trojku a dvojku. Také patnáctkový přední blikačosvítilnu a krytku na boční blinkr. Nutil mi to zadarmo, ale aspoň něco jsem pánovi vnutil. Kam já ty sysláty budu dávat?
Napsal: ned kvě 15, 2011 16:57
od MartasBrno
Já mám místa dost, hlavně na ty dvojkový sklíčka. Blahopřeju, to se ti (mu) povedlo.
Napsal: ned kvě 15, 2011 16:58
od Křečík Barbuška
Co peklo jednou schvátí ...
.
Napsal: ned kvě 15, 2011 16:59
od Štěpán
Koko Loko píše: Také patnáctkový přední blikačosvítilnu. Kam já ty sysláty budu dávat?
Ke mně?
Napsal: ned kvě 15, 2011 17:42
od Křečík Barbuška
Sakryš, jedna podložka pod šroub hlavy spáchala sebevraždu skokem z balkónu, budiž jí koroze lehká
.
Napsal: úte kvě 17, 2011 22:12
od Křečík Barbuška
Práce pokračují šnečím tempem vpřed. Dalo by se říci, že jsem v takovém poločase. Snad vynaložené úsilí přinese kýžené ovoce a bude to aspoň vrčet
.
Malý postřeh: obecně panuje představa, že kolem šroubů hlavy není žádné doporučení výrobce, ani běžná literatura o nich nemluví. Kdesi na ruskojazyčném webu jsem objevil on-line manuál kde se píše, že se šrouby mění za nové v případě, že se jejich délka dostane přes 120mm. Měříce, tak původní kombajnové šrouby mají 121mm zatímco šrouby ze žlutého 119mm. Vysvětluje to roč jsem měl takové obtíže s jejich povolováním, zatím mi žádná hlava tak dlouho nevzdorovala a to jsem měl ještě metrovou trubku. Pár foteček tutaj
http://koko-loko.rajce.net/VAZ_2104_-_R ... _,_polocas , jméno a heslo je ladaklub .
Napsal: úte kvě 17, 2011 23:14
od ger007
paci sa mi ako sa s tym hras, kazdy srobik je ocisteny a premerany, vsetko je tak ciste ze sa z toho da jest, to je asi tym vekom (nemyslim to zle) ale ze to robis tak ako bezespechu jednoducho pohodicka !
Napsal: stř kvě 18, 2011 08:31
od Drobek81
no tak predevsim ma druhe auto a furu casu
Nicmene ocisteno precizne, to se musi nechat...jen mozna jestli nevymenit i ostatni gufera kdyz je rozvodak dole a vypustena voda...vyndat chladic a je to prace na chvili
Napsal: stř kvě 18, 2011 15:05
od MartasBrno
Nádhera!
Napsal: stř kvě 18, 2011 15:58
od Cory
Chcel by som sa opytat ako to robis
Napsal: stř kvě 18, 2011 19:50
od rosta
kua to je jako nový
- a už to vrčí .....?
Napsal: stř kvě 18, 2011 20:33
od Křečík Barbuška
Drobek81 píše: ... jen mozna jestli nevymenit i ostatni gufera kdyz je rozvodak dole a vypustena voda...vyndat chladic a je to prace na chvili
V žádném případě, ta dvě zbývající gufera těsní dobře tak nač zbytečně ničit práci sovětského člověka? Chovám v úctě práci a řemeslnou dovednost předků.
Jinak jsem rád, že se líbí (mohlo by to být i čistější), ale to že je to hezké neznamená, že to bude i funkční
. Ke spouštění motoru mám ještě daleko, chybí výfuk, bižuterie kolem vody a ventily které dělám strašně nerad.
Napsal: stř kvě 18, 2011 22:40
od Veverka
Sovětský nesovětský,soudobé díly jsou často solidní sra..a
.
Napsal: stř kvě 18, 2011 23:07
od MartasBrno
Koko Loko píše:a ventily které dělám strašně nerad
vidíš to a já v nich našel potěšení
Je to jedna z mála prací, kdy člověk může na ulici otevřít motor a hrát si jak malej kluk. Napnutí řetězu nestojí ani za zmínku. Dokonce mne napadlo vyrobit si takovej ten fórychtung, co se přišroubí na štefty domečku a vůle se nastaví mikrometrem. Moc se mi to líbí. Hlavně je to něco s rafičkou, to já rád
Napsal: čtv kvě 19, 2011 06:59
od Jakub Metelka
MartasBrno, baví tě i výměna gufer na ventilech