Stránka 51 z 124

Napsal: úte led 18, 2011 13:34
od MartasBrno
vik2 píše:ze bude hodnota kroutaku o hodne mensi????
bude nejspíš o málo menší. Je to fakt měřicí metodou.

Napsal: úte led 18, 2011 14:03
od vik2
Coopre platil jsi neco navic za to ze auto nemelo ceskej TP???

EKOvyplane jsi platil?? jakou to ma normu?

Napsal: úte led 18, 2011 14:10
od Marek
Motor ASY by měl plnit pouze Euro2, takže EKOvýpalné by mělo činit 5000 Kč.

Napsal: úte led 18, 2011 14:12
od zelvotron
Tak ASY nebo URČITĚ? :)

mmch za euro 2 je výpalný "jen" trojka

Napsal: úte led 18, 2011 15:30
od veliz
zelvotron píše:
veliz píše:85 po dálnici, nemusím moc myslet na spotřebu. Maximálně využívám povolený limit.
85 je docela dost pod dálničním limitem, jako 85 po dálnici jezdím tak maximálně se stovkou, vozejkem nebo naposled když sem měl utrženej tlumič
Musíš pozorně číst. Na dálnici v obci platí 80, takže 85 tacho je tak akorát.

Napsal: úte led 18, 2011 16:09
od zelvotron
...no a nebo ty psát tak, aby to byl jednoznačnej výklad... :P

Napsal: úte led 18, 2011 17:41
od vik2
Proste Veliz se snazi z daneho "materialu" vyzdimat co jde. A celkem se mu to daří. skoda ze si nekoupil lepsi zaklad. Verim ze jsou benzinova auta ktera jezdi jeste usporneji.
Takhle se dostal na spotrebu, za kterou by jeho stylem jezdila i Priora :lol:

Napsal: úte led 18, 2011 18:19
od Marek
Úspornější a současně svižnější auta rozhodně jsou. Kupříkladu Toyota Yaris 1,0 VVTi (ale ne tříválec, nýbrž původní čtyřválcový motor) - to je velmi příjemné svezení za lepší spotřebu.

Yaris - 998 ccm, 50kW (Euro2) resp. 47kW (Euro4) / 6000 rpm, 90 Nm / 4100 rpm.
Fabia - 1198 ccm, 51kW (verze II) resp. 47kW (verze I) / 5200 rpm, 112 Nm / 3000 rpm.

Když porovnáme výkonové parametry motoru Yaris R4 1,0 16V VVTi a Fabie R3 1,2 12V HTP, je až s podivem, že Fabia papírově vítězí. Má vyšší hodnotu točivého momentu o 24%, navíc maximální hodnota je v nižších otáčkách. Přesto je Yaris citelně svižnější vůz. Najezdil jsem s ním nějaké kilometry a vím, že tento malý dravec spolehlivě konkuroval Felicii 1,6 AEE. Co se týká spotřeby, pak Yaris uměl město 5,5-6 litrů, dálku bez dálnic pod 5 litrů a dálku s dálnicemi do 5,5 litru. Fabia se ani v jednom parametru nemůže chlubit lepšími výsledky (možná na papíře - v reálu nikoli).

Napsal: úte led 18, 2011 18:33
od vik2
abychom tu Škodofku jenom nehaněli. TSi je jiste krok spravnym smerem.

Reyer(tady s fora) si koupil Octu 118KW(male RS) a peje na to v jednom kuse chvaly 8)
uz se tesi jak me to nanda ve sprintu :lol:

Napsal: úte led 18, 2011 18:42
od Marek
Já myslím, že říkat o technologii TSi krok správným směrem, je možná ještě poněkud předčasné. Z hlediska snahy o úspory fosilních paliv je to beze sporu... Nicméně je to technologie nová, v plenkách. Doufejme, že po pěti letech masívního provozu motorů TSi budeme moci říci - ano, TSi je krok správným směrem. Nezpochybňuji výkonové parametry a spotřebu paliva - tam je TSi naprosto na špici. Mám na mysli životnost pohonné jednotky, resp. jejích dílů. Přece jen - s malolitrážními motory s přímým vstřikem benzinu, přeplňováním a vysokými výkony nemá koncern dosud z minulosti zkušeností tolik, jako třeba s technologií přímého vstřiku nafty.

Zatím se motory TSi jeví jako relativně málo poruchové. Samozřejmě tu a tam se něco najde, ale to je všude. Uvidíme, jak na tom milá té-es-íčka budou třeba po ujetí čtvrt milionu kilometrů.

Ale jinak bych rád souhlasil s názorem, že je to krok správným směrem (snad).


A, viku, nehaníme škodofku, haníme HáTéPé :wink:. A myslím, že zcela po právu.

Napsal: úte led 18, 2011 18:47
od ger007
mno ja som si navolil RS za 610 000cz za to by som mal uz 3 priory :-D

Napsal: úte led 18, 2011 18:48
od Marek
Ale ani jedna ta Priora Ti nepojede tak, jako ta eReSa :wink:.

Napsal: úte led 18, 2011 19:08
od veliz
Marek píše:Úspornější a současně svižnější auta rozhodně jsou. Kupříkladu Toyota Yaris 1,0 VVTi (ale ne tříválec, nýbrž původní čtyřválcový motor) - to je velmi příjemné svezení za lepší spotřebu.
O tomhle autě jsem v roce 2001 docela výrazně uvažoval. Krátce mi ho půjčil pedagog a muzikant profesor Milan Škampa. Nakonec jsem podpořil tuzemský průmysl a koupil Fabii Comfort 1,4MPi_44kW za 321900,-Kč. Neměla klimatizaci ani ABS (ABS bylo za příplatek 20000, klimatizace snad 35000). Dnes bych za to měl Golfa, který má v základní výbavě dokonce ESP. Takhle se změnily ceny za 10 let.

Napsal: úte led 18, 2011 19:16
od Marek
Naši kupovali v prosinci 1994 Twingo. Oproti základní výbavě to mělo přední okna v elektrice, elektrická zrcátka a centrál. Cena na pultě 315.900 Kč. Za to je, jak píšeš, dneska kára o dvě třídy vyšší s výbavou možná lepší než mělo před lety to Twingo.

Nemusíme chodit tak daleko a ani do nových aut. I ojetiny jsou jinde. Já kupoval v únoru 2007 Galaxy jako osmiletý vůz se stavem tachometru 167.000 km za 180.000 Kč. Dneska za ty peníze mám model 2005.

Napsal: úte led 18, 2011 19:19
od vik2
TSI byl predvidatelnej krok. Koho dneska zajima zivotnost. komu se chce piplat s atmosferou.
turbo je starej vynalez a funguje. a na papire to hezky vypada kdyz ma 1.4 - 180koni.

ALE

takova Audi S5. 4.2FSi to je male umelecke dilo. to musi bejt neco to řídit.
(Audi uvadim abych nebyl napadanej ze vidim jen BMW)