Stránka 51 z 57
Napsal: sob zář 12, 2009 16:44
od plavec
danielTIR píše:Typická závada FABII a OCTAVII
danielTIR píše:Padající okna u těchto vozu normální. Mě se to teda ještě nestalo,
Kamarádovi spadlo okno i ve fáčku.Údajně chtěl trošku stáhnout tak pootočil kličkou a řach okno dole.Na fáčku jsem nikdy neměl problém s okny.
Napsal: sob zář 12, 2009 17:15
od zelvotron
plavec píše:
Kamarádovi spadlo okno i ve fáčku.Údajně chtěl trošku stáhnout tak pootočil kličkou a řach okno dole.Na fáčku jsem nikdy neměl problém s okny.
Neboj, to ještě příde
Napsal: stř čer 16, 2010 17:24
od zelvotron
V prvním čtvrtletí naběhnou do výroby Kaliny a Priory s navigací GLONASS/GPS...
http://www.zr.ru/a/239871/
Napsal: čtv čer 17, 2010 08:38
od Wolfhunt
Uvidime, ako rychlo sa dostanu sem na trh. Azda nebude treba nanovo typovo schvalovat...
Napsal: sob čer 19, 2010 18:20
od dmatej
Radši by měli dávat pořádný matky na štefty na vejfuku, a objímku co spojuje 2. a 3. díl. Budeme odvrtávat ...
Napsal: úte črc 06, 2010 22:45
od Veverka
plavec píše:danielTIR píše:Typická závada FABII a OCTAVII
danielTIR píše:Padající okna u těchto vozu normální. Mě se to teda ještě nestalo,
Kamarádovi spadlo okno i ve fáčku.Údajně chtěl trošku stáhnout tak pootočil kličkou a řach okno dole.Na fáčku jsem nikdy neměl problém s okny.
Na krabici mě ta klika na okno u řidiče pokaždé upadne
,když se povede otevřít okno tak upadne to těsnění
.Na 01 jsem tu kliku prozměnu zadřel
.
A jak to je s tou korozí motoru u kaliny?
Napsal: stř črc 07, 2010 12:11
od Ondra
paves píše:tak jsem se dockal... dneska rano prijdu k autu a mel jsem nezvaneho hosta
zjistil jsem ze jde kalina otevrit provazkem jako felda. kdyz se na to podivam z druhy strany, aspon nemam znicenej zamek nebo okno
Takhle přešně mi otevřeli před 5 lety mojí 2111ku - u spolujezdce přes těsnící gumu - tu mi poškodili... chtěli tehdy (úplně starý kazetový) rádio - nepovedlo se, asi je někdo vyrušil... tak stihli vzít jen drobné na parkovné z popelníku a bondovku k mobilu...
Takže jsem následně (neplánovaně) investoval do alarmu s GSM.
Napsal: čtv črc 08, 2010 08:59
od miro263
Veverka píše:A jak to je s tou korozí motoru u kaliny?
Co Kalina ale Thalia Hrdzavie uz po 15T km. ( rv. 2009)
Napsal: čtv črc 08, 2010 09:49
od Laďuša
Takový nic, to se nepočítá
Vyzývam DMateje, ať sem dá foto jeho motoru, to totiž stojí za to.
Napsal: čtv črc 08, 2010 12:19
od vintera
chce to víc jezdit a hlavně pořádně trápit motor až začne blejt olej, potom již kolem něho nic nezrezne
Napsal: čtv črc 08, 2010 16:12
od paves
Napsal: čtv črc 08, 2010 17:33
od miro263
Kalina ( kvietok) pekne kvitne. Asi preto jej dali nazov podla kvetu;:
Napsal: čtv črc 08, 2010 18:29
od zelvotron
Jenže ten keř kvete jen 14 dní do roka a narozdíl od auta mu to svědčí
No tak u motoru a tlumičů by to zase tak nevadilo, na funkci to nemá vliv, akorát to blbě vypadá, ale ta kasle, no vypadá to na stejnou bolest desítek, měkkej lak, kterej lehce prodře nějaká plastová část, viz ty zástěrky. Bylo to opravovaný v záruce?
No takhle orezlej motor jsem na desítkách neviděl a to 1,5 nemají natřenej blok (jestli tady nebude zakopanej pes), ale je fakt, že u všech funguje přirozená konzervace olejem, i když tady na těch fotkách je taky vidět nějaká ta čmouha od oleje.
Napsal: čtv črc 08, 2010 18:57
od FOMA
No to je vážně divný takhle rezivý blok nemá snad ani žádná krabice po 30letech a kupodivu ani řada 10
zjevně někde bude chyby,přinejmenším by měly ty motory stříkat konzervačním přípravkem jako např.u Suzuki Swift(lepí se na to prach sice ale nereziví).
Zjevně chyba v technologii.
Napsal: pát črc 09, 2010 08:49
od vintera
Myslím, že technologie počítá s tím, že si jej ruský podnapilý vlastník při dolévání oleje třesoucí se rukou nakonzervuje automaticky sám.