Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
lenze nechat nieco len tak osustruzit neni problem, horsie je nasledne vyvazenie, kedy vyvazuje kluku spolu zo zotrvakom a to neni zas taka sranda, rozhodit cely motor a ked uz to mas rozhodene, tak je to aspon an vymenu slaov, a ked to uz vymenim mohol by som dat ine.......
problem zo starterom som dneska konzultoval z kralom a kedze je u mna cory nasli sme idealne riesenie tohoto problemu, rano idem k sustruznikovy a ten to vyriesi. Inak povedane dnes som videl prvy raz rozobrany starter . Blok motora 16V uz odpociva pekne ulozeny v prevodovke, zajtra na neho pride hlava aj s novymi trubkami ktore som dnes dovaril, v stvrtok sa zapoji ele a v piatok sa vozim
problem zo starterom som dneska konzultoval z kralom a kedze je u mna cory nasli sme idealne riesenie tohoto problemu, rano idem k sustruznikovy a ten to vyriesi. Inak povedane dnes som videl prvy raz rozobrany starter . Blok motora 16V uz odpociva pekne ulozeny v prevodovke, zajtra na neho pride hlava aj s novymi trubkami ktore som dnes dovaril, v stvrtok sa zapoji ele a v piatok sa vozim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Štvrtok ele, v piatok sa vozím ... to je palba tyjo Na toto téma su hodně zvědavý jak to dopadne ! Držím palce !
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Vidim to tak ze nakoniec sa nevyhne upravam zotrvak...chlapi, nemate niekto starter z desiatky, pripadne samary? alebo aspon 1,7i? Pre porovnanie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
bohuzial, starter nejde upravit podla mojich predstav, keby ho osustruzim tak ako chcem nestartoval by
zajtra skusime prelisovat to ozubenie na zotrvaku, a ked nepomoze ani to zotrvak bude muset na sustruh cely bohuzial. uz to mam dodohnute oni tam maaju velky lis a ked tak aj cnc frezu ktora by to vedela kusok zobrat kolko by sme potrebovali, akurat by som potom musel aj s klukou letet do hradista aby mi to vyvazili.
cory ja si myslim ze ani starter zo samary by nam nepomohol pretoze samara ma starter od prevodovky, a preto je vlastne opacne otocene to ozubenie, uvidime povedal hluchy slepemu. snad to pojde
takze pribudnu este dve fotky, motor von z kasne a motor zase do kasne
zajtra skusime prelisovat to ozubenie na zotrvaku, a ked nepomoze ani to zotrvak bude muset na sustruh cely bohuzial. uz to mam dodohnute oni tam maaju velky lis a ked tak aj cnc frezu ktora by to vedela kusok zobrat kolko by sme potrebovali, akurat by som potom musel aj s klukou letet do hradista aby mi to vyvazili.
cory ja si myslim ze ani starter zo samary by nam nepomohol pretoze samara ma starter od prevodovky, a preto je vlastne opacne otocene to ozubenie, uvidime povedal hluchy slepemu. snad to pojde
takze pribudnu este dve fotky, motor von z kasne a motor zase do kasne
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Maťo, jak tak sleduju tohle téma, tak musím před Tvým nasazením smeknout. Držím Ti palce, ať se daří i nadále, zvlášť v této rozhodující chvíli.
Pokud jde o setrvák, tak si myslím, že není nezbytně nutné kvůli jeho vyvážení vyndavat ven klikovku. Určitě by to bylo lepší, ale pokud bude setrvák přesně vyvážený samostatně, tak by to mělo být OX. Ruku do ohně za to ale nedám. Vycházím jen z toho, že v případě výměny poškozeného setrváku (např. od zhavarované spojky) v servisu, určitě kvůli vyvážení motor rozebírat nebudou. Tolik úvaha laika z ulice.
Pokud jde o setrvák, tak si myslím, že není nezbytně nutné kvůli jeho vyvážení vyndavat ven klikovku. Určitě by to bylo lepší, ale pokud bude setrvák přesně vyvážený samostatně, tak by to mělo být OX. Ruku do ohně za to ale nedám. Vycházím jen z toho, že v případě výměny poškozeného setrváku (např. od zhavarované spojky) v servisu, určitě kvůli vyvážení motor rozebírat nebudou. Tolik úvaha laika z ulice.
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
no, ja by som to spravil tak - vylisovat ozubeny veniec, presustruzit zotrvak z druhej strany, a veniec nalisovat spat. Ale pozor, musel by ostat na zotrvaku "doraz" aby sa mal veniec o čo opriet. Pripadne ak by tam nebolo dostatok masa na "doraz", tak by som to presustružil na veniec zo starej rady, ten je cca o 4mm na priemer menší. Ja si myslim, že vyvažovanie nie je nutne, ale ja viem prd a ked je nutne, tak by som dal vyvazit len samotny zotrvak a nie cely motor.
Este ma napadlo, či zotrvaky z novej rady z 8-ventilových motorov nie su ine?
Este ma napadlo, či zotrvaky z novej rady z 8-ventilových motorov nie su ine?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Pokud nedeláš žádné sportovní úpravy, úpravy kliky apod., není nutné vyvažovat setrvačník dohromady s klikovkou. V podstatě to je hovadina a zbytečná práce. Jak už psal Hurikán, když měníš setrvák, taky kvůli tomu pak nerozebíráš motor a nevyvažuješ. Důležité je, aby byl setrvák vyvážen. Vyvažovat s klikou dohromady, když to dáváš na seriový motor je opravdu zbytečnost.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
no pokial sa bude len vylisovavat a nalisovavat to ozubenie, myslim ze neake kurva vyvazovanie je zbytocna zalezitost, avsak tiez som len "laik z ulice" neviem ci by sa to malo aj po taktomto zasahu a naslednom rovnakom vylisovani vyvazovat, fakt netusim. kazdopadne zajtra budem mudrejsi
http://ger007.rajce.idnes.cz/GO_lada_21 ... ka0349.jpg
a tak pekne tam sedel a zas pojde von
http://ger007.rajce.idnes.cz/GO_lada_21 ... ka0349.jpg
a tak pekne tam sedel a zas pojde von
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Teraz tak trošku nechapem...ono nejde len o vylisovanie a nalisovanie ozubenia, ale o vylisovanie, presustruzenie zotrvaka z druhej strany a nalisovania z opacnej strany ako bol nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Hele . Vono si i Eliška zahrála na Destructiongirl . Tleskám
http://ger007.rajce.idnes.cz/GO_lada_21 ... ka0327.jpg
http://ger007.rajce.idnes.cz/GO_lada_21 ... ka0327.jpg
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Trpí Plavcovym tikom
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Hoši v čem je lepší baterka v kufru ? Jináč jsem mrkl na fotky a jste fakt husťáci Závidím to tempo a odhodlání ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Jen jestli to není spíše Plavcův syndrom .Cory píše:Trpí Plavcovym tikom
Buď se do motorového prostoru nevlezla - nezbylo tam na ni místo anebo je to kvůli vyvážení karoserie . L.DVK píše:Hoši v čem je lepší baterka v kufru ?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned bře 06, 2011 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Můj názor na ten starter:
Vzít desítkový setrvák, z něj shodit věnec aby nezavazel, oměřit průměr a délku osazení potřebného na věnec z klasiky, stočit, nalisovat, nic nevyvažovat, smontovat a šmytec. A pokud vyvažovat, tak pouze setrvák, ikdyž netuším jak by se to dělalo, ale s tím přehnaným eskalováním problému do šál nesouhlasím. Potřebuješ to někdy aji mít hotové.
Jak psal Hurikán, obávám se, že v servisech nikdo nic vyvažovat nebude - vymění díl, maximálně dodrží orientaci podle značky pro nejlehčí nebo nejtěžší místo a hotovec. Jediná neznámá je co s tím to soustružení udělá, ale co by mohlo, když se to dobře upne? Aj tak je z toho rázem tuning kára, se všemi riziky z toho plynoucími.
Vzít desítkový setrvák, z něj shodit věnec aby nezavazel, oměřit průměr a délku osazení potřebného na věnec z klasiky, stočit, nalisovat, nic nevyvažovat, smontovat a šmytec. A pokud vyvažovat, tak pouze setrvák, ikdyž netuším jak by se to dělalo, ale s tím přehnaným eskalováním problému do šál nesouhlasím. Potřebuješ to někdy aji mít hotové.
Jak psal Hurikán, obávám se, že v servisech nikdo nic vyvažovat nebude - vymění díl, maximálně dodrží orientaci podle značky pro nejlehčí nebo nejtěžší místo a hotovec. Jediná neznámá je co s tím to soustružení udělá, ale co by mohlo, když se to dobře upne? Aj tak je z toho rázem tuning kára, se všemi riziky z toho plynoucími.
Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)
Veniec z klasiky nič nevyrieši, pretože samotny zotrvacnik ma iny tvar a zabranuje starteru vysunutie až na veniec, viď obrazok.
- Přílohy
-
- zotrvaky.jpg (10.39 KiB) Zobrazeno 434 x
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)